  • 11. Data: 2016-09-03 13:04:55
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    *J.F.* napisał(-a):
    >Nie z miedzianego (ani z żadnego innego metalu) drutu, jeśli o to
    >pytasz

    czyli przyjmujemy, ze masz zwykly, stary analogowy telefon.

    >Mój to MAXCOM KXT100 http://www.maxcom.pl/maxcom-kxt100

    I taki mozesz przylaczyc do portu VoIP.

    >Zaiste, ale metody ustawiania przekierowań są zdaje się jednakowe dla
    >firmowych i "fizycznych"

    Ogolnie tak, ale jak widac - moze to zwykly POTS, a moze VoIP, i
    drobne roznice moga byc potrzebne.

    Tylko ... do tego portu VoIP podlaczamy "zwykly telefon" i on nadal
    nie ma zadnego przycisku do zatwierdzania polaczenia.
    Zreszta sami pisza, ze to PSTN a nie Voip :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-09-03 13:22:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > czyli przyjmujemy, ze masz zwykly, stary analogowy telefon.

    W domyśle od samego początku o takim pisałem

    > I taki mozesz przylaczyc do portu VoIP.

    Może i mogę, ale ja mam go wpiętego do gniazdka na ścianie, takiego
    http://www.trans-tel.pl/obrazki/duze/247_2_679.jpg do którego przychodzą
    druty z centrali.

> [...]

    > nie ma zadnego przycisku do zatwierdzania polaczenia.
    > Zreszta sami pisza, ze to PSTN a nie Voip :-)

    Jeżeli VoIP nie jest na poziomie centrali, o czym nie wiem, to go nie ma
    i nie ma sensu z maniackim uporem się tego trzymać

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2016-09-03 16:48:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    *J.F.* napisał(-a):
    >W domyśle od samego początku o takim pisałem

    Ale jak widac - to juz niekoniecznie jest prawda.
    Klienci migruja, Orange migruje ...

    Wychodzi na to, ze ktos w TP sie troche zagalopowal :-)

    J.

  • 14. Data: 2016-09-03 17:04:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > Ale jak widac - to juz niekoniecznie jest prawda.

    Przyjmijmy, że jest i tego się trzymajmy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2016-09-03 22:38:19
    Od: i...@p...pl

    W dniu piątek, 2 września 2016 18:42:04 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:

    > Wiem jak zaczynam i kończę, ale pomarańcza chyba się zagalopowała

    No to już wiesz gdzie masz swój przycisk "połączenie", którego szukałeś :)

    Ircys

  • 16. Data: 2016-09-03 22:42:08
    Od: i...@p...pl

    W dniu piątek, 2 września 2016 18:22:00 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik ircys napisał w wiadomości grup

    > A jak ma rozpoczynac ?
    > Podnosi sluchawke, kreci, gada, odklada.

    Prawda, że proste?
    A kolega (pytający) tego jednak nie wiedział :)

    Ircys

  • 17. Data: 2016-09-04 10:52:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > No to już wiesz gdzie masz swój przycisk "połączenie", którego
    > szukałeś :)

    Naprawdę nie dostrzegłeś w moim pytaniu z pierwszego postu kpiny z
    opisu? Inna sprawa, że wprowadzanie kodów nie działa. Ale przyczyny tego
    to już postaram się ustalić w jakimś BOK, czy jak to zwał, bo Grupa
    pomysłu na to nie ma.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2016-09-04 10:59:37
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > opisu? Inna sprawa, że wprowadzanie kodów nie działa. Ale przyczyny tego
    > to już postaram się ustalić w jakimś BOK, czy jak to zwał, bo Grupa
    > pomysłu na to nie ma.

    A to nikt ci nie napisał, że dana opcja/usługa musi być wpierw aktywowana? I
    uwaga, identyfikacja dzwoniącego to 3 zyla z watą.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

    ---
    Avast.

  • 19. Data: 2016-09-04 13:29:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *HF5BS* napisał(-a):

    > A to nikt ci nie napisał, że dana opcja/usługa musi być wpierw
    > aktywowana?

    Owszem, jako hipotezę. W inforamcjach pod linkiem z pierwszego postu nie
    ma takiego warunku. Od wirtualnej doradczyni:
    W telefonie stacjonarnym przekierowanie można aktywować samodzielnie za
    pomocą sekwencji sterujących:
    Włączenie usługi: *21*numer docelowy#,
    Wyłączenie usługi: #21#,
    Sprawdzenie stanu usługi: *#21#.

    > I uwaga, identyfikacja dzwoniącego to 3 zyla z watą.

    Ta usługa mnie nie interesuje

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2016-09-04 14:32:07
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

> [...]
    > ma takiego warunku. Od wirtualnej doradczyni:
    > W telefonie stacjonarnym przekierowanie można aktywować samodzielnie za

    To się chyba nie dogadamy, bo o czym innym mówimy. Ty piszesz o kodach, a ja
    o usłudze w ogóle, nie włączysz nieczynnej usługi, nawet jeśli jest w
    ofercie. U jednych jest domyślnie, u innych najpierw trzeba włączyć, to tyle
    ode mnie ożord łi.
    Cóż, taką odpowiedź dostałeś, jakie pytanie zadałeś...