eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Jaguar S-Type 2004 nie odpala
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2019-02-21 07:30:55
    Temat: Re: Jaguar S-Type 2004 nie odpala
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2019 o 21:33, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    > news:5c6871b9$0$505$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2019-02-16 o 18:54, Zenek Kapelinder pisze:
    >>> Czy jest paliwo, potem czy jest iskra.
    >>>
    >>
    >> niby oczywiste, ale...
    >
    > niby oczywiste, ale...
    > - sprawdzić pompę paliwa?
    > - czy dostać się do wtryskiwaczy?
    > - czy dmuchnąć sprayem w filtr powietrza?
    >
    > no a jak nie pomoże, to... ?

    Na początek wykręć świece połóż tak, żeby dotykały "masy" i nie
    pospadały i poproś kogoś, żeby zakręcił - powinno być widać istkry,

    Potem zobacz czy gdzieś blisko silnika da się węzyk paliwowy wypiąć i
    zobacz czy leci paliwo jak kręcisz.

    Jak nie to może jeszcze powetrza nie być, ale nie mam pomysłu jak to
    prosto i uniwersalnie sprawdzić - filtr na dzień dobry czy nie ma w nim
    gniazda os czy szmaty, potem to już intuicyjnie - po rurach.

    Jak to nie pomoże to ja więcej prostych pomysłów nie mam (a i te są z
    motocykla, ale powinno działać i na samochodzie).

    Shrek


  • 12. Data: 2019-02-21 10:53:37
    Temat: Re: Jaguar S-Type 2004 nie odpala
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:q4lgiu$5nv$3@node2.news.atman.pl...
    > W dniu 16.02.2019 o 21:33, Pszemol pisze:
    >> "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    >> news:5c6871b9$0$505$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> W dniu 2019-02-16 o 18:54, Zenek Kapelinder pisze:
    >>>> Czy jest paliwo, potem czy jest iskra.
    >>>>
    >>>
    >>> niby oczywiste, ale...
    >>
    >> niby oczywiste, ale...
    >> - sprawdzić pompę paliwa?
    >> - czy dostać się do wtryskiwaczy?
    >> - czy dmuchnąć sprayem w filtr powietrza?
    >>
    >> no a jak nie pomoże, to... ?
    >
    > Na początek wykręć świece połóż tak, żeby dotykały "masy" i nie pospadały
    > i poproś kogoś, żeby zakręcił - powinno być widać istkry,
    >
    > Potem zobacz czy gdzieś blisko silnika da się węzyk paliwowy wypiąć i
    > zobacz czy leci paliwo jak kręcisz.
    >
    > Jak nie to może jeszcze powetrza nie być, ale nie mam pomysłu jak to
    > prosto i uniwersalnie sprawdzić - filtr na dzień dobry czy nie ma w nim
    > gniazda os czy szmaty, potem to już intuicyjnie - po rurach.
    >
    > Jak to nie pomoże to ja więcej prostych pomysłów nie mam (a i te są z
    > motocykla, ale powinno działać i na samochodzie).

    Dzięki za pomysły, ale ten jaguar ze szrotu miałby dla mnie sens gdyby
    był wystawiony za $900-1400. Na razie chłopaki mają zbyt wielki
    apetyt bo przyjęli samochód za grosze (patrz wycena niżej z ich www)
    a chcą za niego cenę z cennika używanych aut jakby ten samochód
    był całkiem sprawny i bez zgnitego błotnika z tyłu z prawej strony.

    Get A Quote NOW! (C) Victory Auto Wreckers
    Year of Vehicle: 2004
    Make: Jaguar
    Model: S-TYPE 4DR SEDAN RWD/4.2 V8
    Cash Quote-With a Tow*
    *Subject to management approval.
    $280
    $ 75 extra if you bring it to us

    Takie samochody z górnej półki są nafaszerowane elektroniką...
    Owszem, gdzieś przy silniku objawem będzie odcięcie wtryskiwaczy
    lub odcięcie prądu do świec i brak iskry ale nawet jak się to okaże
    faktem, to co dalej? Może jest uszkodzony immobilizer i bez fabrycznego
    komputera diagnostycznego nawet wymiana nie pomoże? Może jest
    uszkodzony jakiś ważny czujnik przy silniku od kontroli składu
    mieszanki i silnik nie może odpalić bo ma za mało tego lub tamtego?
    Może urwał się pasek rozrządu i zawory się nie otwierają? :-)) Kto wie?
    To jest samochód zagadka dla kogoś z wielką pasją i wielkim garażem.

    Zauważ, że oni dali komuś 280 dolków. Załóżmy że nie uda mi się tam,
    u nich, na placu, odpalić tego auta, co jest bardzo prawdopodobne...
    - $355 to maks jaki mogę za niego dostać według tego cennika :-)
    Mógłbym zaryzykować 500-1000 dolków na dobrą zabawę, ale nie
    więcej - oni są zbyt zachłanni wołając mi 2500 a teraz dając nalepkę
    na niego 3200, pewnie z zamiarem targowania się do 2500... Ja pasuję.


  • 13. Data: 2019-02-21 14:59:53
    Temat: Re: Jaguar S-Type 2004 nie odpala
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Może jest uszkodzony immobilizer

    We fiacie ta awaria jest sygnalizowana kontrolka klucza na tablicy.
    Jag nie ma? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka
    to i mnie wolno co jakis czas naciagnac troche rzeczywistosc."
    (c) Zenek Kapelinder złapany na kłamstwie o 380 MILIARDACH :)


  • 14. Data: 2019-02-22 02:21:11
    Temat: Re: Jaguar S-Type 2004 nie odpala
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA9FD91B971FFFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
    >
    >> Może jest uszkodzony immobilizer
    >
    > We fiacie ta awaria jest sygnalizowana kontrolka klucza na tablicy.
    > Jag nie ma? ;-P

    Nie twierdzę, że nie ma - to był tylko przykład.
    Nie diagnozowałem tego samochodu - wiem,
    że nie odpala. Tyle. Bądź tu mądry i pisz wiersze!

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: