  • 21. Data: 2019-03-20 12:12:15
    Temat: Re: Jak 230 VAC przedostaje się do 5 VDC ładowarki?
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 19/03/2019 21:43, Janusz wrote:
> [...]
    l-14-dies-dropping-mobile-phone-bath-charging-it.htm

    > Kalkulator w kicadzie, kategoria B4 połączenia powlekane, dla 301-500V
    > odstęp 0,8mm.

    > Aleś experta znalazł, ja się dziwię że ten gościu jeszcze żyje.

    ElectroBOOM wydaje się szaleńcem ale on dokładnie wie co robi i co jest
    bezpieczne...

    c.

  • 22. Data: 2019-03-20 14:06:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-19 o 23:48, PiteR pisze:

    > o k. co za brak szacunku.

    Bo?
    Mam ciekawsze zajęcia a badziewnych ładowarek nie kupuję
    więc po co ma to oglądać?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2019-03-20 17:52:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bylo. Uwazam ze to lipa. Nie udalo sie jednoznacznie zidentyfikowac dziewczyny. Co
    prawda JF jakies informacje znalazl ale dla mnie byly niewiarygodne. Zdjecie
    wygladala jak by dziewczyna byla domontowana. Brak jej dzialalnosci na pejsbuku itp.

  • 24. Data: 2019-03-20 20:50:38
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 19.03.2019 o 17:07, cezar pisze:

    > wszystko jest mozliwe
    > Pooglądaj sobie filimiki bigclivedotcom na YT to zobaczysz jakie czasmi
    > rzeczy tam są w ładowarkach. zwarte uzwojenia pierwotne i wórne też się
    > zdzarzają nie mówiąc o odstępach pomiędzy HV i LV na poziomie 0.2mm
    >
    > c.

    Czyli brak kontroli technicznej, u mnie w szkole na warsztatach
    transformatory były sprawdzane na przebicie napięciem zdaje się 3 kV
    Wyrób robiony w szkolnych warsztatach, a nie wielkiej fabryce!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 25. Data: 2019-03-20 20:53:41
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 19.03.2019 o 17:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak sie nie da ?
    > Norma zabrania ?
    >
    > J.

    W radioelektroniku była taka opisana, z kondensatorem. Do ładowania
    baterii zegarkowych, działało, naładowana bateria parę miesięcy
    funkcjonowała.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl