  • 21. Data: 2003-11-05 18:49:21
    Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden
    Od: "Igor " <i...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam wszystkich!
    Jestem szczęśliwym użytkownikiem SDI. Pewnego dnia, a było to 12
    września '03,
    zachciało mi się podpisać umowę o świadczenie usługi NEOSTRADA. W
    TELEPUNKCIE (nomen omen tym samym co Ed, czyli przy ul. Górczewskiej) miła
    Pani poinformowała mnie, że pewnego dnia SDI (którego aktualnie używam)
    przestanie działać i właśnie wtedy przełączę się na NEOSTRADĘ. Podpisałem
    więc umowę, dostałem sprzęt i wróciłem szczęśliwy do domu.
    Wszystko miało ruszyc w ciągu 3 dni. Poczekałem więc cierpliwie 5 dni i jak
    pewnie się domyślacie bezowocnie. NEOSTRADA nie była aktywna. Zadzwoniłem
    więc na infolinię, i nie myślcie, że się od razu dodzwoniłem,...nie...trwało
    to jakieś 3 dni. W końcu jednak się udało. Podczas rozmowy z konsultantem,
    dowiedziałem się,(O ZGROZO!)że będę musiał zostać przy SDI, bo nie ma dla
    mnie wolnego portu na centrali... Zapytałem więc, dlaczego podpisano ze mną
    umowę skoro stwierdza się brak możliwości technicznych na mojej centrali
    abonenckiej? Niestety ani szanowny Pan Konsultant, ani Pani w TELEPUNKCIE,
    ani przemiłe Panie w Biurze Obsługi Abonenta z mojego rejonu
    telekomunikacyjnego, nie potrafiły mi na to pytanie odpowiedzieć!
    Później jeszcze wielokrotnie próbowałem się kontaktować z INFOLINIĄ
    NEOSTRADY, ale każdy mój kontakt skutkował tym samym, czyli niczym...
    Być może powinno się bardziej nagłośnić tą sprawę. Wiem napewno, że nie
    jestem sam z mym problemem, bo ilekroć odwiedzałem TELEPUNKTY, a nie był to
    jeden i ten sam, pojawiali się tam ludzie z tym samym, bądź podobnym
    problemem. Teraz cały czas używam SDI, a na NEOSTRADĘ mogę sobie jedynie
    popatrzeć. Całe szczęście, że TEPSA zakończyła już emisję reklam
    telewizyjnych, w których "Pan mógł sobie pozwolić na NEOSTRADĘ i ta Pani
    również, tylko pies nie mógł i był zganiany z fotela" A być może MY jesteśmy
    takimi psami z tej reklamy?
    Chyba tą sprawą powinien się zainteresować Pan Janusz Weiss z Radia Zet,
    który jest już wprawiony w bojach z TELEKOMUNĄ.
    Napiszcie co o tym myślicie.
    Pozdrawiam, Igor.

  • 22. Data: 2003-11-05 19:34:41
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Napiszcie co o tym myślicie.

    IMO to jakosc w przypadku uslug dla uzytkownikow prywatnych
    zalezy tylko i wylacznie od lokalnego oddzialu. Ja bym TPSA traktowal
    jako zlepek parunastu roznych firm-oddzialow pod jednym szyldem :)

    W dodatku czesto nawet w jednym oddziale wiele zalezy od
    pracownika, na ktorego sie akurat trafi ;-)

    W moim przypadku przejscie z SDI na NEO zajelo ponizej 40h
    (jakbym zadzwonil wczesniej to by sie wyrobili w 20h :-)
    Na SDI, mimo ze w okresie pilotazowym 2-3 lata temu czekalem
    maks pare dni - terminal dostalem duzo szybciej niz obiecali.

    Wczoraj zamowilem 3 nowe linie + 3 x iDSL na nich, zobaczymy
    w ile sie wyrobia z wszystkim :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 23. Data: 2003-11-06 12:20:38
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@g...pl>

    "Igor " <i...@g...WYTNIJ.pl> wrote:

> [...]
    > umowę skoro stwierdza się brak możliwości technicznych na mojej centrali

    Ja bym zagrał tak: podpisaliście umowę i nie możecie się z niej
    wywiązać? Trudno: bulić trzeba... ;))

    --
    This night... This night is hot
    Hope it rains. Hope it rains a lot

  • 24. Data: 2003-11-11 00:05:46
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Wiedźma Ple-Ple <m...@g...pl> wrote:

    > Ja bym zagrał tak: podpisaliście umowę i nie możecie się z niej
    > wywiązać? Trudno: bulić trzeba... ;))

    Naprawde myslisz ze TPSA jest tak bezdennie glupia? Po to wlansie w
    umowie jest "brak mozliwosci technicznych".

    --
    [MSI K7T Turbo2; ATB0 1700@2000+ 1,5V; 384MB PC133 RAM Inf/Spec;TTC-D5TB/4TC]
    [SamsungSM750P; GF2Ti 64MB TV; TV/FM PV-BT878+/wFM; SBLive1024&U.WS303/WG902]

  • 25. Data: 2003-11-12 19:51:44
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 Marek Iwanejko wrote:

    > W dniu 1 padziernika 2003 roku TPNET uruchomi nowy midzynarodowy
    > styk o przepywnoci 2,5 Gb/s z sieci Telii. Obecnie TPNET
    > wykorzystuje 2x2,5 Gb/s do Telii i 2,5 Gb/s do OpenTransit.

    Marek, Ty lepiej nam napisz dlaczego serwery news.tpi.pl tak podle
    chodzą. Tylko proszę bez zbędnego kitu dla mas ;-)

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.3.0, OE-QuoteFix,