  • 11. Data: 2011-09-22 10:11:01
    Temat: Re: Hurraaa!!!!1111
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 07:44:07 +0200, MarcinJM napisał(a):

    > "Przedostatni tydzień września okazał się przychylny dla kierowców
    > samochodów na benzynę i diesel. Skokowa podwyżka cen paliw w tym
    > tygodniu dotknęła cen gazu."

    Benzynę ostatnio tankowałem po 5.01, gaz ciągle wisi po 2.32. Ten drugi
    tak od ponad miesiąca.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2011-09-22 10:11:45
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >Twoja potrzeba zaistnienia za wszelką cenę Sherlocku jest doprawdy
    >powalająca...

    pszyganiał kocioł kociołowi....

    jk

  • 13. Data: 2011-09-22 10:17:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-22 09:36, Inead pisze:

    > Chuj w dupę nierobom!!!!
    >
    > http://www.wprost.pl/ar/262488/OECD-polski-nauczycie
    l-sie-nie-przepracowuje/

    > Jakby przeliczyć ich stawkę na godzinny a późniek kazać pracować jak
    > normalny pracownik 40 h. na tydzień to zaraz by się okazało że zarbiają
    > bo kilka, jak nie kilkanaście tysi na miesiąc + plus płatne 3 miesiące
    > wakacji.A zwykły etaciarz 26 dni

    Pewnie należysz do takich, którym do szkoły było pod górkę. To by
    tłumaczyło taki poziom głupoty.

    A.

  • 14. Data: 2011-09-22 10:20:19
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-22 10:01, Tadeusz pisze:

    > Może to oznaczać że ma kiepską organizację pracy :)

    Ciężko aby nauczyciel, przygotowywał się do lekcji na lekcji oraz
    sprawdzał na niej sprawdziany.

    > W tej suytaucji w innych krajach nauczyciele w ogóle nie wracali by na noc
    > do domu bo przecież pensum mają tam trochę/sporo/dużo wyższe?

    Pomijając rzeczywistą ilość czasu poświęcaną przez nauczycieli na pracę
    (a ta moim zdanie jest najwyższa w budżetówce). To spójrz na to z innej
    strony, załóżmy, że nauczyciele dostają 1000brutto. Zastanów się, kto
    wówczas zdecyduje się na taką pracę i czy chciałbyś aby uczył Twoje dzieci.

    A.

  • 15. Data: 2011-09-22 10:35:58
    Od: "xs" <x...@N...gazeta.pl>

    Tadeusz <...@s...onet.pl> napisał(a):

    > PS: odlicz czas poświęcany przez nauczycieli w godzinach pracy na
    > kawki/herbatki/ploteczki/papieroski/ciasteczka...
    > tudzież wyjścia prywatne do sklepów/na pocztę/do urzędów itd. itp..

