  • 1. Data: 2010-10-07 12:47:26
    Temat: Wybór opon zimowych
    Od: "redi" <n...@x...pl>

    Witam,

    Po raz kolejny, tym razem ja się was podpytam o waszych faworytów pośród
    opon w rozmiarze 195/65/15. Wstępnie wytypowałem:

    Dunlop SP Winter Sport 3D
    Nokian W+ (wzór bieżnika WR)
    Toyo Snowprox S942

    Kolejność przypadkowa, wszystie opony w cenie około 200zł. Pierwsze dwie
    kierunkowe, ostatnia asymetryczna (na takim bieżniku jeszcze nie jeździłem)

    pozdr.
    Radek

  • 2. Data: 2010-10-07 13:10:15
    Temat: Re: Wybór opon zimowych
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "redi" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kolejność przypadkowa, wszystie opony w cenie około 200zł. Pierwsze dwie
    > kierunkowe, ostatnia asymetryczna (na takim bieżniku jeszcze nie

    Fajnie jakbyś jeszcze klepnął gdzie masz zamiar jeździć.
    Bo jak napisałem że SAVA Eskimo są ok, to ktoś je zbełtał z błotem bo mu się
    szybko skończyły. A fakt jest taki, że są miękkie i na szybkie jazdy czystą
    szosą to bym je też nie kupił. Bieżnik, klocek mają jak 'traktor' i u mnie w
    górzystym terenie, gdzie pług rzadko zagląda dają lepiej rady niż poprzednie
    Semperity.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-10-07 13:23:02
    Od: "redi" <n...@x...pl>

    > Fajnie jakbyś jeszcze klepnął gdzie masz zamiar jeździć.

    Głównie miasto, zimą rzadko wyruszam w dalsze trasy i przeważnie robię 100km
    na tydzień.

  • 4. Data: 2010-10-08 00:20:02
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Kolejność przypadkowa, wszystie opony w cenie około 200zł. Pierwsze dwie
    > kierunkowe, ostatnia asymetryczna (na takim bieżniku jeszcze nie

    Vredestein Snowtrac 3, ale raczej taka typowa zimowka, a nie miejsko
    zimowa.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-10-08 11:06:48
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    redi wrote:

> [...]
    >
    > Kolejność przypadkowa, wszystie opony w cenie około 200zł. Pierwsze
    > dwie kierunkowe, ostatnia asymetryczna (na takim bieżniku jeszcze nie

    Ja mam już dwa sezony Nokian WRG2 w tym rozmiarze. Dają radę na śniegu,
    ładnie jadą po wodzie, a i w czasie gołoledzi podjechałem po górkę,
    gdzie inne samochody stały. Ale opony miały wtedy przejechane jakieś
    30km, teraz nie wiem czy by się udało. Generalnie polecam je.

  • 6. Data: 2010-10-08 15:07:37
    Od: "redi" <n...@x...pl>

    > Vredestein Snowtrac 3, ale raczej taka typowa zimowka, a nie miejsko
    > zimowa.

    Mam takie dwie, kupiłem w ubiegłym roku pod wpływem presji niemożności
    poruszania się po nieodśnieżanych osiedlowych drogach. Jeździły na przodzie
    (napęd), na
    śniegu spisywały się znakomicie, ale na czystym asfalcie głośne jak
    cholera...

    pozdr.
    Radek

  • 7. Data: 2010-10-08 22:18:56

> [...]