  • 11. Data: 2015-11-26 22:49:01
    Temat: Re: Ile czasu ma nowy właściciel na przerejestrowanie samochodu?
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 25 Nov 2015 18:35:12 +0100, neoniusz
    <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> wrote:

    >Jesli ten sam powiat - w sensie ten sam wyroznik

    Wyróżnik nie musi być ten sam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2015-11-28 14:21:07
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-11-25 o 20:13, ddddddddd pisze:
    > Sąd nakazał wezwanie mnie na komisariat i wymierzenie mi 500zł za
    > nieprzerejestrowanie.

    Jaką podstawę prawną podał?

  • 13. Data: 2015-11-28 14:38:03
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-28 o 14:21, PlaMa pisze:

    > Jaką podstawę prawną podał?

    jako że nie ukarał to nie pytałem, tydzień później dostałem pismo że
    zastosowano pouczenie i odstąpiono od wniosku do sądu o ukaranie (nie
    mam na wierzchu to nie mam podstaw prawnych)
    Ogólnie to sąd stwierdził, że auto nie jest przerejestrowane i należy
    mnie ukarać

    Łukasz

  • 14. Data: 2015-11-28 15:18:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    ddddddddd wrote:

> [...]
    > mam na wierzchu to nie mam podstaw prawnych)
    > Ogólnie to sąd stwierdził, że auto nie jest przerejestrowane i należy

    to sprawdź. Bo sąd podstawę prawną podać musi.
    Może być śmiesznie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?