  • 11. Data: 2019-11-10 10:30:09
    Temat: Re: Instalacja Andka
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-10 o 08:57, Trybun pisze:
    > Ale konkretnie o co chodzi? Procek jest, pamięć jedna i druga jest, więc
    > teoretycznie co stoi na przeszkodzie instalacji? Ta optymalizacja pod
    > sprzęt jest aż tak ważna?

    Nie jest ważna ale albo z powodu GŁUPOTY producentów i programistów tak
    to właśnie skonstruowano albo (to bardziej prawdopodobne) z powodu
    celowego postarzania produktu (albo celowej niemożności altualizacji)

    Masz kupić nowszy lepszy bardziej wypasiony tablet/smartfon z androidem

    Masz WYBÓR ;-) Znaczy z jakiego powodu to zrobiono ;-)

  • 12. Data: 2019-11-10 11:48:11
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 10/11/2019 7:55 am, Trybun wrote:

    > W takim wypadku to nie zadania dla mnie. Po próbach z instalacją na VB
    > spodziewałam się równie łatwej instalacji na tablecie.

    A reset do ustawien fabrycznych?

  • 13. Data: 2019-11-10 11:50:58
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 10/11/2019 9:24 am, z wrote:

    > mam taki drogi wypasiony tablet della. NIE MA SOFTU.
    >
    > A sprzęt wyjątkowo LAGUJE i praktycznie nie da się go używać.
    >
    > Ma fajny ekran na swoje czasy wypasiony sprzęt. Kupowałem drogi i frimowy
    > żeby mieć wsparcie lub altarnatywne softy
    >
    > I CO? I NIC

    No coz, nikt nic nie obiecuje, spolecznosc gadzeciazy chodzi swoimi drogami
    a Dell jakos kompletnie nie kojarzy mi sie z Androidem.
    Jakie to ma parametry, procesor, pamiec, ram?
    Moze factory reset cos pomoze, przynajmniej na jakis czas.

  • 14. Data: 2019-11-10 11:59:10
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 10/11/2019 7:57 am, Trybun wrote:

    > Ale konkretnie o co chodzi? Procek jest, pamięć jedna i druga jest, więc
    > teoretycznie co stoi na przeszkodzie instalacji? Ta optymalizacja pod
    > sprzęt jest aż tak ważna?

    Na przeszkodzie stoi brak umiejetnosci i/lub czasu. Nawet gdybys wiedzial
    jak to zrobic, przepisanie programu przez jedna osobe, zeby akurat
    zadzialalo na twoim tablecie, zajelo by wiecej czasu, niz zarobienie za
    najnizsza krajowa, po godzinach, na nowy tablet.
    Ja nie wiem jak to zrobic ale samo tylko szukanie odpowiednio
    zmodyfikowanego oprogramowania i posprawdzanie wszystkiego, zeby sprzetu
    nie uwalic, zajelo mi kupe czasu.
    Tak sie tylko sklada ze ja akurat to lubie. :)

  • 15. Data: 2019-11-10 12:03:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Nov 2019 08:57:19 +0100, w <5dc7c2d7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

    > Ale konkretnie o co chodzi? Procek jest, pamięć jedna i druga jest, więc
    > teoretycznie co stoi na przeszkodzie instalacji? Ta optymalizacja pod
    > sprzęt jest aż tak ważna?

    Tak, bo nie ma żadnych standardów jeżeli chodzi o sprzęt i sterowniki.
    Jest projekt pod nazwą bodajże Android One, ale nie śledzę. No i dotyczy nowych
    urządzeń.

  • 16. Data: 2019-11-10 15:36:28
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 10.11.2019 12:03, r...@k...pl wrote:
    > Tak, bo nie ma żadnych standardów jeżeli chodzi o sprzęt i sterowniki.
    > Jest projekt pod nazwą bodajże Android One, ale nie śledzę. No i dotyczy nowych
    > urządzeń.

    Podejrzewam, że miałeś na myśli Project Treble. Android One to co innego.

  • 17. Data: 2019-11-10 19:40:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/11/2019 08:57, Trybun wrote:
    > teoretycznie co stoi na przeszkodzie instalacji?

    W putych głowach producentów software ciągle istnieje przeświadczenie że
    zamknięty kod trudniej złamać.

  • 18. Data: 2019-11-10 20:22:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-10 o 11:50, 2late pisze:
> [...]
    > Jakie to ma parametry, procesor, pamiec, ram?
    > Moze factory reset cos pomoze, przynajmniej na jakis czas.

    Dell Venue 7 3740
    Intel Atom Z3460
    1 GB Ram
    Pamięć masowa 16 GB
    Android 4.4.4

    Resetów robiłem już kilka. Raz nawet zablokowałem całkowicie
    aktualizacje w nadziei że będzie działał lepiej.

    Nie chodzi nawet o to działa WOLLNNOO. (mam też galaxy tab 2 i jego da
    się wolno ale przewidywalnie używać)
    Dell ma ZACIĘCIA. czasem liczone w minutach zanim się przegryzie przez
    swoje jestestwo.

  • 19. Data: 2019-11-10 22:28:02
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 10/11/2019 7:22 PM, z wrote:

    > 1 GB Ram

    To zdecydowanie za malo na cokolwiek. Zwlaszcza ze to nie android.

  • 20. Data: 2019-11-11 11:00:28
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.11.2019 o 11:48, 2late pisze:

    > A reset do ustawien fabrycznych?
    >
    > Pozdrawiam

    Ale co mógłbym na tym zyskać? Nawet te wgrane fabrycznie programy jak
    przeglądarka czy program biurowy cofną się o parę lat wstecz wobec tych
    aktualizowanych bo Sklep Play już nie jest wspierany...