  • 1. Data: 2019-07-17 13:03:08
    Temat: Hulajnogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A tymczasem w Londynie ... dwie ofiary

    https://fakty.interia.pl/swiat/news-londyn-wypadek-z
    -udzialem-elektrycznej-hulajnogi-14-latek-wa,nId,309
    8559

    Policja przymykajaca oko ponoc ma przestac ... przymykac

    J.

  • 2. Data: 2019-07-17 13:09:24
    Temat: Re: Hulajnogi
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2019 13:05:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    -udzialem-elektrycznej-hulajnogi-14-latek-wa,nId,309
    8559

    > Policja przymykajaca oko ponoc ma przestac ... przymykac

    W Łodzi Policja od kilku tygodni już poluje na niejakiego Zenona K. z domu
    Kapelinder;)

  • 3. Data: 2019-07-17 13:40:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Polsce dziennie ginie na drodze prawie 8 osob a 101 zostaje rannych. Z piec
    wypadkow z hulajnogami na cala europe to raczej malo. Co zes sie przysral do mnie i
    mojej hulajnogi? Wkurwia cie za ja mam a ty nie. Chcesz mnie zniechecic zebym rownal
    w dol do ciebie? Nie wszystko jest dla wszystkich. Jak dzieciakowi kupili hulajnoge
    co zapierdala 50/h i zajebal w przystanek przy pelnej predkosci to nalezy uznac ze
    hulajnoga to bezpieczny srodek transportu bo przezyl. Dopisz ze jakas kobieta na
    hulajnodze wbila sie w tira i nie zyje. Ona wbila sie w tira a nie tir w nia. Byl
    taki wypadek. Wiecel ludzi sie zabija bo rozwiaze im sie sznurowadlo, przydepna i
    zajebia w kraweznik niz na hulajnogach.

  • 4. Data: 2019-07-17 14:28:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2019 13:40:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Co zes sie przysral do mnie i mojej hulajnogi? Wkurwia cie za ja mam a ty nie.
    >Chcesz mnie zniechecic zebym rownal w dol do ciebie?

    Nawet ostatnio ogladałem w EurortvAGD ale waga maksymalna kierowcy 125kg(chińskich
    zapewne).
    Dlatego na oglądaniu się skończyło

    >Nie wszystko jest dla wszystkich.

    Ano własnie;)

  • 5. Data: 2019-07-17 16:48:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przestan zryc hurtowo to za pol roku hulajnoga moze byc dla Ciebie.

  • 6. Data: 2019-07-17 17:05:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Jul 2019 07:48:20 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Przestan zryc hurtowo to za pol roku hulajnoga moze byc dla Ciebie.

    Nie każdemu pasuje łażenie po sklepie z hulajnogą.

  • 7. Data: 2019-07-17 17:56:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna przypiac do stojaka dla rowerow przed sklepem. Mozesz wytlumaczyc i objasnic
    jaki ma zwiazek to co napisales z tym zeby przestac zrec hurtowo.

  • 8. Data: 2019-07-17 18:18:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Nawet ostatnio ogladałem w EurortvAGD ale waga maksymalna kierowcy
    >125kg(chińskich zapewne).
    >Dlatego na oglądaniu się skończyło

    Wczoraj widzialem chlopaka z dziewczyna pomykajacych na jednej
    hulajnodze i tez sie zastanowilem jaki jest limit wagi.
    Trzeba schudnac :-(
    A elektryczna hulajnoga chyba nie odchudza :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-07-17 19:46:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odchudza nie wpierdalanie az sie ulewa. Dla duzego grubego faceta 1800kcal dziennie
    to 5 kilo mniej po miesiacu. Sprawdzone w praktyce. Zeby spalic jednego paczka trzeba
    ogladac telewizje przez 8 godzin.

  • 10. Data: 2019-07-17 21:23:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Odchudza nie wpierdalanie az sie ulewa. Dla duzego grubego faceta
    >1800kcal dziennie to 5 kilo mniej po miesiacu. Sprawdzone w praktyce.
    >Zeby spalic jednego paczka trzeba ogladac telewizje przez 8 godzin.

    To piwo sie szybciej przepala :-)

    J.