  • 11. Data: 2019-07-17 21:38:51
    Temat: Re: Hulajnogi
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-17 13:03, J.F. wrote:

    > A tymczasem w Londynie ... dwie ofiary
    >
    > https://fakty.interia.pl/swiat/news-londyn-wypadek-z
    -udzialem-elektrycznej-hulajnogi-14-latek-wa,nId,309
    8559

    > Policja przymykajaca oko ponoc ma przestac ... przymykac

    A mi się skuter w domu wymsknął i w ściane przywalił. Służby nie
    interweniowały. Zdjęcia podeślę jak mi przyjdzie ochota.

  • 12. Data: 2019-07-17 23:00:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niby szybciej. Chyba odkryles dlaczego alkoholicy sa chudzi.

  • 13. Data: 2019-07-18 12:57:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Dla duzego grubego faceta 1800kcal dziennie to 5 kilo mniej po miesiacu.

    Próbowałem ale zdechłbym na 1800 kcal. Już na 2000 kcal jest ciężko bez
    podjadania.

  • 14. Data: 2019-07-18 17:06:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-07-2019 o 21:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To piwo sie szybciej przepala :-)

    Już nie mówiąc o tym, że duży, gruby facet na 2000 kcal przez ten
    miesiąc po prostu będzie głodował i po miesiącu rzuci to w psy.
    A tak się ani nie da na dłuższą metę, ani nawet nie powinno robić.
    Lepiej wolniej, ale zdrowiej.

    2000 to norma, ale dla szczupłej kobity.

  • 15. Data: 2019-07-18 21:03:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak masz nadwage to zamow diete pudelkowa. Zamowilem i wiem ze 1800 w diecie
    pudelkowej pozwala schudnac 5 kilogramow miesiecznie. Nie podjadalem. Porcje i ich
    ilosc byla na tyle duze ze nie musialem podjadac. Po miesiacu kurczy sie zoladek i
    sie nie chce jesc bo szybko sie napelnia. Jak teraz chce sie jesc to mala kanapka i
    dwa helmy wody. Inna sprawa ze cztery godziny basenu tygodniowo tez teraz swoje robi.
    Jak sie chce to sie schudnie.

  • 16. Data: 2019-07-19 13:47:25
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Jak sie chce to sie schudnie.

    Tylko co potem? Jak się zawziąłem to schudłem 15 kilo w miesiąc (ostra
    dieta ketogeniczna), ale wszystko już wróciło, bo nie da się być na takiej
    diecie całe życie.

    Jestem na pudełkowej 2000 kcal, ale podjadam. Chyba te 2000 kcal to nadal
    za mało.