  • 1. Data: 2015-11-26 10:21:23
    Temat: [żale] W21W
    Od: s...@g...com

    żarówka taka do tyłu, miesiąc temu zmieniana i znowu spalone wszystkie z tyłu.
    Na obwodnicy Krakowa tylko jeden kierowca wykazał się determinacją żeby zwrócić mi
    uwagę na brak świateł z tyłu, podziękowania mu za to.
    Swoją drogą kupić ją na stacji benz. jest niemożliwością. Ale za to 'hotdogi polecam'
    albo zdrapkę to i owszem. Aż tak niechodliwy model to jest?
    Obleciałem kilka kibelmarketów, supermarket makro i nic. Pobliskie ASO już zamknięte.
    Ostatecznie wracałem bez świateł przez miasto :(.
    --
    jureko

  • 2. Data: 2015-11-26 10:51:20
    Temat: Re: [żale] W21W
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Swoją drogą kupić ją na stacji benz. jest niemożliwością. Ale za to 'hotdogi
    polecam' albo zdrapkę to i owszem. Aż tak niechodliwy model to jest?

    bo na żarówce zarobią zeta a może ze dwa. na hotdogach też, ale po te
    ich kulinaria przylazi w cholerę osób przez co mają inne priorytety.
    Niby rozumiem bo kawa na stacji paliw na trasie to dobra sprawa ale
    olewanie zaopatrzenia samochodu to zła tendencja. Za to jak chcesz kupić
    olej? proszę bardzo - w bankach 5l możesz przebierać jak w ulęgałkach.
    Kto na trasie tyle oleju kupi?
    Trzeba wozic takie bzdety ze sobą. Swoją drogą wybitnie krótka żywotność
    tych twoich... jakieś trefne kupiłeś. Nie kupuj najtańszych żarówek na
    allegro (żadnych!). Ja kiedyś przyoszczędziłem i zapłaciłem za h4 ze
    4pln. Za wymianę wyjaranego gniazda i kabla masy bodaj 50 czy 100. Tak,
    to żarówka wyjarała (sprawdziłem).

  • 3. Data: 2015-11-26 12:27:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 26 Nov 2015 01:21:23 -0800 (PST), s...@g...com

    > żarówka taka do tyłu, miesiąc temu zmieniana i znowu spalone wszystkie z tyłu.

    To chyba masz coś nie tak z instalacją, bo to normalne nie jest. Ja
    jeździłem na swoich W21W przez 5 lat i ze 120 tkm. Chwilę później padła
    druga. Te wymienione świecą już 2 lata.

    > Na obwodnicy Krakowa tylko jeden kierowca wykazał się determinacją żeby
    > zwrócić mi uwagę na brak świateł z tyłu, podziękowania mu za to. [...]
    > Ostatecznie wracałem bez świateł przez miasto :(.

    Bo kierowca to ma obowiązek sprawdzić auto przed jazdą. ;)
    Dla przykładu ja sprawdzam odbicie świateł na ścianie,
    czasami na autobusie, ogólnie, gdzie się da... ;) :P

> [...]
    > 'hotdogi polecam' albo zdrapkę to i owszem. Aż tak niechodliwy model
    > to jest? Obleciałem kilka kibelmarketów, supermarket makro i nic.

    Piętnowałem to samo w ten sam sposób dwa lata temu jak mi się spaliły moje
    żarówki na pl.pregierz ;) Też musiałem do ASO jechać, bo na stacjach nie
    mieli (prędzej właśnie kondomy i parówki).

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2015-11-26 12:48:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
[...]

    Kup w innym sklepie. Spaliła mi się żarówka dwuwłóknowa 21W/5W, dokupowałem
    nowe po 1 zł, cały czas w tym samym sklepie i przepalały się po 2-3
    miesiącach. W końcu kupiłem w innym sklepie, parę groszy droższe i problem
    przepalania ustał.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2015-11-30 22:24:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 26 Nov 2015 10:51:20 +0100, sirapacz napisał(a):

    polecam' albo zdrapkę to i owszem. Aż tak niechodliwy model to jest?

    > bo na żarówce zarobią zeta a może ze dwa. na hotdogach też, ale po te
    > ich kulinaria przylazi w cholerę osób przez co mają inne priorytety.

    Weź nie żartuj, za Osram H7 wołają 25zł na Orlenie, do kupienia normalnie
    za 10-12zł.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2015-12-01 00:18:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Weź nie żartuj, za Osram H7 wołają 25zł na Orlenie, do kupienia normalnie
    > za 10-12zł.
    niech bedzie i te 15pln narzutu. na dziesiątki wizyt na stacjach byłem
    świadkiem kilkudziesieciu transakcji zakupu parówy a nigdy żadnej
    żarówki. To po prostu kupuje się rzadko na cpnie:) natoiast biorąc pod
    uwagę koszt zakupu i ilość miejsca potrzebna na przechowanie kilku
    paczek żarówek to siara dla stacji, że nie mają wszystkich możliwych
    zarówek:)

  • 7. Data: 2015-12-01 00:40:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 26 Nov 2015 01:21:23 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > żarówka taka do tyłu, miesiąc temu zmieniana i znowu spalone wszystkie z tyłu.

    Zmierz napięcie w instalacji podczas pracy silnika w całym zakresie
    prędkości obrotowej silnika - jak palą Ci się tak żarówki to być może padł
    regulator napięcia i podnosi się napięcie.