  • 1. Data: 2016-07-27 10:23:05
    Temat: Jak poruszał sie samochód google?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Mamy fotki streetview z Troków:
    https://goo.gl/maps/NEfPrcp3ahH2

    Jak to możliwe, że poruszając się w przód lub w tył po tej ulicy te
    dwa widoczne samochody (niebieski i czerwony) zawsze są w podobnej
    odległości?
    Pozycja zdjęcia sugeruje, że było robione na przeciwnym pasie ruchu
    tych samochodów, czyli co, Google car jechał lewą stroną w tym samym
    kierunku czy kamera była na wysięgniku nad przeciwnym pasem??

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-07-27 10:31:09
    Temat: Re: Jak poruszał sie samochód google?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-27 o 10:23, Marek pisze:
> [...]
    > samochodów, czyli co, Google car jechał lewą stroną w tym samym kierunku
    > czy kamera była na wysięgniku nad przeciwnym pasem??

    Jechała lewym. Ulica wygląda na jednokierunkową, choć znaku nie ma.

    https://www.google.com/maps/@54.6492428,24.9306521,3
    a,75y,134.93h,67.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLUOpTGKdw5v
    DTaAS4w7h0Q!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-07-27 20:00:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27.07.2016 o 10:31, Liwiusz pisze:

    > Jechała lewym. Ulica wygląda na jednokierunkową, choć znaku nie ma.
    >
    > https://www.google.com/maps/@54.6492428,24.9306521,3
    a,75y,134.93h,67.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLUOpTGKdw5v
    DTaAS4w7h0Q!2e0!7i13312!8i6656

    Jak się odwrócimy wygląda trochę lepiej, ale:
    Tu stoi samochód "pod prąd" na tej "jednokierunkowej"
    https://goo.gl/G06U1T
    Tu te dwa samochody wyprzedzają kamerę Google prawym pasem a po prawej
    widać znaki i sygnalizator (tylko do czego on jest?) a prawy pas wygląda
    na "pas parkingowy" ;-) :
    https://goo.gl/QIiQ1d

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2016-07-27 21:35:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jest scena z wyprzedzania - prawym pasem wyprzedzili, wiec musial
    jechac pod prad.

    >Jechała lewym. Ulica wygląda na jednokierunkową, choć znaku nie ma.
    >https://www.google.com/maps/@54.6492428,24.9306521,
    3a,75y,134.93h,67.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLUOpTGKdw5
    vDTaAS4w7h0Q!2e0!7i13312!8i6656

    Znaku nie ma, wiec ulica nie wyglada na jednokierunkowa :-)

    Po drodze jest pare znakow w przeciwna strone, a na koncu ulicy widac
    pojazdy z przeciwka - ale wtedy kamera zjezdza juz na prawo.
    Kierowca obcy i wydawalo mu sie, ze ulica jednokierunkowa ?
    Bo chyba nie Anglik ?

    Zdolal sie uwiecznic
    https://www.google.com/maps/@54.6482899,24.9317048,3
    a,75y,262.11h,79.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXz75Fxg5tL7B
    oT0H_lGE4w!2e0!7i13312!8i6656

    patrzcie na odbicie w szybie.

    J.

  • 5. Data: 2016-07-27 21:44:42
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    Raczej dwukierunowa...

    http://tnij.org/nrtvwmq

  • 6. Data: 2016-07-30 13:28:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.07.2016 21:44, Arkady wrote:
    > Raczej dwukierunowa...
    >
    > http://tnij.org/nrtvwmq

    Też mi wygląda na dwukierunkową, ale czemu w takim razie namalowali
    pojedynczą ciągłą, która jest raczej zarezerwowana do rozdzielania pasów
    o jednym kierunku ruchu?

    Tak dla dyskusji z tymi co twierdzą, że oznakowanie jest zwykle ok,
    tylko kierowcy głupi;)

    Shrek

  • 7. Data: 2016-07-30 14:12:56
    Od: giecik <g...@S...pl>

> [...]
    > samochodów, czyli co, Google car jechał lewą stroną w tym samym kierunku
    > czy kamera była na wysięgniku nad przeciwnym pasem??

    Jest dwukierunkowa tyle, że przedzielona pojedynczą ciągłą ( przerywaną)
    a po prawej miejsca parkingowe. Kierowca google poprostu zgłupiał i
    myślał, że to jeden kierunek i nie chciało mu się co chwila przejeżdżać
    z prawej na lewą. Tak to widzę

  • 8. Data: 2016-07-30 21:01:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Kierowca google poprostu zgłupiał i myślał, że to jeden kierunek i nie
    > chciało mu się co chwila przejeżdżać z prawej na lewą.

    A kierowca google to przyjechał do nas prosto z USA?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2016-07-30 22:35:15
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2016-07-30 o 21:01, Mateusz Bogusz pisze:

    > A kierowca google to przyjechał do nas prosto z USA?

    Może nie z USA ale może z Czech, Niemiec, Polski ?

  • 10. Data: 2016-07-31 07:55:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-30 o 22:35, giecik pisze:

    > Może nie z USA ale może z Czech, Niemiec, Polski ?

    Do jakiego "nas", skoro zdjęcie nie z Polski?

    --
    Liwiusz