  • 1. Data: 2010-10-07 17:18:06
    Temat: Ilośc osób w ciężarowym.
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Witam!
    Mam Patrola zarejestrowanego jako ciężarowy 2 osobowy, sporadycznie muszę
    przewieść 2 pasażerów. Co mnie czeka w przypadku kontaktu z Panami
    policjantami? (mandat ile, punkty?) Siedzeń mam dwa, 3 pasażer Nostromo
    siedzi na gąbce... ;-)

    Sawa
    C8 2,2HDI 2006
    Niva 1,9D 1990
    Patrol 2,8TD 1992

  • 2. Data: 2010-10-07 19:49:18
    Temat: Re: Ilo?c osób w ciężarowym.
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > przewie?ć 2 pasażerów. Co mnie czeka w przypadku kontaktu z Panami
    > policjantami? (mandat ile, punkty?) Siedzeń mam dwa, 3 pasażer Nostromo

    mandat za uzywanie uata niezgodnie z przeznaczeniem ?

    Wielokrotnie mialem kontrole i tylko raz w zyciu policjant zwrocil mi uwage,
    ze w samochodzie jest za duzo osob (wiecej niz w DR)

    Nigdy nie dostalem mandatu

    Icek

  • 3. Data: 2010-10-08 15:13:17
    Temat: Re: Ilośc osób w ciężarowym.
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

> [...]
    > przewieść 2 pasażerów. Co mnie czeka w przypadku kontaktu z Panami
    > policjantami? (mandat ile, punkty?) Siedzeń mam dwa, 3 pasażer Nostromo

    a ja mam Ptrola (krótkiego) zarejestrowany ciężarowy/osobowy 7 osób....,
    Jak robie przegląd to się zawsze pytają gdzie ja 7 osób upycham,
    jak mnie policja badała to się pytali gdzie mam 7 siedzeń....
    Ale nikt mi nigdy z tego powodu nie robił problemów..
    Kup sobie kanapę na tył, założ pasy i nie będzie problemu
    - tylko wyjmuj na przeglądy.
    pozdr.
    Gr

  • 4. Data: 2010-10-08 20:26:54
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> napisał w wiadomości

    > a ja mam Ptrola (krótkiego) zarejestrowany ciężarowy/osobowy 7 osób....,
    > Kup sobie kanapę na tył, założ pasy i nie będzie problemu
    > - tylko wyjmuj na przeglądy.

    A mnie nie jest potrzebna kanapa bo wożę na podczępkę kolegów sporadycznie,
    siedzą na gąbce jak im niewygodnie mogą biec przed autem ;-)
    Pytam z ciekawości bo jak się natknę na policjantów chce wiedzieć czy
    potraktowali mnie złośliwie, z literą prawa, a może jeszcze jakoś inaczej.

    Sawa
    C8 2,2HDI 2006
    Niva 1,9D 1990
    Patrol 2,8TD 1992

  • 5. Data: 2010-10-11 07:57:30
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-08 20:26, Sawa pisze:
> [...]
    > Pytam z ciekawości bo jak się natknę na policjantów chce wiedzieć czy
    > potraktowali mnie złośliwie, z literą prawa, a może jeszcze jakoś inaczej.

    Poszukaj w przepisach, bo przewozenie osob poza kabina kierowcy w aucie
    ciezarowym jest dopuszczalne

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-10-12 15:43:52
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj w przepisach, bo przewozenie osob poza kabina kierowcy w aucie
    > ciezarowym jest dopuszczalne

    Na pace tak ale jesli paka to kabina samochodu? ;-) poszperam.

    Sawa

  • 7. Data: 2010-10-13 10:11:58
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 07:57:30 +0200, MarcinJM napisał(a):

    > Poszukaj w przepisach, bo przewozenie osob poza kabina kierowcy w aucie
    > ciezarowym jest dopuszczalne

    Tak z ciekawości - możesz rzucić jakimś przepisem na ten temat? W
    kontekście ostatniego wypadku busa to jest interesujące.

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-10-13 10:31:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 10:11:58 +0200 osobnik zwany Yakhub
    wystukał:

    > Tak z ciekawości - możesz rzucić jakimś przepisem na ten temat? W
    > kontekście ostatniego wypadku busa to jest interesujące.

    Art. 63
    2. Dopuszcza się przewóz osób samochodem ciężarowym poza kabiną kierowcy,
    pod warunkiem że:

    1. pojazd odpowiada wymaganym warunkom technicznym do przewozu osób;

    2. osoby nie znajdują się między ładunkiem a kabiną kierowcy;

    3. osoby przewożone są na miejscach siedzących;

    4. pojazd nie przekracza prędkości 50 km/h.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2010-10-13 10:46:43
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 08:31:06 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> [...]
    > 3. osoby przewożone są na miejscach siedzących;
    > 4. pojazd nie przekracza prędkości 50 km/h.

    Dziękuję.

    --
    Yakhub

  • 10. Data: 2010-10-13 19:22:42
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Najlepiej wziąć do minibusa 17 pasażerów i posadzić ich na skrzynkach do jabłek.....

    -----