  • 31. Data: 2013-03-06 23:26:55
    Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-03, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > chroni. Ochronić może wyuczona reakcja wciskania włącznika świateł
    > awaryjnych przy każdej podejrzanej sytuacji na drodze. No i używanie
    > tylnych przeciwmgłowych przy _słabej_ _widoczności_ nawet wtedy, gdy
    > kodeks jeszcze na to nie pozwala.

    Trolujesz czy co?
    Za tylne przeciwmgielne policja powinna się ostro wziąć w całej Europie.
    Debile jeżdżą na nich jak tylko zmrok zapada, już nawet lekkiego
    deszczyku nie trzeba, żeby włączali, tak się ten idiotyzm rozplenił.

    Potem jedziesz i nie wiesz o co chodzi bo w nowych autach są często po
    dwa przeciwmgielne i najczęściej na pierwszy rzut oka nie wiadomo czy
    koleś hamuje czy jest idiotą.

    --
    WildS

  • 32. Data: 2013-03-06 23:28:38
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-03, ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote:
    > Żadne oślepianie. Zapewniam cię że jadąc w deszczu 160km/h zostawiasz za
    > sobą taką mgłę że zwykłych świateł z 50m może nie być widać

    faktycznie, bardzo przydatne, żeby nagle nie wjeżdzali ci w dupe ci
    jadący w deszczu 220...

    --
    WildS

  • 33. Data: 2013-03-06 23:32:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WildS,

    Wednesday, March 6, 2013, 11:26:55 PM, you wrote:

> [...]
    > Debile jeżdżą na nich jak tylko zmrok zapada, już nawet lekkiego
    > deszczyku nie trzeba, żeby włączali, tak się ten idiotyzm rozplenił.

    Umiesz czytać?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2013-03-06 23:35:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WildS,

    Wednesday, March 6, 2013, 11:28:38 PM, you wrote:

    > faktycznie, bardzo przydatne, żeby nagle nie wjeżdzali ci w dupe ci
    > jadący w deszczu 220...

    Tobie się wydaje, że trzeba różnicy prędkości 60km/h, żeby rozpocząć
    karambol na autostradzie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-03-06 23:42:59
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Umiesz czytać?
    >
    > [...]

    Przecież ta słaba widoczność jest określona w kodeksie.
    Sugerujesz jakieś subiektywne określanie przez kierowców. A potem
    ślepaki w nocy włączają wszystko co mają, długie, przeciwgielne i w
    drogę. Bo słabą mają widoczność.
    Ograniczenia prędkości i inne zakazy równie subiektywnie powinni
    kierowcy traktować?

    --
    WildS

  • 36. Data: 2013-03-06 23:47:06
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Tobie się wydaje, że trzeba różnicy prędkości 60km/h, żeby rozpocząć
    > karambol na autostradzie?

    To była ironia.
    Przede wszystkim nie pochwalam jazdy 160 po autostradzie w deszczu.
    Takie przypadki to chyba głównie w PL i D się zdarzają, na szczęście
    zazwyczaj za takim delikwentem nie jedzie drugi kamikaze z jeszcze
    większą prędkością.

    Zresztą... jak jedzie 160 to mniej te jego głupie przeciwgielne
    przeszkadzają niż przeciwgielne całej sfory tych pędzących 100.

    --
    WildS

  • 37. Data: 2013-03-06 23:57:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WildS,

    Wednesday, March 6, 2013, 11:42:59 PM, you wrote:

    > Przecież ta słaba widoczność jest określona w kodeksie.

    Jak jest określona? Nawet się nie wysilili na jakąkolwiek definicję.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2013-03-07 00:03:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WildS,

    Wednesday, March 6, 2013, 11:47:06 PM, you wrote:

> [...]
    > Zresztą... jak jedzie 160 to mniej te jego głupie przeciwgielne
    > przeszkadzają niż przeciwgielne całej sfory tych pędzących 100.

    Facet, nie ma znaczenia w ciężkich warunkach, z jaką prędkością
    pojedziesz na autostradzie - zawsze się może znaleźć ktoś, kto po
    prostu pojedzie szybciej. Będziesz w dzień, w mocnym deszczu
    wyprzedzał ciężarówkę jadącą 80km/h z prędkością 100km/h i nadziejesz
    się na dziadka, który przed tobą od kilku minut nie potrafi w chmurze
    wody spod kółciężarówki dokończyć manewru i też jedzie 80km/h. I w ten
    sposób też mozna spowodowac karambol. A równie dobrze ktoś za tobą
    moze jechać 140 i tobie wjechac w tyłek, bo nie widział cię w tym
    badziewiu, które ciężarówka za i obok siebie w czasie deszczu zrobić
    potrafi.

    W ciężkich warunkach _każde_ zwiększenie widoczności może uratować
    życie. I w dupie mam nieprecyzyjny przepis każący mi się dommyslać, co
    ustawodawca miał na mysli pod pojęciem "widoczność 50m". Na
    autostradzie 50 metrów to niewiele więcej niż sekunda!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2013-03-07 00:10:17
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > ustawodawca miał na mysli pod pojęciem "widoczność 50m". Na
    > autostradzie 50 metrów to niewiele więcej niż sekunda!

    No, dlatego mądrzy (czasami) niemcy wprowadzili odstępy dwusekundowe.
    Dobre wzorce przydałoby się naśladować. Trzeba dostosowywać prędkość do
    warunków a nie zmieniać auto w choinkę, żeby tylko moc zapierdalac 150.

    --
    WildS

  • 40. Data: 2013-03-07 00:28:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WildS,

    Thursday, March 7, 2013, 12:10:17 AM, you wrote:

    > No, dlatego mądrzy (czasami) niemcy wprowadzili odstępy dwusekundowe.
    > Dobre wzorce przydałoby się naśladować. Trzeba dostosowywać prędkość do
    > warunków a nie zmieniać auto w choinkę, żeby tylko moc zapierdalac 150.

    W jaki sposób włączenie przeze mnie w trudnych warunkach tylnych
    przeciwmgłowych ma mi ułatwić zapierdalanie 150? Ja chronię swój zadek
    przed tymi, co zapierdalają 150 przy słabej widoczności.

    --
    Best regards,
    RoMan