  • 1. Data: 2019-05-18 17:55:50
    Temat: Omijanie pojazdu
    Od: <7...@2...175550.invalid> (Tom N)

    I znowu miałem bliskie spotkanie z "patrolem", bo się coś nie spodobało, że
    z prawej ominąłem trzy stojące pojazdy i pojechałem dalej...

    Daleko nie zajechałem -- stały misie w zatoczce (chyba dla nich stworzonej),
    ale przebiec musieli się 30 metrów..

    Dzień dobry, blebleble
    .
    .
    .
    .
    .
    wyprzedzanie na skrzyżowaniu, blebleble
    .
    .
    Nie wyprzedzałem, te 4 pojazdy stały i czekały nie wiem na co, więc
    pojechałem z ich prawej strony.
    .
    rechot...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Ja też zarechotałem i poorosiłem o odczytanie art 23. PoRD:

    "Art. 23. Wymijanie, omijanie i cofanie
    1. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    [...]
    2) omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia w lewo może odbywać się
    tylko z jego prawej strony;"
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Się zmitygowal panowie.

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2019-05-18 18:06:54
    Temat: Re: Omijanie pojazdu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 17:55, (Tom N) pisze:

    > wyprzedzanie na skrzyżowaniu, blebleble
    > .
    > .
    > Nie wyprzedzałem, te 4 pojazdy stały i czekały nie wiem na co, więc
    > pojechałem z ich prawej strony.

    Więcej szczegółów proszę - bo jak nie wiesz na co, to może rzeczywiście
    nie należało ich omijać?

    Shrek

  • 3. Data: 2019-05-18 18:30:22
    Od: <6...@9...183022.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Więcej szczegółów proszę - bo jak nie wiesz na co, to może rzeczywiście
    > nie należało ich omijać?

    To mi chcieli wcisnąc policaje, że z lewej i prawej jechały samochody --
    owszem, toczyły sie, a te ominięte czekały na miejsce po horyzont-- stąd
    korki...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2019-05-18 18:36:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 18:30, (Tom N) pisze:

    > To mi chcieli wcisnąc policaje, że z lewej i prawej jechały samochody --
    > owszem, toczyły sie, a te ominięte czekały na miejsce po horyzont-- stąd
    > korki...

    Zapytam po prostu jeszcze raz - "te 4 pojazdy stały i czekały nie wiem
    na co" to figura retoryczna, czy rzeczywiście nie wiedz po co stały? Bo
    jak nie wiesz to przynajmniej _bardzo_ szczególna ostrożność jest
    zalecana do czasu aż stwiedzisz po co stoją. Btw - raz stoją, raz jadą -
    zdecyduj się.

    Shrek

  • 5. Data: 2019-05-18 19:27:59
    Od: <3...@...192759.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Zapytam po prostu jeszcze raz - "te 4 pojazdy stały i czekały nie wiem
    > na co" to figura retoryczna,

    Odpisze po raz ostatni: stały!!!
    Ja je ominąłem, bo stały bez powodu (dlatego napisałem , że nie wiem na co
    czekały), z prawej i z lewej coś tam jechało, ale...

    > czy rzeczywiście nie wiedz po co stały?

    Po polsku potrafisz?

    > Btw - raz stoją, raz jadą zdecyduj się.

    Mylisz te ominięte od tych z poprzecznej...

    Ale mnie to nie dziwi, wielokrotnie swoje imaginacje usiłowałeś w usta
    interlokutorow wsadzić.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2019-05-18 19:48:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 19:27, (Tom N) pisze:

    > Odpisze po raz ostatni: stały!!!
    > Ja je ominąłem, bo stały bez powodu (dlatego napisałem , że nie wiem na co
    > czekały)

    Napisałeś, że nie wiesz po co, a nie że stały bez powodu. Dlatego
    zapytałem. Co w tym dziwnego, zwłaszcza, że zwykle samochody nie stoją
    bez powodu.

    > Mylisz te ominięte od tych z poprzecznej...
    >
    > Ale mnie to nie dziwi, wielokrotnie swoje imaginacje usiłowałeś w usta
    > interlokutorow wsadzić.

    Ok - źle cię zrozumiałem.

    Shrek

  • 7. Data: 2019-05-18 20:23:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Mylisz te ominięte od tych z poprzecznej...

    O poprzecznej nic nie było - z takiego opisu jak podałeś,
    to można wywnioskować co się chce.
    Nie napisałeś czy te ominięte sygnalizowały zamiar skrętu w lewo
    (bo ten przepis cytujesz)
    czy ominąłeś je bo zaparkowały tam na środku drogi.

  • 8. Data: 2019-05-19 09:32:55
    Od: <8...@5...093255.invalid> (Tom N)

    cef w

    > O poprzecznej nic nie było - z takiego opisu jak podałeś,
    > to można wywnioskować co się chce.

    Zapytał Shrek o szczegóły, i tam było:
    " z lewej i prawej jechały samochody --
    owszem, toczyły sie, a te ominięte czekały na miejsce po horyzont"

    > Nie napisałeś czy te ominięte sygnalizowały zamiar skrętu w lewo
    > (bo ten przepis cytujesz)

    Można się domyśleć, że sygnalizowały, skoro ominąłem z prawej i odpowiedni
    przepis tez sie znalazł

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2019-05-19 09:47:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-19 o 09:32, (Tom N) pisze:

    > Można się domyśleć, że sygnalizowały, skoro ominąłem z prawej i odpowiedni
    > przepis tez sie znalazł

    Domyślałem się akurat zupełnie inaczej, skoro policja interweniowała.
    A sam opis - nawet uszczegółowiony na żądanie - nie wyjaśniał sprawy.

  • 10. Data: 2019-05-19 10:52:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Można się domyśleć, że sygnalizowały, skoro ominąłem z prawej i odpowiedni
    > przepis tez sie znalazł

    Napisałeś też że nie wiadomo na co czekały, więc nie jest to takie
    oczywiste. Jak migają w lewo, to można się domyślić, że nie stoją tam
    bez celu.

    Shrek.