  • 11. Data: 2005-06-28 12:46:08
    Temat: Re: Informacja od mojego prowidiera...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Bartloo napisał:

    > Bez umowy na swiadczenie jakichs uslug fakture moga sobie wsadzic ... . Bez
    > umowy nie ma faktury czyli nie ma uslugi - domeny.

    Pamiętaj, że umowa MOŻE również być ustna. Na przykład moga posiadać
    nagranie rozmowy z klientem.

    M.

  • 12. Data: 2005-06-28 12:50:51
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl>

    > Pamiętaj, że umowa MOŻE również być ustna. Na przykład moga posiadać
    > nagranie rozmowy z klientem.
    > M.

    Oczywiscie, z tym że, klient może powiedzieć "jestem zainteresowany" co nie
    oznacza kupuję.
    Zresztą prawnicy są od tego by interpretować prawo co działa w dwie strony.
    A tak wogóle to możana by było zgłosić to UOKiK aby się tym zainteresowali.

  • 13. Data: 2005-06-28 15:55:37
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2005-06-28, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Pamiętaj, że umowa MOŻE również być ustna. Na przykład moga posiadać
    > nagranie rozmowy z klientem.

    Jezeli nie poinformuja Cie ze rozmowa jest nagrywana (AFAIR sam moment
    powiadomienia takze musi byc nagrany) to jest to bezprawne, a co zatym
    idzie nie moze byc przedstawione jako dowod.

    PS. Tez nie jestem prawnikiem...

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 14. Data: 2005-06-28 15:59:45
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    > To widać. Faktura VAT nie musi mieć żadnego podpisu.
    [...]

    Zapomniałeś dodać - faktura gotówkowa...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 15. Data: 2005-06-28 16:11:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <bachus20> napisal(a):
> [...]
    >>> R.
    > [...]
    >
    > Zapomniałeś dodać - faktura gotówkowa...

    Coś Ci się pomyliło - żadna nie musi mieć. I da się spokojnie wysądzić
    zapłatę mimo tego braku, trzeba mieć tylko umowę, zamówienie, zlecenie
    itd. Faktura jest tylko dokumentem _____księgowym_____!
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2005-06-28 16:37:43
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org> wrote:
    > Faktura bez podpisu jest nieważna.

    Nieprawda.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 17. Data: 2005-06-28 17:03:17
    Od: Bartloo <bartloo@_nospam_o2.pl>

    Użytkownik Piotr KUCHARSKI napisał:

    > Nieprawda.

    Nie pamietam kiedy nowelizowane bylo to prawo, ale jest wazna.

  • 18. Data: 2005-06-28 18:07:19
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Tue, 28 Jun 2005 19:03:17 +0200
    From: Bartloo

    > Nie pamietam kiedy nowelizowane bylo to prawo, ale jest wazna.

    To po co zawsze chcą podpis, jak coś się kupuje na firmę?

    R.

    PS. FUT: ps.prawo?

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 19. Data: 2005-06-28 18:32:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@u...rangers.eu.org> napisal(a):

    > To po co zawsze chcą podpis, jak coś się kupuje na firmę?

    Bo nie umiesz wziąść oryginału tej faktury i sobie pójść, zostawiając
    zaskoczonego sprzedawcę z rozdziawioną japą. ;) Ja tak robiłem na
    początku obowiazywania nowej ustawy.

    Żądać podpisu nabywcy to sobie sprzedawca może. Natomiast nie wydać
    faktury bez podpisu nie ma prawa i nadaje się to do zgłoszenia do Urzędu
    Skarbowego, tam lubią takie sprawy. ;)
    --
    Samotnik

  • 20. Data: 2005-06-28 22:46:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Pawel Rutkowski napisał(a):

> [...]
    > powiadomienia takze musi byc nagrany) to jest to bezprawne, a co zatym
    > idzie nie moze byc przedstawione jako dowod.

    To też widac ;-) Możesz spokojnie i w zgodzie z prawem nagrywać SWOJE
    rozmowy. Problem jest tylko w tym, co z nimi dalej zrobisz.

    M.