  • 11. Data: 2008-10-28 06:52:30
    Temat: Re: Internet za darmo ? Do zrobienia w ciągu miesiąca !!!
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > tak ?
    > A to bardzo ciekawe skoro wiesz jak będzie wyglądała poczta
    > elektroniczna np za 5-10 lat i ile toto będzie wymagało pasma..

    Za 5 -10 lat wprowadzi sie 1Mb/s w czym problem. Te 256 to w kamiennych
    tablicach wyryte ?

    > A pamiętasz poczte z początku internetu ? Te piękne sesje telnetowe, ten
    > śliczny pine lub coś jeszcze. Te ciężko zdobyte 10MB konta na serwerach
    > uczelni ?

    No i ?

    > A potem pojawił się html, obrazki i inne duperele.\

    No i modemy z 9600 na 33,600

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 12. Data: 2008-10-28 17:37:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@...pl> writes:

    > No i modemy z 9600 na 33,600

    Przeciez u nas, zwlaszcza na liniach komutowanych, prawie nie bylo
    modemow 9600. Glownie 2400 (+ ew. fax 9600), albo 14400 na niedrogich
    scalakach Rockwella, i niewielkie ilosci np. USRow takze glownie 14400
    (+HST).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2008-10-28 19:08:20
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    On 2008-10-24 10:52:48 +0200, futszaK <f...@g...com> said:

    > http://futszak.blogspot.com/2008/10/darmowy-internet
    -do-zrobienia-w-cigu.html

    Kazdy swoj wpis bedziesz tutaj publikowal?

    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 14. Data: 2008-12-08 15:59:30
    Temat: Re: Internet za darmo ? Do zrobienia w ciągu miesi xIVjYSAhISE
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Jan Strybyszewski napisała na pl.internet.polip:

    > Smieca w internecie i zapychaja lacza.

    Nie śmiecą i nie zapychają. Płacą i używają.

    Marcin Kocur

  • 15. Data: 2008-12-10 06:07:07
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Marcin Kocur pisze:

    > Nie śmiecą i nie zapychają. Płacą i używają.

    Czy nalezysz do tych samych ludzi ktorzy rzucajac 6zł za hamburgera i
    uznaja ze skoro placisz to sprzedawca po drugiej stronie ma tanczyc ?

    Placva za dostep do sieci a nie za robienie z internetu smietnika i
    popelnianie przestepstw, ktore choc trudne do udowodnienia sa jednak
    przestepstwami.

    --
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 16. Data: 2008-12-10 06:38:40
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Placva za dostep do sieci a nie za robienie z internetu smietnika i
    > popelnianie przestepstw, ktore choc trudne do udowodnienia sa jednak
    > przestepstwami.

    Zaraz, nie czytałem wprawdzie całego wątku, ale odnośnie tego, co
    powyżej, to zdecydowanie uważam, że skoro płacę za określoną
    przepustowość, np. 8 megabitów, to mam prawo z niej korzystać w 100%
    przez 24/7.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 17. Data: 2008-12-10 07:44:51
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    Patryk Włos napisał(a), dnia pięknego 2008-12-10 07:38:

> [...]
    > powyżej, to zdecydowanie uważam, że skoro płacę za określoną
    > przepustowość, np. 8 megabitów, to mam prawo z niej korzystać w 100%

    Jak kupisz 8 z cirem, to fakt.
    Jak kupisz DO 8 megabitow, to masz prawo osiagnac lub nie ;s

  • 18. Data: 2008-12-10 07:52:19
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Jak kupisz 8 z cirem, to fakt.
    > Jak kupisz DO 8 megabitow, to masz prawo osiagnac lub nie ;s

    Ale z pewnością mam prawo podłączyć sobie do tego łącza automat, który
    będzie na nim 24/7 generował maksymalny ruch, na jaki technicznie
    pozwoli provider.

  • 19. Data: 2008-12-10 10:57:28
    Od: Mariusz <m...@n...email.pl>

    Patryk Włos wrote:

> [...]
    > powyżej, to zdecydowanie uważam, że skoro płacę za określoną
    > przepustowość, np. 8 megabitów, to mam prawo z niej korzystać w 100%

    W komunikacji (też telekomunikacji) taka zasada nie musi działać i
    zwykle nie działa.
    Czy z tego że płacisz podatek na drogi oznacza, że masz mieć zapewnioną
    możliwość korzystania z nich 24/7 z maksymalną dozwoloną prędkością?
    W komunikacji zawsze zakłada się jakiś overbooking.

  • 20. Data: 2008-12-10 11:00:19
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jan Strybyszewski"
> [...]
    >

    >Placva za dostep do sieci a nie za robienie z internetu smietnika i
    >popelnianie przestepstw, ktore choc trudne do udowodnienia sa jednak

    A Ty należysz do tych, którzy uważają, że skoro oferują usługę A za X
    zł, to oczywiście oznacza, że usługa A będzie działać tylko w piątki
    między 17.16 a 18.10 pod warunkiem, że będzie księżyc w pełni?

    --
    \------------------------/ I've inserted a inaccessible control se-