    Co jak co, ale takich bzdur to jeszcze nie slyszalem. Kiedy w godzinach pracy
    nauczyciel ma czas na kawe/herbate lub wyjscie prywatne? Na przerwie? Nie, bo
    ma duzyr na korytarzu, przy szatni, sklepiku, latem na boisku. W czasie
    lekcji? Nie, bo w podstawowce jak nauczyciel sie spozni 3 minuty na lekcje,
    to 30 osob drze ryja na korytarzu i od razu wiadomo w szkole kto z
    nauczycieli nie przyszedl, moze ma zostawic uczniow samych sobie w klasie?
    Jak sie ktorys wywali i walnie o lawke glowa to prokurator posadzi
    nauczyciela. Chcesz znac realny czas pracy? To Ci powiem, bo widze ile moja
    matka pracuje w domu, sprawdzenie 30 kartkowek to przy 25 letnim stazu pracy
    i wprawie zajmuje okolo godziny, jak dodasz do tego odszyfrowywanie
    hieroglifow czy ulozenie punktacji i pozniej wpisanie tych ocen do dziennika
    to wychodza prawie 2h. Do tego kolejne 2h to przygotowanie sie do lekcji,
    musisz wiedziec co bedziesz mowil przez caly nastepny dzien, trzeba przejrzec
    tematy, bo z kapelusza ich nie wytrzasniesz, jest program i sie go trzymasz.
    Jak lekcje zaczynaja sie 8.15 to duzyr na korytarzu jest juz od 8, a musisz
    wczesniej wziasc juz dziennik i sie przebrac, jak chcesz jeszcze wypic kawe
    to trzeba by byc 7.40 w szkole, a jak masz jakas prezentacje na kompie to i
    7.30, bo trzeba wczesniej odpalic kompa i to przygotowac. Samo wypisywanie
    swiadectw to jest w uja roboty, 2-3 dni wyjete z zyciorysu. Do tego przed
    kazda wywiadowka dla kazdego rodzica przygotowujesz kartke z ocenami
    pojedynczego ucznia, spoznieniami itp, wypisanie tego gowna tez zajmuje duzo
    czasu. Nie mowie juz o radach i przygotowywaniu sprawozdan, rady odbywaja sie
    w szkolach regulanie. Do tego nie mam pojecia skad wytrzasnales 3 miesiace
    wolnego, mimo konca roku dla uczniow nauczyciele jeszcze przez conajmniej
    tydzien zasuwaja do szkoly, bo trzeba ogarnac sale i zrobic inwentaryzacje
    pomocy, sprzetu itp, jest rada podsumowujaca, trzeba zrobic sprawozdanie z
    wynikami uczniow, a do szkoly nauczyciele wracaja w polowie sierpnia. Jak to
    wszystko policzysz to wychodzi wiecej niz 40h tygodniowo, duzo wiecej.
    Wiekszosc ludzi konczac prace o 16 wraca do domu i juz nic nie musi robic do
    8 rano nastepnego dnia, a nauczyciel drugie tyle ma do roboty w domu. Ja bym
    sie w zyciu nie zgodzil na taka prace za 2.5k zł miesiecznie juz z dodatkami
    za wychowawstwo, nagodzinami itp. (25lat stazu, najwyzszy stopien
    nauczycielski).

    Odnosnie cen paliw to dla mnie granica jest 6zł, jak przekroczy ta bariere to
    przestaje jezdzic na codzien samochodem, pewnie go sprzedam, a zostawie sobie
    rajdowke na niedziele i wypady po zakupy :)

  • 16. Data: 2011-09-22 10:56:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 10:11, MadMan pisze:
    >, gaz ciągle wisi po 2.32. Ten drugi
    > tak od ponad miesiąca.

    Gdzie gaz tyle kosztuje?

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2011-09-22 11:21:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 10:56:16 +0200, Karolek napisał(a):

    > Gdzie gaz tyle kosztuje?

    Auchan Gliwice :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2011-09-22 11:44:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tadeusz

    > Twoja potrzeba zaistnienia za wszelką cenę Sherlocku jest doprawdy
    > powalająca...

    Raczej Twoje nieuctwo, czepiasz się czyjegoś błędu ortograficznego, a sam
    piszesz jak dziecko neostrady, któremu nikt nie powiedział o wielkich
    literach i przecinkach.

  • 19. Data: 2011-09-22 11:45:16
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

    > Pomijając rzeczywistą ilość czasu poświęcaną przez nauczycieli na pracę

    Tego w żadnym razie nie da się pominąć choć jeszcze ważniejsza jest
    jakość niż długość pracy. Porównuję swoją naukę w podstawówce i teraz
    mojego syna, który aktualnie jest w 2 klasie i nie stwierdzam, że teraz
    nie jest lepiej mimo, że nauczyciele teraz są lepiej opłacani niż kiedyś...
    Poza tym sam jestem nauczycielem akademickim i na co dzień
    muszę oceniać "produkt" pracy tych zapracowanych nauczycieli:
    z roku na rok jest gorzej :(
    Dodatkowo jestem też jestem też wiceprzewodniczącym Rady Rodziców
    w szkole syna i jak widzę i słyszę, że nauczyciel nie potrafi posługiwać
    się poprawnie językiem polskim nie mówiąc już o poważnych lukach
    w wiedzy ogólnej o otaczającej rzeczywistości to wywaliłbym z roboty
    połowę tego "zapracowanego" towarzystwa na zbity pysk, żeby dać
    szansę tym, którym będzie się "chciało chcieć".

  • 20. Data: 2011-09-22 11:53:07
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości ...
    > begin Tadeusz

    > Raczej Twoje nieuctwo, czepiasz się czyjegoś błędu ortograficznego, a sam
    > piszesz jak dziecko neostrady, któremu nikt nie powiedział o wielkich
    > literach i przecinkach.

    Próbuję wyrazić to na poziomie zrozumiałym dla niego, a od mojego
    wykształcenia łaskawie się odczep bo nie masz o nim bladego pojęcia!