  • 41. Data: 2016-01-10 21:13:40
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: masti <g...@t...hell>

    P.B. wrote:

    > Jako miejskie toczydełko za 699 miesięcznie, to może być ciekawa oferta,
    > choć limit kilometrów i drżenie o każdą ryskę, czy wgniotkę doprowadziłoby
    > mnie do depresji.

    a czym to się rózni od każdego innego leasingu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2016-01-10 21:30:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 21:05, P.B. pisze:

    > W i20, którego podajesz są tylko szerokopasmowe głośniki w przednich
    > drzwiach. Wiadomości posłuchasz, ale już bajki dzieciom na tylnej kanapie
    > nie puścisz :)

    Musiałbym posłuchać i porównać z YarisemI2005 które mi w zupełności
    wystarczają
    Co do dzieci można sobie poradzić w inny sposób w dobie tabletów i
    innych wynalzków.

    > Da się. Ale jak porysujesz plastiki wciskając radio między fotel a tunel,
    > to zabulisz jak za zboże - ceny nowych elementów w ASO z wymianą. Antena
    > magnesowa i kabel do niej zostawiają ślady na dachu. Można się ratować
    > nalepkami i podkładkami, ale trzeba mieć świadomość, że jak porysujesz
    > dach, to lakierowanie będzie kosztowało majątek!

    To dla mnie nie problem. Lubię majsterkować. :-)

    > Jako miejskie toczydełko za 699 miesięcznie, to może być ciekawa oferta,
    > choć limit kilometrów i drżenie o każdą ryskę, czy wgniotkę doprowadziłoby
    > mnie do depresji.

    To od czego jest to ubezpieczenie OC+AC?
    Dbanie jak o swoje nie wystarczy? Mam się bać że tapicerkę pobrudzę?

    PS. Zawodowo używam wielu urządzeń często bardzo drogich (samochodów
    służbowych też). Jakoś z tym żyję. Niczego nie popsułem. Nie boję się
    iść do pracy bo coś się może wydarzyć. O co kamon? :-)

  • 43. Data: 2016-01-10 21:50:42
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 21:30:30 +0100, z napisał(a):

    > To od czego jest to ubezpieczenie OC+AC?
    > Dbanie jak o swoje nie wystarczy? Mam się bać że tapicerkę pobrudzę?

    Jak pobrudzą nie. Ale jak rozerwą, albo plastiki na drzwiach porysują, to
    jest problem. AC jest fajne, ale trzeba przeczytać warunki. Bo to, które
    mieliśmy przy samochodach wynajętych z Alfabetu miało 500PLN udziału
    własnego. Głupi komplet kołpaków w ASO 480 kosztuje. Zgłaszanie każdej
    wgniotki i ryski parkingowej, którą w prywatnym aucie bym olał, zabierało
    czas i kosztowało worek kasy. Szczęśliwie nikt nie wpadł na pomysł, by
    kosztami udziału własnego w AC obciążać kierowcę.

    > PS. Zawodowo używam wielu urządzeń często bardzo drogich (samochodów
    > służbowych też). Jakoś z tym żyję. Niczego nie popsułem. Nie boję się
    > iść do pracy bo coś się może wydarzyć. O co kamon? :-)

    Jakbyś za każdą ryskę na wynajętym/służbowym samochodzie płacił 500 złotych
    udziału własnego, to miałbyś lęki żeby zaparkować przed supermarketem. Ja
    używam rzezy i mam świadomość, że zużywają się i niszczą. Dbam o nie i nie
    dewastuję celowo, ale szkoda mi czasu na latanie po ubezpieczalniach za
    każdym razem, gdy jakiś matoł zostawi mi kolejną pamiątkę na drzwiach albo
    zderzaku i pojedzie sobie w p...u.

    p.s. pamiętacie pacjentkę, która jak jechała na zakupy, to zostawiała w
    samochodzie nastolatka, który pilnował jej ukochanej hondy? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 44. Data: 2016-01-10 21:58:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > -9 miesiecy a nie 3 lata,
    > -cena jakby lepsza,

    to wiem. Ale pytanie było do P.B. w kwestii "uszkodzeń"

  • 45. Data: 2016-01-10 21:58:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > a czym to się rózni od każdego innego leasingu?

    -9 miesiecy a nie 3 lata,
    -cena jakby lepsza,

    J.

  • 46. Data: 2016-01-10 22:21:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 13:48:30 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello ToMasz,
    >
    > 2500km miesięcznie, to niewiele ponad 100km dziennie. Jaki problem
    > zrobić tyle w dużym miescie?

    No widzisz - 3h. Codziennie.
    A oprocz tego - ktore duze miasto ma 50 km ? No chyba ze
    dom-przedszkole-praca-przedszkole-dom-sklep-dom-angi
    elski-dom-basen-dom
    itp.

    > Może Ty jeździsz tylko prosto. Mi się zdarzało zrobić ponad 2000km w
    > Polsce w ciągu 2 tygodni. Żaden wyczyn - mam wszędzie daleko.

    Wszedzie to nie :-)
    To ile tygodni tych wakacji i w ilu miejscach ?

    J.

  • 47. Data: 2016-01-10 22:25:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 10:45:10 +0100, PiteR napisał(a):

    > Pójdźmy dalej. Jeździjmy taxi.

    Niektorzy poszli. Np mieszkancy Manhattanu :-)

    J.

  • 48. Data: 2016-01-10 22:27:41
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    > a czym to się rózni od każdego innego leasingu?

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś przedmiot leasingu wykupowało się za
    symboliczną złotówkę i nikt się nie rozwodził nad każdą najmniejszą ryską
    czy wgnieceniem. Ale to było dawno i możliwe, że nieprawda.
    Przy zwrocie samochodu po najmie, z czym spotkałem się nie tak dawno, jest
    on prześwietlany jak na tomografie i każda nie zgłoszona szkoda, albo
    dziurka po uchwycie do komórki kosztuje majątek.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 49. Data: 2016-01-10 22:29:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.01.2016 22:21, J.F. wrote:

    > No widzisz - 3h. Codziennie.
    > A oprocz tego - ktore duze miasto ma 50 km ? No chyba ze
    > dom-przedszkole-praca-przedszkole-dom-sklep-dom-angi
    elski-dom-basen-dom
    > itp.

    No mi w DC i pracy w zasadzie na "drugim końcu" ale Warszawy nie
    aglomeracji wychodziło jakieś 1000km miesięcznie.

    Ale ja miałem pracę 20 km od domu. Jak ktoś z "wioski" (bez obrazy)
    dojeżdza do pracy 40 km i na weekend jedzie gdzieś do rodziny to 100km
    dziennie może mieć.

    Shrek.

  • 50. Data: 2016-01-10 22:34:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    P.B. wrote:

    > Nie wiem jak teraz, ale kiedyś przedmiot leasingu wykupowało się za
    > symboliczną złotówkę i nikt się nie rozwodził nad każdą najmniejszą ryską
    > czy wgnieceniem. Ale to było dawno i możliwe, że nieprawda.

    to jest tylko jedna z form leasingu, bardzo stara i obecnie chyba mało
    popularna

    > Przy zwrocie samochodu po najmie, z czym spotkałem się nie tak dawno, jest
    > on prześwietlany jak na tomografie i każda nie zgłoszona szkoda, albo
    > dziurka po uchwycie do komórki kosztuje majątek.

    jeżdżę taki od wielu lat. Tak prześwietlają. tak trzeba naprawiać. Od
    tego jest ubezpieczenie.