  • 1. Data: 2009-05-14 08:16:23
    Temat: starzenie się configu PC
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    Mam procka Athlon 64 3800+ na socet 939 + grafa Radek x800 GTO 256 MB
    Palita, 1 GB Ramu, zasiłka Modecom CF 350 W i na tym win xp. Słyszałem
    zdania że taki config to już staroć mocna, która nadaje się do wymiany na
    nowy. Co myslicie na ten temat? Zastosowania to office, net i czasami jakaś
    gra.

  • 2. Data: 2009-05-14 08:26:39
    Temat: Re: starzenie się configu PC
    Od: BartekK <s...@N...org>

    MOST pisze:
> [...]
    > nowy. Co myslicie na ten temat? Zastosowania to office, net i czasami jakaś
    Nie słuchaj kolegów z klasy, co dostali nowe komputery na komunię.
    Komputer ma spełniać swoje zadanie. Jeśli twój spełnia swoje zadanie (a
    powinien, pomijając kwestię "jakaś gra", jeśli to ma być "jakaś
    najnowsza gra"), jeśli rok temu dało się tak samo dobrze pisać teksty w
    edytorze tekstu, to i dzisiaj się da, jeśli komputer jest sprawny
    technicznie, to po co wymieniać?
    Najwyżej raz na jakiś czas (zależny od warunków lokalnych) komputer
    wyczyścić z kurzu, sprawdzić stan wentylatorów, kondensatorów itp.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-05-14 09:10:46
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    MOST pisze:
> [...]
    > nowy. Co myslicie na ten temat? Zastosowania to office, net i czasami jakaś

    zastanawiający argument :-)

    Jak Ci coś w nim przeszkadza to go zmień(ale wcześniej przeinstaluj
    system), jak dalej Ci się dobrze pracuje to go nie zmieniaj. i tyle.
    No ewentualnie dorzuć sobie RAM do 2GB.

    Pozdrawiam
    Toper

  • 4. Data: 2009-05-14 10:42:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 10:16:23 +0200, MOST napisał(a):

    > S?ysza?em
    > zdania ?e taki config to ju? staroae mocna, która nadaje sie do wymiany na
    > nowy. Co myslicie na ten temat? Zastosowania to office, net i czasami jaka?
    > gra.

    A czego Ci brakuje w tym konfigu?
    Jeśli do gier ma być, to wymień kartę graficzną o ile jest na PCIe
    (jeśli nie to chyba nie warto), procesor na dwurdzeniowy i RAMu 1 GB
    dorzuć. Ewentualnie następny dysk twardy jak brakuje.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2009-05-14 11:09:13
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 14 May 2009 10:16:23 +0200, MOST napisał(a):

    > Zastosowania to office, net i czasami jakaś
    > gra.

    zalezy jaka gra, do wszystkiego innego to az nadto, co najwyzej ramu mozesz
    dolozyc, ale to grosze kosztuje
    --
    marcin

  • 6. Data: 2009-05-14 15:47:50
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    zly wrote:

    > zalezy jaka gra, do wszystkiego innego to az nadto, co najwyzej ramu
    > mozesz dolozyc, ale to grosze kosztuje
    no faktycznie ddr sa tanie jak barszcz :)

  • 7. Data: 2009-05-14 16:56:00
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba MOST napisała na pl.comp.pecet:

    > Słyszałem
    > zdania że taki config to już staroć mocna, która nadaje się do wymiany
    > na nowy. Co myslicie na ten temat?

    A co Ty myślisz na ten temat?

    Kupiłem sobie rower i na nim jeżdżę, ale ponoć inni mają lepszy.
    Powinienem wymienić mój? Uprzedzam, nie mam własnego zdania i
    określonych potrzeb.

    Marcin Kocur

  • 8. Data: 2009-05-14 19:44:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "MOST" napisał:

    > Mam procka Athlon 64 3800+ [...]
    > Słyszałem zdania że taki config to już staroć mocna, która nadaje się
    > do wymiany na nowy. Co myslicie na ten temat?

    Zdecydowanie do wymiany, i to o kilka półek wzwyż. Posiadanie full wypasu da
    z kolei Tobie komfort wygłaszania pogardliwych opinii o sprzęcie innych (a
    zwłaszcza znajomych), a to wszak warte jest każdych pieniędzy.

    JoteR

  • 9. Data: 2009-05-14 19:55:18
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 14-05-2009 o 12:42:56 MadMan <m...@n...wp.pl>
    napisał(a):

    > A czego Ci brakuje w tym konfigu?
    > Jeśli do gier ma być, to wymień kartę graficzną o ile jest na PCIe
    > (jeśli nie to chyba nie warto),

    niekoniecznie boieem cichaczem zrobiono radka 4770 na AGP
    http://www.purepc.pl/sprzet_pc/karty_graficzne/power
    color_hd_4770_w_wersji_agp

    > procesor na dwurdzeniowy i RAMu 1 GB
    > dorzuć.

    o tak pamiec to niewielki wydatek

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 10. Data: 2009-05-14 20:23:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 21:55:18 +0200, leon napisał(a):

    > niekoniecznie boieem cichaczem zrobiono radka 4770 na AGP
    > http://www.purepc.pl/sprzet_pc/karty_graficzne/power
    color_hd_4770_w_wersji_agp

    Powercolor zaprzeczył jakoby takie coś miało wyjść.