  • 1. Data: 2019-07-14 12:56:40
    Temat: Megane 3- brak prądu w gniazdach zapalniczek
    Od: blast <s...@i...local>

    Nie ma prądu we wszystkich gniazdach zapalniczek, także tym w
    bagażniku które było użyte raz w 2012 roku.
    Wymieniłem bezpieczniki dla gniazda z przodu i za fotelami, bez efektu.
    W przeszłości bezpiecznik przedniego gniazda palił mi rozgałęziacz
    samochodowy, ale już dawno go wyrzuciłem.

    Wie ktoś jaka może być przyczyna?