  • 391. Data: 2020-03-22 15:14:34
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Mar 2020 06:08:04 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > A kulturalnie dyskutować potrafisz czy to przerasta Twoje możliwości?

    Jak przyswoisz fakty, to może dyskusja będzie możliwa.
    Dyskusja z kimś kto twierdzi, że 2+2=5 jest niemożliwa.

  • 392. Data: 2020-03-22 15:15:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 14:11, cef pisze:

    > Ale nie o to chodzi, żeby wyłapać wszystkich.
    > Nemcy nie wyłapali wszystkich, tylko znacznie więcej niż my.
    > Jak zrobisz 200tys w Polsce to jaki będzie wynik?
    > Bedzie więcej czy mniej zakażonych?

    Teoretycznie powinno być dużo więcej, praktycznie to loteria, może być
    dużo może być trochę więcej.

    > Dlatego uważam, że na chwilę obecną te wyniki nie dają podstaw do
    > jakiegokolwiek wnioskowania. Można by nawet powiedzieć, że jest
    > tak dobrze, że nie wiem po co wprowadzono jakiś stan epidemii.
    Bo minister wie to czego mu nie wiemy, że przy tej ilości testów,
    zarażonych de fakto jest 3-5 razy więcej niż podają, wynika to ze
    statystyki, to podobnie jak jak np: badanie opinii na reprezentatywnej
    grupie, wystarczy tysiąc z małym hakiem żeby mieć zdanie na temat
    większości w kraju.

    > Gdyby wyłapać więcej zakażonych i zaklasyfikować kilkanaście ofiar więcej,
    > to mielibyśmy wynik, który źle by wyglądał medialnie,
    > więc skoro można manipulować danymi, to dlaczego by tego nie robić?

    Zawsze tak było i będzie, a że w tle mamy wybory to tym bardziej jest
    wyczulona na pokazanie jaka jest skuteczna, gdyby nie wybory to mogło by
    być u nas podobnie jak w Anglii.

    --
    Janusz

  • 393. Data: 2020-03-22 15:15:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Mar 2020 13:49:17 +0100, w
    <havtcqfpp6ks$.1o4pokokz08kv.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Myslisz, ze oni nie robia podobnie?

    W zeszłym roku (i poprzednim) mieli nadwyżkę w wysokości połowy naszego
    budżetu.
    Na pewno tego nie robią, bo (przynajmniej na razie) nie muszą.

  • 394. Data: 2020-03-22 15:16:35
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 22 mar 2020 w
    news:XnsAB88949BAFCDFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Nic w tym dziwnego skoro mowia ze 80% chorych przechodzi
    > bezobjawowo. Ja tez sadziłem ze sportowcy maja lepiej bo zdrowe
    > organizmy, wytrenowane itp.
    > I w kontekscie wirusa słuchałem własnie wywiadu z lekarzem ktory
    > mowił ze to tak nie działa i ze nie tylko nie maja lepiej ale wrecz
    > gorzej.

    A, to nie spodziewałem się.
    80% to chyba nie bezobjawowo, tylko po prostu na tyle lekko, że obywa
    się bez jakiegoś specjalnego leczenia - ot, tak jak przechodzimy
    przeziębienie, czy grypę.
    Zaczymam myśleć, że Włosi, czy Hiszpanie chcąc nie chcąc poszli drogą
    "odporności stadnej" i nie zdziwię się, jak w bardzo szybkim terminie
    krzywa zgonów zacznie pikować, tak jak teraz się wznosi.

  • 395. Data: 2020-03-22 15:17:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Mar 2020 06:24:01 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Po raz kolejny ucieczkę robisz.
    > Wcześniej z drukowaniem pieniądza wyjechałeś teraz z testami.

    Jak prowadzić politykę gospodarczą też mogą się uczyć od nas -- na pewno będą
    opóźnienia z drukowaniem pieniądza, o ile w ogóle na taki pomysł wpadną.

  • 396. Data: 2020-03-22 15:35:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 07:07:48 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Godzina 15:00 szwaby 93 my 7. Skad wziąłeś czterdzieści parę szwabskiej skór?

    corona.rki.de

    Dzis pisza 55, ale z kiedy to stan ... niby z polnocy.

    Skad macie 93 ?

    J.

  • 397. Data: 2020-03-22 15:40:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jak przyswoisz fakty, to >może dyskusja będzie >możliwa.
    >Dyskusja z kimś kto >twierdzi, że 2+2=5 jest >niemożliwa.

    Czyli jednak potrafisz w miarę kulturalnie.

  • 398. Data: 2020-03-22 15:43:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 15:15:25 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    > Sun, 22 Mar 2020 13:49:17 +0100, w
    > <havtcqfpp6ks$.1o4pokokz08kv.dlg@40tude.net>, "J.F."

    > W zeszłym roku (i poprzednim) mieli nadwyżkę w wysokości połowy naszego
    > budżetu.

    Oprocz nadwyzki maja jeszcze zadluzenie na poziomie 63% GDP (2018)

    > Na pewno tego nie robią, bo (przynajmniej na razie) nie muszą.

    Budzet moze i nie musi, ale przeciez firmy maja podobne problemy jak u
    nas.

    J.

  • 399. Data: 2020-03-22 15:55:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Dyskusja z kimś kto >twierdzi, że 2+2=5 jest >niemożliwa.

    Tak z ciekawości- gdzie w tym wątku napisałem że 2+2=5?
    Nie dosłownie oczywiście ale wskaż(cytat) gdzie napisałem nieprawdę.

  • 400. Data: 2020-03-22 16:15:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak to skąd. Ze strony WHO. W tej chwili u szwabow podali ze umarło dzisiaj u nich
    więcej niż my mamy wszystkich zgonów od początku. Ogółem nieboszczyków mają 13 razy
    więcej niż my.