  • 1. Data: 2009-10-31 10:57:20
    Temat: Inwerter pico-PSU-120WI-25V i plyty mini-itx brak pradu
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    Mam problem z przetwornica pico-PSU-120WI-25V i plyta glowna Jetway
    NC62K. uzywam transformatora 200W od lodowki i przez pol roku bylo ok.
    Teraz kilka razy w dzien komputer samoczynnie wylacza sie i nie moge
    tego skorelowac z temperatura. Nie wiem co moze byc przyczyna.
    Najszybciej chyba zmienic zasialcz ale na mniejszej mocy bylo to samo
    wiec to raczej nieszczesna przetwornica. Moze napiecie w sieci 220V
    spada i wtedy mi sie wylacza?

  • 2. Data: 2009-10-31 12:14:39
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    j...@g...com wrote:
> [...]
    > Najszybciej chyba zmienic zasialcz ale na mniejszej mocy bylo to samo
    > wiec to raczej nieszczesna przetwornica. Moze napiecie w sieci 220V

    mozna wiedziec gdzie kupiles psu i plyte? ja wlasnie planuje kupno psu i
    plyty mini-itx, ale jakos nie moge znalezc w polsce sklepu ...

  • 3. Data: 2009-10-31 13:32:05
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    > mozna wiedziec gdzie kupiles psu i plyte? ja wlasnie planuje kupno psu i
    > plyty mini-itx, ale jakos nie moge znalezc w polsce sklepu ...

    Pico kupilem w mini-itx.com jak jeszcze dolar byl tani a plyte w
    Polsce na allegro u "XRteam - Twój Sklep Internetowy" ze wzgledu na
    niby "gwarancje" - kosztowala wtedy okolo 400zl. DO tego kupilem
    obudowe Serener GS-L05 i frezem usunalem material z plyty gornej aby
    cieple powietrze sobie grawitacyjnie wylatywalo bo inaczej jest
    kiepsko - tyczy sie to kazdej malej obudowy gdzie nie ma wymuszonego
    obiegu powietrza.

  • 4. Data: 2009-10-31 17:14:04
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    j...@g...com wrote:

> [...]
    > cieple powietrze sobie grawitacyjnie wylatywalo bo inaczej jest
    > kiepsko - tyczy sie to kazdej malej obudowy gdzie nie ma wymuszonego

    niepotrzebnie frezowales
    tu jest lista wiekszosci obudow mini-itx
    http://www.intel.com/cd/channel/reseller/emea/pol/vp
    ro/provider/buildit/394803.htm

    np Apex* MW-100 jest podobnych rozmiarow i ma otworki ...

  • 5. Data: 2009-10-31 17:21:37
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    R.M. wrote:

> [...]
    ro/provider/buildit/394803.htm

    > np Apex* MW-100 jest podobnych rozmiarow i ma otworki ...

    ta jest prawie idealna

    http://www.casetronic.com/product_d.php?id=000000006
    0

  • 6. Data: 2009-10-31 17:26:25
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    Wszystko kwestia ceny. Ja dalem 300zl i jest naprawde ladna z grubego
    aluminium. Poza tym kupowalem do Epii pasywnej ktora okazala sie
    wielkim niewypalem bo nawet wystartowac nie chciala tak na PW-200-M
    jak i PicoPSU.

  • 7. Data: 2009-10-31 17:48:56
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    j...@g...com wrote:
> [...]
    > aluminium. Poza tym kupowalem do Epii pasywnej ktora okazala sie
    > wielkim niewypalem bo nawet wystartowac nie chciala tak na PW-200-M

    np Morex T3500

    http://www.mitxpc.com/proddetail.asp?prod=T3500150W

    kosztuje 120$ x3 czyli ok. 360zl, ale jest juz z konwerterem DC-DC i
    zasilaczem 150W

  • 8. Data: 2009-10-31 20:33:33
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    Przyzwoita. Idealem bylaby obudowa do ktorej miesci sie wyswietlacz
    VFD cyfra 1cm. Serener jest ciutke za maly potrzeba wiecej niz 20cm.
    Poza tym wentylator CPU 12cm nie wchodzi chyba ze usunac chassis.
    Wentylator typu slim na wyzszych obrotach szumi.

    http://img6.imageshack.us/i/img2615d.jpg/

  • 9. Data: 2009-10-31 21:22:04
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    j...@g...com pisze:

    > Przyzwoita. Idealem bylaby obudowa do ktorej miesci sie wyswietlacz
    > VFD cyfra 1cm.

    > http://img6.imageshack.us/i/img2615d.jpg/

    Fajne. Ile kosztuje taki wyświetlacz i jaki to model dokładnie?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-10-31 22:44:35
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    Zaplacilem za niego cos kolo 20 Euro i standardowo chodzi na RS232 pod
    Smartie. Niestety producent juz nie sprzedaje a i cos sie pospsulo -
    chyba przez to zmienilem przez przypadek polaryzacje zasilania podczas
    podlaczenia do PC.