  • 11. Data: 2019-03-19 19:18:02
    Temat: Re: Jak 230 VAC przedostaje się do 5 VDC ładowarki?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ń <k...@t...sie> wrote:

    > Zakładam, że nie było różnicówki.
    > www.dailymail.co.uk/news/article-6825493/Russian-gir
    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm
    > Nie ma galwanicznej separacji, "tanie bo dobre i Rosyjskie/Chińskie"?

    Sobie obejrzy... ale najpierw sobie usiądzie.

    https://www.youtube.com/watch?v=ehYYoU13i-I

    A tu analiza tego konkretnego przypadku:

    https://www.youtube.com/watch?v=6Dd6_TghcE0

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 12. Data: 2019-03-19 22:29:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-19 o 17:07, cezar pisze:
> [...]
    pl...
    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm

    > wszystko jest mozliwe
    > Pooglądaj sobie filimiki bigclivedotcom na YT to zobaczysz jakie czasmi
    Nic nie będę oglądał, wystarczy mi to co na żywo oglądałem,
    internet jak papier każdą bzdurę zniesie dlatego filmikom nie wierzę.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2019-03-19 22:31:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-19 o 17:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak sie nie da ?
    > Norma zabrania ?
    A spotkałeś taką? bo ja nie.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2019-03-19 22:43:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-19 o 19:18, Queequeg pisze:

    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm

    > Sobie obejrzy... ale najpierw sobie usiądzie.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=ehYYoU13i-I

    Kalkulator w kicadzie, kategoria B4 połączenia powlekane, dla 301-500V
    odstęp 0,8mm.

    > A tu analiza tego konkretnego przypadku:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=6Dd6_TghcE0

    Aleś experta znalazł, ja się dziwię że ten gościu jeszcze żyje.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2019-03-19 23:32:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ń,

    Tuesday, March 19, 2019, 11:56:36 AM, you wrote:

    > Zakładam, że nie było różnicówki.
    > www.dailymail.co.uk/news/article-6825493/Russian-gir
    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm
    > Nie ma galwanicznej separacji, "tanie bo dobre i Rosyjskie/Chińskie"?

    Tak to jest, jak księgowi projektują ładowarki i kupują transformatory
    w Chinach...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2019-03-19 23:34:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

> [...]
    > cyna sie zle rozleje, kawalek drutu wpadnie, reka sie Chince omsknie
    > przy nawijaniu, czy zwyczajnie przesadza z amperami i sie karkas stopi

    Przede wszystkim Chińczycy używają niebezpiecznych karkasów i nie
    stosują się do jakichkolwiek norm.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2019-03-19 23:43:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm
    > Sobie obejrzy... ale najpierw sobie usiądzie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=ehYYoU13i-I

    I taki transformator kosztuje w hurcie poniżej 1 PLN. Po co płacić 3
    PLN? Księgowy, który projektuje taką ładowarkę wie, że przy milionie
    sztuk sobie na chińskiej wsi zbuduje za tę ,,oszczędność" pałac.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2019-03-19 23:48:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Janusz pisze tak:

    > Nic nie będę oglądał, wystarczy mi to co na żywo oglądałem,
    > internet jak papier każdą bzdurę zniesie dlatego filmikom nie
    > wierzę.

    o k. co za brak szacunku.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 19. Data: 2019-03-20 10:16:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-03-19 o 17:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >A spotkałeś taką? bo ja nie.

    Rosjanie kiedys w takich gustowali, ale pol ampera z tego nie
    wycisnie.

    Ale czasem sie zdarza
    https://www.youtube.com/watch?v=wX5YdbyYNGk

    A - i niedawno rozkrecalem zmywarke Boscha ... tez pożalowali na
    transformator, ale moze to celowo, trzeba by jeszcze jakies optotriaki
    ... a przeciez nic tam nie wystaje, co by mozna dotknac :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-03-20 10:38:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, March 20, 2019, 10:16:43 AM, you wrote:

> [...]
    > transformator, ale moze to celowo, trzeba by jeszcze jakies optotriaki
    > ... a przeciez nic tam nie wystaje, co by mozna dotknac :-)

    W sprzęcie AGD to normalne. Norma 60335 nie skłania do budowy małego
    transformatora.

    --
    Best regards,
    RoMan