  • 1. Data: 2010-10-07 14:49:28
    Temat: Ten tani Bentley...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Wiec tak
    Continental GT - wedlug producenta "model dla ubogich" - silnik skrzynie i
    elektryke/elektronike ma od Pheatona. Spokojnie mozna go diagnozowac
    VCDSem... a co z zawieszeniem ?

    Czy ktos ma lub wie czy zawias jest tez zaadoptowany od VW ?

    Przegladam ostatnio amerykanskiego Coparta i jestem niezmiernie zdziwiony
    osiaganymi cenami - w okolicach 30-40 tys dolkow. Co wiecej, wylicytowane
    sztuki nie pokazuja sie ponownie co swiadczy o tym, ze transakcja dochodzi
    do skutku - kryzys musial im sie niezle dac we znaki...

    Ciekawa koncepcja ale tylko wtedy jesli mozna z nim jezdzic do
    volkswagenowskiego serwisu :)

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-10-08 11:13:55
    Temat: Re: Ten tani Bentley...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktos ma lub wie czy zawias jest tez zaadoptowany od VW ?

    No co jest?
    Nikt nie ma Bentleya ?!
    Czy moze wszyscy posiadacze jezdza do bentleyowego aso i nie maja pojecia
    czy klamoty w zawiasie sa takie same jak w Phaetonie ?

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-10-08 11:22:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "P_ablo"

    > No co jest?
    > Nikt nie ma Bentleya ?!
    > Czy moze wszyscy posiadacze jezdza do bentleyowego aso i nie maja
    > pojecia czy klamoty w zawiasie sa takie same jak w Phaetonie ?

    Ja myslę P_ablo, że jak ktoś ma Bentleya to ma głęboko w .... jakie ma
    zawieszenie ;-)

  • 4. Data: 2010-10-08 11:24:38
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik P_ablo napisał:

> [...]
    > Czy moze wszyscy posiadacze jezdza do bentleyowego aso i nie maja
    > pojecia czy klamoty w zawiasie sa takie same jak w Phaetonie ?
    No co ty, wczyscy jezdza Bentleyami Azure oraz Mulsanne oraz Rolls-royce Phantom'ami
    wiec ich nie
    obchodza koszty serwisu :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-10-08 17:30:43
    Od: miklo <m...@g...com>

    On 8 Paź, 11:22, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:
    > Ja myslę P_ablo, że jak ktoś ma Bentleya to ma głęboko w .... jakie ma
    > zawieszenie ;-)

    I usenet też tam mają ;>

    --
    /m

  • 6. Data: 2010-10-08 18:19:14
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja myslę P_ablo, że jak ktoś ma Bentleya to ma głęboko w .... jakie ma
    > zawieszenie ;-)

    czyli trzeba kupic i sie przekonac :P

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-10-08 18:33:05
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i8mnu0$vsd$1@news.onet.pl...

    > No co ty, wczyscy jezdza Bentleyami Azure oraz Mulsanne oraz Rolls-royce
    > Phantom'ami wiec ich nie obchodza koszty serwisu :-)

    Kiedy kupuja nowe to i owszem...
    Ceny serwisu sa skalkulowane odpowiednio do ceny nowego samochodu aby plebs
    nie zapedzal sie w te rejony. Co innego kiedy taki samochod po 3-5 latach
    kosztuje ulamek ceny nowego.
    Co wtedy z takim samochodem ?
    Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze wlasnie ze wzgledu na koszt serwisowania
    cena leci na pysk, ale moze mozna pouprawiac jakas partyzantke kupujac
    czesci w serwisie VW i pocieszyc sie kilka latek tym co kupuja sobie
    najbogatsi :)

    Pomijajac juz to, ze import ze stanow zamknie sie w 170 tys zl, to one na
    miejscu kosztuja w okolicach 250 tys a to jest cena nowej X6 ktorych dosc
    sporo na ulicach...

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-10-08 23:50:30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 8 Oct 2010 18:33:05 +0200, P_ablo <o...@o...pl> wrote:

> [...]
    > cena leci na pysk, ale moze mozna pouprawiac jakas partyzantke kupujac
    > czesci w serwisie VW i pocieszyc sie kilka latek tym co kupuja sobie

    Do pierwszej stłuczki :)

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2010-10-09 21:30:49
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > Do pierwszej stłuczki :)
    > r.

    A ubezpieczenie w przypadku tej marki nie dziala?

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-10-10 01:16:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 9 Oct 2010 21:30:49 +0200, P_ablo <o...@o...pl> wrote:

    > A ubezpieczenie w przypadku tej marki nie dziala?

    Pod warunkiem, że na nim się nie oszczędziło.

    r.