  • 1. Data: 2010-10-21 14:04:02
    Temat: Interfejs BMW, Mercedes.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Kto z Trójmiasta posiada interfejs do BMW i Mercedesa i miałby chwilę,
    żeby podłączyć dwa autka?

    Ja już kupiłem interfejs do BMW ale za cholerę nie da się "zczytać"
    błędów, podłączałem do różnych komputerów (z wirtualnym jak i z
    prawdziwym portem com) i dupa blada. :) Straciłem siły do tego...
    Oddałem na gwarancję, trzymali i trzymali, poczekali aż się skończy
    gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do
    nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW?

    Pozdrawiam
    Filip

  • 2. Data: 2010-10-21 15:11:20
    Temat: Re: Interfejs BMW, Mercedes.
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-21 14:04, Filip KK pisze:
> [...]
    > gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do
    > nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW?

    Postaw DISa to nie bedziesz mial problemu, a tak to jedynie carsoft lub
    inpa.

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-10-23 17:12:24
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Oddałem na gwarancję, trzymali i trzymali, poczekali aż się skończy
    > gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do
    > nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW?

    Jak to trzymali, aż się skończy gwarancja ?
    Nie ma takiej opcji.
    W chwili, kiedy oddajesz urządzenie z roszczeniem reklamacyjnym okres
    gwarancji jest zawieszany, aż do chwili oddania Ci urządzenia sprawnego.
    Jeżeli gwarancja obejmuje 2 lata i oddasz urządzenie po roku z reklamacją, a
    gwarant trzyma urządzenie przez kolejne 3 lata to od chwili oddania Ci
    urządzenia sprawnego masz jeszcze rok czasu ważną gwarancję.
    Tak mówi ustawa i jest to prawnie zagwarantowane.
    Co jeszcze ciekawszego. Jeżeli urządzenie reklamowałeś u sprzedawcy, a nie u
    producenta i było ono kupowane na osobę fizyczną, a nie na firmę to
    sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady w przeciągu 14 dni roboczych
    jeżeli serwis fabryczny jest w tej samej miejscowości co sprzedawca lub w
    przeciągu 21 dni jeżeli serwis jest w innej miejscowości co sprzedawca.
    Jeżeli upłynęło już te 21 dni roboczych, a sprzedawca nie ustosunkował się
    do Twojej reklamacji to możesz żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy wraz z
    wszelkimi kosztami jakie poniosłeś w związku z reklamacją np. kosztami
    przesyłki lub zwrotu i obniżenia ceny towaru.