  • 1. Data: 2009-05-14 10:39:33
    Temat: Internet z netia adsl udostępniony bezprzewodowo
    Od: " Piotrek" <p...@g...pl>

    Witam, od razu mówię, że się na tym nie znam.

    Mam internet 4,9 Mbps ADSL z Netii na modemie USB. I mam konsolkę PSP która
    odbiera internet przez WI-FI (a w najbliższym czasie planuję zakup laptopa).
    Chciałbym udostępnić konsolce (a w najbliższym czasie laptopowi) internet. Czy
    http://allegro.pl/item628472077_karta_sieciowa_bezp_
    54mbps_tp_link_tl_wn321g_f_va.html
    pozwoli mi na to? Czy po podłączeniu jej do komputera będę mógł udostępnić
    łącze laptopowi i PSP? Czy konfiguracja wymaga dużych zdolności?:D

  • 2. Data: 2009-05-14 10:50:52
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 May 2009 10:39:33 +0000 (UTC), " Piotrek"

> [...]
    >pozwoli mi na to? Czy po podłączeniu jej do komputera będę mógł udostępnić
    >łącze laptopowi i PSP? Czy konfiguracja wymaga dużych zdolności?:D

    Nie zawracaj sobie głowę takimi protezami. Kup po prostu modem WiFi
    z routerem i osobno podłacz to, co Ci kiedykolwiek będzie potrzebne, a
    to g* na USB wyrzuć na śmietnik.

  • 3. Data: 2009-05-14 11:09:51
    Od: " " <p...@g...pl>

    A_Zet napisał:

    > Nie zawracaj sobie głowę takimi protezami. Kup po prostu modem WiFi
    > z routerem i osobno podłacz to, co Ci kiedykolwiek będzie potrzebne, a
    > to g* na USB wyrzuć na śmietnik.

    Jeszcze tego nie kupiłem- tak tylko myślałem, bo to by dużo taniej wyszło, za
    router będę musiał zapłacić ze 200,-.

  • 4. Data: 2009-05-14 11:41:05
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 May 2009 11:09:51 +0000 (UTC), " "

    >Jeszcze tego nie kupiłem- tak tylko myślałem, bo to by dużo taniej wyszło, za
    >router będę musiał zapłacić ze 200,-.

    Na Allegro kupisz w granicach setki. W tej chwili widziałem jeden na
    annex B za 120. Ale znajdziesz i taniej.

  • 5. Data: 2009-05-14 16:52:03
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba A_Zet napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    >
    > Nie zawracaj sobie głowę takimi protezami. Kup po prostu modem WiFi
    > z routerem i osobno podłacz to, co Ci kiedykolwiek będzie potrzebne, a

    Potwierdzam, po co kombinować. Poza tym taki ruter nigdy nie wywali
    jakiegoś śmiesznego trzycyfrowego błędu, że nie można się połączyć bo
    coś tam (Neostrada TP ciągle bada przyczynę problemu) ;]

    Marcin Kocur

  • 6. Data: 2009-05-14 17:19:39
    Od: " Piotruś" <p...@g...pl>

    No spoko.
    Tylko ja teraz, po włączeniu komputera, żeby móc korzystać z internetu muszę
    się logować (ze sterwonikami do modemu był program do logowania) - podać nazwę
    użytkownika i hasło, które dostałem od netii po aktywacji internetu. I teraz
    jeśli będę miał taki router to będę mógł się logować z komputera i z laptopa,
    ale już nie z PSP. No bo na PSP(dla niewtajemniczonych -
    http://pl.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Portable) raczej nie ma sterownika
    ani programu który by pozwolił na takie logowanie (chyba?). Teraz przeglądałem
    ustawienia sieci w PSP i jest opcja SCAN, która automatycznie wykrywa sieci i
    pokazuje się lista jest SSID,Security(WPA-PSK...),Signal Strength itd... Potem
    wybieram sieć i dochodzę do Address Settings i jedyna opcja gdzie sie wpisuje
    użytkownika to PPPoE ale nie wiem czy to to ;) Nie znam się na tym, ale chyba,
    żeby pograć sobie na PSP po sieci będę musiał udostępnić jednak ten internet
    przez kartę sieciową a nie przez router, czy może się mylę?

  • 7. Data: 2009-05-14 19:56:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    p...@g...pl pisze:

    > Jeszcze tego nie kupiłem- tak tylko myślałem, bo to by dużo taniej wyszło, za
    > router będę musiał zapłacić ze 200,-.

    Tu jest trochę routerów godnych uwagi
    http://www.uno.pl/t_19770/br-6304wg/

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-05-14 20:04:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    A_Zet pisze:
    > On Thu, 14 May 2009 11:09:51 +0000 (UTC), " "

    > Na Allegro kupisz w granicach setki. W tej chwili widziałem jeden na
    > annex B za 120. Ale znajdziesz i taniej.

    Sporo jest na allegro routerów:
    http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=Router+Edim
    ax
    Sama swój tam kupiłam jakieś 2 lata temu za jakieś 70 zł (bo mi był
    potrzebny do bramki Linksys Pap- to wszystko do VOIC'a).

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-05-14 20:21:47
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Piotruś pisze:
> [...]
    > żeby pograć sobie na PSP po sieci będę musiał udostępnić jednak ten internet
    > przez kartę sieciową a nie przez router, czy może się mylę?

    Do routera nie musisz mieć sterowników !!!

    Raz wpisujesz na stałe te dane do routera i on potem się sam loguje, bez
    twojej ingerencji

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 10. Data: 2009-05-14 21:23:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Skorupa pisze:

    > Do routera nie musisz mieć sterowników !!!
    >
    > Raz wpisujesz na stałe te dane do routera i on potem się sam loguje, bez
    > twojej ingerencji

    Trzeba jeszcze skonfigurować karte sieciową i Połączenie Lokalne w
    komputerze. Dopiero wejście na stronę routera w ustawienia.

    --
    animka