  • 1. Data: 2009-05-07 08:56:19
    Temat: Klawiatura USB uniemożliwia włączenie komputera
    Od: Marcin <w...@o...pl>

    Kupiłem wczoraj klawiaturę na USB, podłączyłem ją gdy komputer był
    włączony i wszystko działało, w biosie również. Dziś gdy chciałem
    włączyć komputer ten nie reagował, diody na płycie głównej (Asus P5Q
    Deluxe) migały. Odłączyłem klawiaturę i wszystko zaczęło działać po
    staremu. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Może należy coś
    zmieni w biosie. Próbowałem podpinać do wszystkich portów i efekt był
    taki sam.

  • 2. Data: 2009-05-07 18:20:46
    Od: Bartosz Iwanowski <i...@v...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > staremu. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Może należy coś
    > zmieni w biosie. Próbowałem podpinać do wszystkich portów i efekt był

    A jest jakiś komunikat?

    Moze wystarczy wyłączyć alarm braku klawiatury?

    Georg

  • 3. Data: 2009-05-07 19:05:51
    Od: Marcin <w...@o...pl>

    > A jest jakiś komunikat?
    >
    > Moze wystarczy wyłączyć alarm braku klawiatury?
    >
    > Georg

    Komputer się nie włącza. To przypomina sytuacje gdyby ktoś nieustannie
    włączał i wyłączał zasilanie.

  • 4. Data: 2009-05-07 22:36:29
    Od: Marcin <w...@o...pl>

    Ok, sprawdziłem dokładniej. To co opisałem dzieje się tylko wtedy gdy
    włączę listwę zasilania. Gdy natomiast ją włączę, bez włożonej
    klawiatury, a następnie podepnę klawiaturę to wtedy komputer bez
    problemu można uruchomić. Bios mam najnowszy ale właśnie nie jestem
    pewien czy to jego sprawa skoro problem pojawia się jeszcze przed
    uruchomieniem kompa (chociaż może jakieś ustawienia są natychmiastowo
    brane pod uwagę).

  • 5. Data: 2009-05-08 22:48:47
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > staremu. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim? Może należy coś zmieni
    > w biosie. Próbowałem podpinać do wszystkich portów i efekt był taki sam.

    uwalona klawiatura, lepiej ją oddaj do sklepu bo ci załatwi płytę główną.
    Różne ofiary padów USB spotykam kilka razy w miesiącu niestety.

  • 6. Data: 2009-05-09 07:41:11
    Od: Marcin <w...@o...pl>

    > uwalona klawiatura, lepiej ją oddaj do sklepu bo ci załatwi płytę
    > główną. Różne ofiary padów USB spotykam kilka razy w miesiącu niestety.

    Ale podpinałem ją do kilku innych komputerów i wszystko działało. Z tego
    co udało mi się znaleźć w sieci to może być spowodowane wadą płyty
    głównej, kilka osób opisywało takie przypadki z urządzeniami USB na mobo
    Asusa. Po prostu nie będę wyłączał komputera z gniazda sieciowego i nie
    będzie problemu.