  • 21. Data: 2011-09-22 11:54:54
    Temat: Re: Hurraaa!!!!1111
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

    > Pomijając rzeczywistą ilość czasu poświęcaną przez nauczycieli na pracę

    Tego w żadnym razie nie da się pominąć choć jeszcze ważniejsza jest
    jakość niż długość pracy. Porównuję swoją naukę w podstawówce i teraz
    mojego syna, który aktualnie jest w 2 klasie i nie stwierdzam, że teraz
    jest lepiej mimo, że nauczyciele teraz są lepiej opłacani niż kiedyś...
    Poza tym sam jestem nauczycielem akademickim i na co dzień
    muszę oceniać "produkt" pracy tych zapracowanych nauczycieli:
    z roku na rok jest gorzej :(
    Dodatkowo jestem też jestem też wiceprzewodniczącym Rady Rodziców
    w szkole syna i jak widzę i słyszę, że nauczyciel nie potrafi posługiwać
    się poprawnie językiem polskim nie mówiąc już o poważnych lukach
    w wiedzy ogólnej o otaczającej rzeczywistości to wywaliłbym z roboty
    połowę tego "zapracowanego" towarzystwa na zbity pysk, żeby dać
    szansę tym, którym będzie się "chciało chcieć".

  • 22. Data: 2011-09-22 12:02:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Co jak co, ale takich bzdur to jeszcze nie slyszalem. Kiedy w godzinach
    > pracy
    > nauczyciel ma czas na kawe/herbate lub wyjscie prywatne? Na przerwie?

    Taaa, a nauczyciel W/F ma dochód na poziomie 68kzł i "nie robi nic"

    http://www.zebrzydowice.bip.info.pl/dokument.php?idd
    ok=4352&idmp=133&r=o

    No comment.

  • 23. Data: 2011-09-22 12:03:50
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >wykształcenia łaskawie się odczep bo nie masz o nim bladego pojęcia!

    z zibioerze pustym można wszystko powiedzc (logika euklidesowa) - podstawy

    jk

  • 24. Data: 2011-09-22 12:04:47
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Kolina, sio do KF

  • 25. Data: 2011-09-22 12:11:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tadeusz

    > Próbuję wyrazić to na poziomie zrozumiałym dla niego, a od mojego
    > wykształcenia łaskawie się odczep bo nie masz o nim bladego pojęcia!

    Jakbyś nie użył dziesięciu znaków zapytania naraz i użył wielkich liter
    to by nie zrozumiał? Wykształcenie to jedno, a wtórny analfabetyzm --
    drugie.

  • 26. Data: 2011-09-22 12:15:40
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości ...

    Wykształcenie to jedno, a wtórny analfabetyzm --
    > drugie.

    Idź się realizować gdzie indziej :)
    tu wszystkim będzie lepiej bez nadmiaru takich filozofii

  • 27. Data: 2011-09-22 12:29:45
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >Wykształcenie to jedno, a wtórny analfabetyzm --

    nie Dyskutuj z trollem - szkoda czasu....

    jk

  • 28. Data: 2011-09-22 15:07:37
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    > Poza tym sam jestem nauczycielem akademickim i na co dzień
    > muszę oceniać "produkt" pracy tych zapracowanych nauczycieli:
    > z roku na rok jest gorzej :(

    Ja wywaliłbym z pracy 3/4 nauczycieli akademickich.
    Im więcej skrótów przed nazwiskiem tym gorzej.
    Zajęcia się nie odbywają, profesorowie do zajęć nieprzygotowani.
    Często z chorobami alkoholowymi.

    Na studia idą nieuki, bo szkoły średnie przygotowują tak, a nie inaczej, bo
    do szkol średnich idą osoby, które powinny znaleźć się w szkołach
    zawodowych.
    Uczniowie do zawodówek nie idą, bo więcej wysiłku trzeba poświęcić na
    znalezienie praktyk, niż na to aby dostać się do szkoły średniej. Uczniowie
    szkół średnich się nie uczą, bo "matura to bzdura", a na studia każdego
    jełopa przyjmą, nierzadko jeszcze uczelnia kasę zapłaci.

  • 29. Data: 2011-09-22 16:46:39
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-22 10:35, xs pisze:

    > Co jak co, ale takich bzdur to jeszcze nie slyszalem. Kiedy w godzinach pracy
    > nauczyciel ma czas na kawe/herbate lub wyjscie prywatne? Na przerwie? Nie, bo

    <.ciach.>

    popieram w pelni. no wlasnie. takie glupoty to pisza ludzie, ktorzy
    nigdy nie mieli do czynienia z nauczycielem i nie maja pojecia o ilosci
    papierow i formalnosci. tak na prawde to samo prowadzenie lekcji to
    lajcik. wypisywanie go..nej papierologii w domu to zajmuje dopiero czas. :|
    wsrod moich znajomych nauczycielkami pozostawaly kobiety, ktore pracuja
    z pasji, a nie dla pieniedzy, bo ich mezowie dobrzezarabiaja i je stac
    na to, zeby do pracy pochodzic hobbystycznie ;)
    jednego znajomego mam - byl nauczycielem z powolania. na lekcjach
    eksperymenty przeprowadzal, prowadzil za darmo dodatkowe zajecia dla
    chetnych. po paru latach stwierdzil, ze mimo wielkiej satysfakcji z
    pracy rodziny tym nie nakarmi. i odszedl na etat w prywatnej firmie
    gdzie dostaje prawie 2x tyle co w szkole.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 30. Data: 2011-09-22 17:03:12

    Thu, 22 Sep 2011 10:56:16 +0200, w <j5ete2$2909$1@news.mm.pl>, Karolek
    <d...@o...pl> napisał(-a):

    > Gdzie gaz tyle kosztuje?

    Auchan Wrocław -- też coś koło tego (no może 2,37 -- nie pamiętam).