  • 11. Data: 2003-11-04 21:42:17
    Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden "sposób" na klienta - długie
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Jaroslaw Sakowski <j...@d...spam> naskrobał:

    > Mam SDI od ponad 3 lat i na nic nigdy nie zamienie jak sobie te opowiesci
    > poczytalem.
    > Nie mam zadnych problemow praktycznie.

    tak też mam z neostradą, sdi miałem od stycznia 2000r.

    > Zreszta neostrada to pod windows jest wyraznie

    neostrada to jest adsl.
    to pod co bedzie zalezy od ciebie.
    jesli usb sprawia ci klopot na innym systemie, to pozostaje kupno innego
    modemu, do brania tpsowego nikt nie zm
    usza.
    > Przedewszystkim w Neo brak stalego IP i sa inne minusy.

    amkacz.l33thax0r.net - no patrz, moje stale ip na neostradzie.

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 12. Data: 2003-11-04 22:40:56
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@v...com>

    > neostrada to jest adsl.
    > to pod co bedzie zalezy od ciebie.
    > jesli usb sprawia ci klopot na innym systemie, to pozostaje kupno innego
    > modemu, do brania tpsowego nikt nie zmusza.
    Ale mozna poprosic TPSA o wymiane na inny. Kurier nowy przyniesie...

    > amkacz.l33thax0r.net - no patrz, moje stale ip na neostradzie.
    Zastanow sie co ty gadasz ?! Masz stale IP czy badziwna domene podczepiona
    pod dyndns ?!

  • 13. Data: 2003-11-05 00:07:30
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <bo91r8$p0o$1@korweta.task.gda.pl>
    Mateusz(Amkacz) napisał(a):
    > amkacz.l33thax0r.net - no patrz, moje stale ip na neostradzie.
    Kurcze, jakie te IP teraz długie robią....

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 14. Data: 2003-11-05 08:55:00
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl> naskrobał:

    > Kurcze, jakie te IP teraz długie robią....

    "no zobacz, mój dynamiczny dns wskazujący na moje zmienne ip neo+ dzięki
    czemu moge go nazwać stałym dnsem"

    lepiej?

  • 15. Data: 2003-11-05 08:55:08
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Jakub "Venom" Żukowski <v...@v...com> naskrobał:

    > Zastanow sie co ty gadasz ?! Masz stale IP czy badziwna domene podczepiona
    > pod dyndns ?!

    zanim coś powiem zawsze myśle dwa razy.
    troche nie zrozumiałeś tonu wypowiedzi.
    był on iście ironiczny, czyli mówiąc "patrz - moje stałe ip na neostradzie"
    chciałem pokazać iż ten dynamiczny dns pełni funkcję stałego ip, i z funkcji
    tej wywiązuje sie bardzo dobrze jezeli chodzi o standardowe zastosowania
    stałego ip.

    Nie sądze by przedpiśca miał jakiś korporacyjny serwer który pełni strasznie
    ważną rolę, aby nazwać jakikolwiek free-dyndnds serwis badziewnym.

    miało to na celu pokazanie przedpiścy, że wady które wymienia w
    rzeczywistości nie są wadami, lecz utrudnieniami łatwymi do ominięcia.

    Czy czepianie sie dla zasady jest twoim hobby?

  • 16. Data: 2003-11-05 14:32:42
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <bo9ikr$q7k$1@korweta.task.gda.pl>
    Mateusz(Amkacz) napisał(a):
    > był on iście ironiczny, czyli mówiąc "patrz - moje stałe ip na neostradzie"
    Musi - za małymi literami :-)

    > chciałem pokazać iż ten dynamiczny dns pełni funkcję stałego ip, i z funkcji
    > tej wywiązuje sie bardzo dobrze jezeli chodzi o standardowe zastosowania
    > stałego ip.
    Np. łatwo mu nadać mu +/- bezpiecznie większe uprawnienia na FW lub w
    dostepie do usług?
    Łatwo zmienić też rDNS?

    > miało to na celu pokazanie przedpiścy, że wady które wymienia w
    > rzeczywistości nie są wadami, lecz utrudnieniami łatwymi do ominięcia.
    Czemu myślisz, że wszyscy myślą o tych samych wadach?

