eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › S8 w warszawie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2019-05-18 17:25:00
    Temat: S8 w warszawie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.google.com/maps/@52.2623065,20.9535728,3
    a,75y,161.18h,68.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1UxoTnExBik
    pT1LvWdbPfQ!2e0!7i16384!8i8192

    ktoś jest w stanie wytłumaczyć jaki jest cel tego zwężenia - w drugą
    stronę są normalnie 4 pasy?

    Ogólnie ten cały pomysł z s8 to jakaś porażka - bierzemy najbardziej
    obciążony odcinek w kraju (Most Grota) dorzucamy ruch z autostrady, co
    daje razem 5 pasów w każdą atrone, rozbudowujemy most do pięciu z
    separacją miedzy autostradą a lokalnym, a międzu węzłami Wisłostrada -
    Marymoncka (a właściwie Powązkowska, bo te boczne to ruch _bardzo_
    lokalny) zostawiamy 3 na których miesza się ruch lokalny (największy w
    kraju, z ruchem autostradowym (również jednym z większych w skali
    kraju). Na Brudnie też przelotki między eską a lokalną drogą chwila -
    jedno wielkie skrzyżowanie. Co mogło pójść nie tak? No i jeszcze na
    dokładkę jeden pas likwidujemy bez wyraźnej przyczyny...

    zaraz obok taka akcja:

    https://www.google.com/maps/@52.259844,20.9504189,3a
    ,75y,223.32h,67.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1skSGqGDubX9Wt
    H3DrBwuP7Q!2e0!7i16384!8i8192

    jak widać malunek pasa szlifowany - wcześniej była ciągła - należało
    ustąpić ale nie było komu;) Napisałem i o dziwo "poprawili" - zamiast
    zeszlifować ten trójkąt i linie zatrzymania... zmieniono pas na
    przerywany, choć żadnego sensu to nie ma - prosto jedzie się "dołem".
    Chyba że jako backup jak dzwon będzie na dole - ale tam akurat nie dzwonią;)

    Kto to w ogóle projektował? W efekcie dwa dzwony dziennie.

    Shrek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: