    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Identyfikacja scalaka z dziwnym oznaczeniem - całka dt
    Date: Wed, 4 Jul 2018 22:41:16 +0200

    Cześć.

    Kupiłem spontanicznie płytkę wytarganą z bliżej niesprecyzowanego
    urzadzenia z 680EC20 i 68882 na pokładzie. Małe i zgrabne, system
    minimalistyczny, niewiele tam więcej jest poza zegarem, wygląda na to że
    68020 to wcale nie najgorszy cpu do embedded.

    Jest tam jednak jeszcze jeden spory scalak. Być może to jakiś custom a
    może jednak coś typowego.

    Oznaczenie dziwne bo składa się ze znaku całki i liter "dt".

    <całka>dt
    7132
    SA35P
    S9810P

    Tu i tam mówią że to pamięć ale ja myślę że pamięc to ja mam w 628128 ;)
    Tutaj sadzac po znaku całki spodziewam się jakiegoś przetwornika A/D. Ma
    ktoś pomysł jakiej firmy to jest scalak?

    Płytka opisana jest jako "FBIR ferrocontrol" a wiec jakas automatyka z
    okolic fieldbus.