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 17. Data: 2003-11-05 14:32:47
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

> [...]
    >
    > miało to na celu pokazanie przedpiścy, że wady które wymienia w
    > rzeczywistości nie są wadami, lecz utrudnieniami łatwymi do ominięcia.

    A skad wiesz po co mu ten staly IP ?
    Nie sadze, zeby tylko posiadanie duzych korporacyjnych serwerow
    bylo podstawa do posiadania stalego nr IP ...
    Jest wiele, wiele innych powodow dla ktorego warto miec staly IP i
    nie ma to nic wspolnego z posiadaniem wpisu w DNS, ktory zmienia
    sie razem ze zmiana IP NEO... Generalnie wiekszosc zwiazana jest
    z autoryzacja roznego rodzaju uslug, w ktorej liczy sie adres IP
    nawiazujacego polaczenie i host nie ma tu kompletnie nic do rzeczy :)

    ps. ja tam i tak wole NEO, SDI mialem od poczatku pilotazowego
    okresu przez chyba 2-3 lata, ponad pol roku temu zamienilem na NEO
    i jestem _bardzo_ zadowolony. 65kB/sek w porownaniu do 11kB/sek
    czasem sie przydaje (nie tylko w p2p ale w normalnym, "legalnym"
    zastosowaniu :-) Zwisow nie zaobserwowano.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 18. Data: 2003-11-05 14:32:58
    Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    mathom <m...@p...pl> wrote:
    > albo może jakiejś gazecie, która może miałaby temat. W sumie przydałaby się
    > jak
    >
    > To jest nic. Jak rozdadzą więcej tego badziewia to będziemy mieli transfery
    > 5 kb :P Rozdają, reklamują itd. ale łącza zostają te co są :P Jakość panowie
    > a nie ilość!!!!!

    [cyt]

    W dniu 1 padziernika 2003 roku TPNET uruchomi nowy midzynarodowy
    styk o przepywnoci 2,5 Gb/s z sieci Telii. Obecnie TPNET
    wykorzystuje 2x2,5 Gb/s do Telii i 2,5 Gb/s do OpenTransit.

    [/cyt]

    Źródło: http://www.tpnet.pl/

    Mówisz, że zostają te same? ;-)

    m.

  • 19. Data: 2003-11-05 18:23:29
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl> naskrobał:

    > Np. łatwo mu nadać mu +/- bezpiecznie większe uprawnienia na FW lub w
    > dostepie do usług?
    > Łatwo zmienić też rDNS?

    owszem.

    > Czemu myślisz, że wszyscy myślą o tych samych wadach?

    bo pozwoliłem sobie troche nadinterpretować.
    lwia częśc ludzi potrzebujących stałego ip, myśli tak naprawde o dnsie pod
    którym mogłaby się identyfikować ich strona www/server ftp.
    Jeżeli tak nie było w tym przypadku to zwracam honor.

  • 20. Data: 2003-11-05 18:23:36
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Adam Szendzielorz <a...@N...konta.pl> naskrobał:

    > A skad wiesz po co mu ten staly IP ?

    nie wiem.

    > sie razem ze zmiana IP NEO... Generalnie wiekszosc zwiazana jest
    > z autoryzacja roznego rodzaju uslug, w ktorej liczy sie adres IP
    > nawiazujacego polaczenie i host nie ma tu kompletnie nic do rzeczy :)

    domyślam się.
    wiele adminów serwerów ftp (zarówno poważnych jak i takich z warezem)
    ogranicza dostęp tylko po ip, nie dopuszczając żadnych dynamicznych dnsów.
    ale jak wyżej napisałem, pozwoliłem sobie troche zgeneralizować :)

> [...]
    > czasem sie przydaje (nie tylko w p2p ale w normalnym, "legalnym"
    > zastosowaniu :-) Zwisow nie zaobserwowano.

    same thing :)
    sdi od 19 lutego 2000. Neostrada+ od 3 marca 2003 (lucent cellpipe).
    także jestem bardzo zadowolony.