  • 1. Data: 2010-10-21 13:22:54
    Temat: gwizdek samochodowy
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    czy ktoś to testował na jakimś zwierzu? Czy to dzieła?

    PS nie mam nic wsoplnego z aukcją bo jestem kobietą

  • 2. Data: 2010-10-21 13:26:41
    Temat: Re: gwizdek samochodowy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Oct 2010 13:22:54 +0200 osobnik zwany malgosia
    wystukał:

    > PS nie mam nic wsoplnego z aukcją bo jestem kobietą

    kolina zdecyduj się na płeć wreszcie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-10-21 13:33:20
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Pytasz czy odstrasza zwierzyne podczas jazdy, czy tez ma odstraszac
    > zwierzyne na postoju aby nie

    chodzi żeby sarenki nie napadaly w czsie jazdy

  • 4. Data: 2010-10-21 13:33:42
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik malgosia napisał:
> [...]
    >
    > PS nie mam nic wsoplnego z aukcją bo jestem kobietą
    Pytasz czy odstrasza zwierzyne podczas jazdy, czy tez ma odstraszac zwierzyne na
    wchodzila po maske. Jesli to pierwsze to skutecznosc 50/50 (kilku znajomych
    ma/mialo)a jesli chodzi
    o gwizdki/brzeczki/ultradzwieki aby zwierzaki w zimie nie jadly kabli i nie zrobily
    sobie lezanki z
    filtra to nic z elektroniki/mechaniki nie dziala oprocz kostki toaletowej zamocowanej
    pod maska
    (najlepiej w mocnym koszyczku plastikowym z dala od pska itp.) - koszt 40/50gr. U
    mnie po
    zainstalowaniu kostki zapachowej znikl calkowiceie problem wylegiwania sie gryzoni i
    ptakow pod
    maska :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-10-21 13:52:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-21 13:33, malgosia pisze:

    > chodzi żeby sarenki nie napadaly w czsie jazdy

    Sarenka to pikuś.. Gorzej jak wyjdzie wielki dzik o zmierzchu...

  • 6. Data: 2010-10-21 14:03:44
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 21 Paź, 13:52, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > Sarenka to pikuś.. Gorzej jak wyjdzie wielki dzik o zmierzchu...

    Dzik to pikuś - rozwali przód.
    Sarenka i podobne "łosie" to problem - uderzona wpada do kabiny.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 7. Data: 2010-10-21 14:29:36
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-21 14:03:44 czupakabra

    > Sarenka i podobne "łosie" to problem - uderzona wpada do kabiny.

    Nie zawsze ;)
    http://images49.fotosik.pl/141/4ebdfe5148e1c882.jpg

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2010-10-21 15:08:39
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-21 14:29, Myjk pisze:
    > 2010-10-21 14:03:44 czupakabra

    > Nie zawsze ;)
    > http://images49.fotosik.pl/141/4ebdfe5148e1c882.jpg

    To jest lepsze
    http://podlaska.policja.gov.pl/index.php?idkat=397&i
    dart=3670

    łoś wskoczył do autobusu przez przednia szybę - "sprawdził bilety" i
    wybiegł tylnymi drzwiami :)

    gregor

  • 9. Data: 2010-10-21 15:14:51
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-21 15:08:39 gregor

    > łoś wskoczył do autobusu przez przednia szybę -
    > "sprawdził bilety" i wybiegł tylnymi drzwiami :)

    ROTFL, ale legitymacji nie zdążył pokazać.
    Ani paszportu Polsatu. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2010-10-21 19:40:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i9p8bf$na5$1@news.onet.pl...

    > Pytasz czy odstrasza zwierzyne podczas jazdy,

    On o nic nie pyta tylko trolluje.
    To Kolina.