  • 91. Data: 2016-01-14 07:17:21
    Temat: Re: Hyundai abonament [OT]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 13.01.2016 23:42, Przyjazny wrote:

    > Nic nie dodawaj, nie mówiliśmy, że ktoś jeszcze sobie gdzieś jeździ w
    > weekend, tylko że go stać na dojazdy do pracy.

    Stać czy nie stać, to zależy od tego ile ma kasy. Jak jeżdzi w weekendy,
    to tej kasy będzie miał mniej. Ogólnie możesz wziąć sobie że zarabia
    powiedzmy 2kPLN, to powinno być go stać na dobrego Lexusa, bo rata
    wynosi 1900. Bo przecież mówimy tylko o samochodzie, a nie o mieszkaniu
    i jedzeniu i utrzymaniu rodziny;)

    > Jeśli liczyć samo paliwo, to samochód mógłby palić 12l gazu przy cenie
    > 2zł (jest minimalnie niższa).

    To sprawdź sobie ile kosztowało na przestrzeni ostatnich powiedzmy 3
    lat. 2,0 to jest chyba najtaniej od pięciu lat.

    > Drobnica typu gumy/klocki jest zawarta w kwocie powyżej.

    No to pogratulować, że nic ci się nie zużywa;)

    > Pozostałe
    > wymienione - nie będą miały istotnego wpływu.

    Za darmo się wymieniły i juz się nie zużywają?

    > Nie liczę, bo za mało wychodzi.

    Ogólnie widzę, ze niczego oprócz paliwa nie liczysz;)

    > Niemoja Toyota Avensis pali 7,5-8 średnio po Warszawie w godzinach do
    > pracy/z pracy (zimą więcej, latem mniej).

    Jasne.

    http://www.autocentrum.pl/spalanie/toyota/avensis/

    Czyli pali w Warszawie mniej niż ludziom na rapaortach spalania pali
    średnio (a i te raporty są zwykle zaniżone). Niech kolega uważa, żeby po
    długiej jeździe mu się paliwo z baku nie wylewało;)

    > Twój Accord pali za dużo
    > (stara instalacja?) albo jest szokująco nieoszczędny.

    A accord pali ile ma palić. Ciężko oczekiwać, że 15 letni wózek z
    segmentu D będzie palił mniej niż 10l PB w miejskich korkach. A z fizyki
    wychodzi że LPG jakieś 20% więcej. Do tego dodajmy, że buta mam
    ciężkiego i nic dziwnego w tym nie widzę.

    > Wzmiankowane Tico rzeczywiście się nie nadaje do takiego używania.
    > Ale są jeszcze stany pośrednie...

    Ale nie ma cudów - auto trzeba serwisować, albo szybko przestanie
    działac. A to kosztuje.

    > Ja wiem, że w rzeczywistym świecie żeby naprawdę tak dojeżdżać
    > codziennie trzeba mieć jeszcze jakiś zapas na nieprzewidziane awarie.
    > Ale one są na tyle rzadkie, że nie wpływają bardzo na codzienny koszt,
    > dużo bardziej bolesna jest potrzeba posiadania rezerw.

    Wpływają - bo jak ci się coś bardziej poważnego zepsuje, to wykaszlesz
    1000PLN - a to już jeden kwartał paliwka.

    Shrek

  • 92. Data: 2016-01-14 14:58:05
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    On 01/09/2016 10:20 PM, Marcin wrote:
    > Witam,
    >
    > Ktoz moze patrzyl dokladniej na oferte Hyundaia:
    > http://www.hyundai.pl/Oferta/Abonament/ ?

    Nie bardzo chce mi się wierzyć w te ceny, szczególnie dla osoby która
    np. nie ma jeszcze żadnych zniżek OC/AC.

  • 93. Data: 2016-01-14 17:39:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-14 o 14:58, Wielebny pisze:
    > Nie bardzo chce mi się wierzyć w te ceny, szczególnie dla osoby która
    > np. nie ma jeszcze żadnych zniżek OC/AC.

    Konsultant uparcie twierdzi że to na fufufu to szczera prawda. :-)
    Dodatkowo się dowiedziałem że jest możliwość wykupu takiego auta.
    Oraz niejasny tekst o udziale własnym w szkodzie 500 zł.
    Nie znam się. Takie udział to chyba w AC jest zapisany?
    I drugie nie znam się (na szczęście) chodzi tylko o winę użytkownika?

  • 94. Data: 2016-01-14 18:59:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Konsultant uparcie twierdzi że to na fufufu to szczera prawda. :-)

    Ubezpieczonym bedzie Hyundai, to pewnie jakas ladna znizke hurtowa
    wytargali.

    A cena znow nie taka mala - to raczej nie jest oferta dla mlodziezy

    J.

  • 95. Data: 2016-01-14 19:45:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-14 o 18:59, J.F. pisze:
    > A cena znow nie taka mala - to raczej nie jest oferta dla mlodziezy ...

    Taki komentarz z facebooka:

    "Koszt ubezpieczenia + koszt np opon i serwisu + koszt utraty wartości
    samochodu po wyjeździe z salonu jest wyższy niż suma abonamentów z 9
    miesięcy. A gdzie marża jeszcze masterlase? Oferta musi zawierać ukryte
    zapisy i koszty."

  • 96. Data: 2016-01-14 20:56:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]

    >wartości samochodu po wyjeździe z salonu jest wyższy niż suma
    >abonamentów z 9 miesięcy. A gdzie marża jeszcze masterlase? Oferta

    Komentarz rzetelny, ale promocje sie zdarzaja :-)

    J.

  • 97. Data: 2016-01-15 09:25:14
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-01-14 o 20:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Komentarz rzetelny, ale promocje sie zdarzaja :-)
    >
    > J.

    jakoś to się musi opłacać
    Niedawno byłem w Szkocji, za wypożyczenie auta na 4 dni zapłaciłem... 46
    czy 44 funty(ok. 60zł za dobę) - też nie wiem jak to się opłaca, 2-letni
    Focus 1,6, dywaników nie dali więc i więcej sprzątania mieli, ktoś musi
    auto wypożyczyć, ktoś oglądnąć, ktoś odebrać, inny wyczyścić, serwisować
    też trzeba - nie wiem jak im się to opłaca

    Łukasz

  • 98. Data: 2016-01-15 10:09:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >ktoś musi auto wypożyczyć, ktoś oglądnąć, ktoś odebrać, inny
    >wyczyścić, serwisować też trzeba - nie wiem jak im się to opłaca

    60 zl codziennie przez 3 lata to jednak ponad 60 tys zl.
    Starczy na auto, i na obsluge.

    J.

  • 99. Data: 2016-01-15 10:12:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ddddddddd,

    Friday, January 15, 2016, 9:25:14 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > auto wypożyczyć, ktoś oglądnąć, ktoś odebrać, inny wyczyścić, serwisować
    > też trzeba - nie wiem jak im się to opłaca

    Nie ma to jak w Polsce - Toyota Yaris 1.0 za 300PLN dziennie...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 100. Data: 2016-01-15 10:25:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    valid...
    Hello ddddddddd,
    [...]
    > Focus 1,6, dywaników nie dali więc i więcej sprzątania mieli, ktoś
    > musi

    >Nie ma to jak w Polsce - Toyota Yaris 1.0 za 300PLN dziennie...

    300 jak 300
    https://www.express.pl/
    Samochody - od 85zl/dobe
    Plus - za przygotowanie 50zl, razem 305 zl za 4 dni.

    http://wypozyczalnia-wroclaw.pl/cennik.html
    nawet 59/dobe. A nawet 49, ale to ponad 8 dup.

    J.