  • 71. Data: 2019-05-22 12:15:16
    Temat: Re: Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 21 May 2019 13:02:12 +0200, Miroo napisał(a):

    [...]

    > Czego się nauczy AI, jak się ją wypuści na polskie drogi?

    Jak to czego?
    Przekręcania licznika. Jeszcze przed granicą
    od Niemca w turbanie.

  • 72. Data: 2019-05-22 15:31:29
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/05/2019 15:07, glumek wrote:
    > Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

    St Neots (Cambs) UK -> Gdynia 1680km. Zwykle wyjazd o 5 rano czasu BST i
    przyjazd o przed polnoca do Trojmiasta. Bez zmiennika. Czasem przyjazd
    do Trojmiasta o 2 w nocy przez korki w DE.

  • 73. Data: 2019-05-22 15:34:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup

    >St Neots (Cambs) UK -> Gdynia 1680km. Zwykle wyjazd o 5 rano czasu
    >BST i przyjazd o przed polnoca do Trojmiasta. Bez zmiennika. Czasem
    >przyjazd do Trojmiasta o 2 w nocy przez korki w DE.

    No ale to z przerwa na prom/pociag ...

    J.

  • 74. Data: 2019-05-24 18:01:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/05/2019 14:34, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    > No ale to z przerwa na prom/pociag ...
    >
    > J.

    45 minut pociag, ~2h prom.

  • 75. Data: 2019-05-24 19:15:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 22/05/2019 14:34, J.F. wrote:

    > No ale to z przerwa na prom/pociag ...
    >
    >45 minut pociag, ~2h prom.

    Na tym promie mozna by sie troche zdrzemnac ... tylko wypoczety
    organizm moze miec problem ... ale jak wypoczety o 5 rano :-)

    Pociag to niestety 45 minut do rachunku :-(

    J.

  • 76. Data: 2019-05-25 22:17:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kiedys to byla wyprawa.

    No były to wczesne lata 1990-te i czerwony Polonez 1.6litra.
    Zrozumiałem wtedy na niemieckiej autostradzie czemu trzeba
    patrzeć co 4 sekudy do lusterka :-)))))

    > Dzis tylko test auta - bo sie moze rozpasc :-)

    Dalej te hitlerowskie betonowe płyty za Wrocławiem tak katują człowieka??

    > Tu sie nie wypowiem, bo nie znam drogi - wolno 55mph
    > czy mozna 90 mph ? :-)

    To zależy od definicji "można". Bo zasadniczo to można tez skoczyć
    na główkę z 10 piętra jak się nie analizuje konsekwencji...
    To jest akurat trasa którą zrobiłem 4-cylindrową Toyotą Camry,
    model rocznikowy 1995, było to może w 2000 roku - w Kolorado
    wschodnim, autostrada prosta po pagórkach i zapier**łem 120mph.
    Na którejś górce widziałem radiowóz, próbowałem zwolnić, ale
    niestety już się nie udało - radarem mnie namierzył 105mph...
    Cena mandatu: $50 :-) Opłacało się.

  • 77. Data: 2019-05-25 22:22:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Wzruszyłem się :-)

    A co takiego że się wzruszyłeś?? Co takiś miętki?

  • 78. Data: 2019-05-26 23:24:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-25 22:22, Pszemol wrote:
    > "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > A co takiego że się wzruszyłeś??

    To śmieszne dystanse

    > Co takiś miętki?

    Zadajesz dziwne pytania, dziwne historie opowiadasz

  • 79. Data: 2019-05-27 17:22:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To śmieszne dystanse

    Dla mnie nie sa smieszne, ale Ty się śmiej...
    Czemu nie napisałeś niczego od siebie?
    Dawaj, pośmiejemy się.

    > Zadajesz dziwne pytania, dziwne historie opowiadasz

    Ale wiesz, że nie musisz czytać, tak?

  • 80. Data: 2019-05-27 21:46:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-27 17:22, Pszemol wrote:
    > "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Dla mnie nie sa smieszne, ale Ty się śmiej...

    600km, hehe