  • 1. Data: 2009-10-31 11:21:37
    Temat: Przerobka domowymi metodami pada od Ps2 do PC ;)
    Od: LukaszT2004 <...@...com>

    Witam

    dzis w markecie na stoisku z akcesoriami PC - miedzy myszkami a
    klawiaturami - kupiłem pada. Zajechalem do domu, odpakowuje i sie
    okazuje ze pad ma tylko wtyczke do Playstation 2 :/.
    Wie ktos z Was jak domowymi metodami polaczyc kabelki tak aby pad
    dzialal na pc? Posiadam wtyczke usb od innego pada.

    Pozdrawiam ;)

  • 2. Data: 2009-10-31 11:48:05
    Temat: Re: Przerobka domowymi metodami pada od Ps2 do PC ;)
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    LukaszT2004 wrote:
> [...]
    > Wie ktos z Was jak domowymi metodami polaczyc kabelki tak aby pad
    > dzialal na pc? Posiadam wtyczke usb od innego pada.

    http://forum.purepc.pl/Klawiatury-myszki-joysticki-i
    tp-f75/faqprzelotka-Pad-Psx-ps2-pc-t214614.html

  • 3. Data: 2009-10-31 12:56:58
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    bagno wrote:

    http://forum.purepc.pl/Klawiatury-myszki-joysticki-i
    tp-f75/faqprzelotka-Pa
    d-Psx-ps2-pc-t214614.html

    Sprawdzone, dziala bardzo fajnie, tylko niektore zamienniki padow wymagaja
    wiekszego pradu, niz jest w stanie dostarczyc port LPT. Poza tym (o ile
    dobrze pamietam) przyciski nie sa wrazliwe na sile nacisku.

    k,