  • 491. Data: 2020-03-24 01:27:37
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.pasach T. pisze tak:

    > To oni mieszkają u nas, nie my u nich :-)

    Nie ważne kto u kogo mieszka tylko że mieszka razem.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 492. Data: 2020-03-24 02:56:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz kwarantanna i dużo ludzi ma nie chodzić dalej niż do sklepu. W międzyczasie
    maja siedziec w domu. Jaki to problem w ramach dużej ilości wolnego czasu zrobić
    makaron. Od wielu lat piekę chleb. Systematycznie co dwa dni nieduży "bochenek", w
    cudzysłowie bo to chleb z maszynki i pojęcie bochenka jest raczej zwyczajowe. Z tym
    co się samemu robi w domu to tylko kwestia dojścia do wprawy.

  • 493. Data: 2020-03-24 07:41:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2020 13:24:58 +0100, Cavallino napisał(a):

    > I tak już mieli wszyscy - samolot bez klimy nie leci, a klima zarazki
    > tej osoby zdążyła w czasie lotu roznieść wszędzie i na wszystkich.

    No wlasnie o to chodzi - jeden podejrzany, to wszystkich zatrzymali.
    Ale wczesniej troche wypuscili :-)

    To zatrzymanie na 2h tez nie wiadomo czemu ma sluzyc ... moze, zeby
    przypomniec o obowiazkach na kwarantannie ...

    J.

  • 494. Data: 2020-03-24 08:42:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2020 21:00:52 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Mnie tylko jedno zastanawia.
    > Cytujecie jakichś popaprańców, którzy od dawna siedzą w moim kiblu, co
    > oznacza że już wcześniej wykazali się kretynizmem w rodzaju kapelusznictwa.
    > I wychodzi, że oni wszyscy cytują rządowe przekazy dnia i modlą się do pis.

    Kiedy Zenek czesto z sensem pisze. Jest chamski, nie potrafi cytowac,
    czasem sie myli, mnie wyzywywa bez racjo, no i ostatnio cos za bardzo
    PiS popiera jak na moj gust - ale czesto dobrze pisze.

    > Ciekawa prawidłowość - że te grupy kretynów (tzn. kapelusznicy i
    > pisiory) tak bardzo się na siebie nakładają.
    > Może to jakiś zbiorowy obłęd jest i pół narodu ma wirusa mózgu znacznie
    > cięższego gorszego niż covid?
    > Bo w przypadki nie wierzę.

    No wiesz - a na czym PiS zbil poparcie ?

    Ale ... a na czym PO stracilo ?

    J.

  • 495. Data: 2020-03-24 09:32:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Francja następna w kolejce a Hiszpani ukrywają prawdę:

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    14351,francja-w-domu-spokojnej-starosci-zmarlo-20-os
    ob-zgony-mogl.html#a=351&c=163&t=14&g=a&s=BoxNewsImg
    3

    Dziwi nieco wysoka liczba zakażonych w Niemczech i stosunkowo niska śmiertelność.

  • 496. Data: 2020-03-24 09:43:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-03-2020 o 08:42, J.F. pisze:

    > No wiesz - a na czym PiS zbil poparcie ?
    >
    > Ale ... a na czym PO stracilo ?

    Zbyt mała ilość demagogii?
    Odwoływanie się do ludzi rozumnych, co okazało się błędem, jako że raz,
    że w czasach dobrobytu są oni bardziej lenimi, dwa że może być ich
    jednak mniej?

    No i kupę nieprzemyślanych pr-owo kroków (ale nawet nie zahaczających o
    skalę dzisiejszego bezhołowia rządzących i suma sumarum mało szkodliwych).

    Ja np. osobiście ich skreśliłem już za pierwszej kadencji, gdy zaczęli
    masowo stawiać fotoradary, wbrew wcześniejszej krytyce pierwszego pisu
    za to samo - nie trawię kalizmu.

  • 497. Data: 2020-03-24 09:51:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 09:43:41 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Zbyt mała ilość demagogii?
    > Odwoływanie się do ludzi rozumnych, co okazało się błędem, jako że raz,
    > że w czasach dobrobytu są oni bardziej lenimi, dwa że może być ich
    > jednak mniej?

    Ale przede wszytkim - ci rozumni zauwazyli, ze kiepsko rzadzi :-)

> [...]
    > Ja np. osobiście ich skreśliłem już za pierwszej kadencji, gdy zaczęli
    > masowo stawiać fotoradary, wbrew wcześniejszej krytyce pierwszego pisu

    A potem to pierwszenstwo dla pieszysch :-)

    Akurat fotoradary ... moze nie potrafili wytlumaczyc tym madrzejszym -
    przeciez one prawie niegrozne sa. Kilkaset, w stalych miejscach,
    tablica i nawigacja ostrzega.
    A przy okazji - zabrali przenosne FR policji i SG.

    W efekcie zrobilo sie lepiej niz wczesniej :-)
    A stawiali je tak szybko, jakby ktos sabotowal.

    Ale moze nie wypadalo powiedziec "wicie rozumicie - musimy, bo unia
    kaze, ale zrobimy to tak, zeby nie zaszkodzic. I nie dolozymy ani
    zlotowki - jak Unia nie da, to sie jej powie, ze beda, jak da"

    A moze liczyli, ze madre spoleczenstwo samo sie domysli ... i sie
    przeliczyli :-)

    J.

  • 498. Data: 2020-03-24 09:56:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2020 01:32:07 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

> [...]
    3

    > Dziwi nieco wysoka liczba zakażonych w Niemczech i stosunkowo niska śmiertelność.

    Akurat w Niemczech miales podobny tytul.

    Moze poprostu Niemcy testuja masowo - np tych z goraczka u lekarza,
    mlodych, silnych, powracajacych z Wloch.

    No i wychodzi im duza ilosc zarazonych, ale dla nich wirus malo
    grozny.

    Albo z natury bardziej dbaja o higiene.

    J.

  • 499. Data: 2020-03-24 10:22:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-03-2020 o 09:51, J.F. pisze:

    > Ale przede wszytkim - ci rozumni zauwazyli, ze kiepsko rzadzi :-)

    Nie jestem przekonany, rozumni nie uznaliby, że PIS będzie rządził lepiej.
    No i pytanie czy naprawdę kiepsko rządzili - im mniej państwa w
    gospodarce tym lepiej, więc w imię tej zasady rządzili dobrze (choć
    rzecz jasna można by lepiej).

    To przeciwne działanie (czyli ręczne mieszanie łapami w gospodarce i
    systemie - ustroju państwa) oznacza kiepskie rządzenie, czego mamy
    dowody od 5 lat - teraz wyłażące.
    Tylko żeby to wiedzieć, nie można być głąbem.

    > A potem to pierwszenstwo dla pieszysch :-)

    Na szczęście odrzucili, pis może się złamać.

> [...]
    > tablica i nawigacja ostrzega.
    > A przy okazji - zabrali przenosne FR policji i SG.

    Ale to już post factum, z okazji kiełbasy wyborczej, jak im się fotel
    pod dupskami palił - to się nie liczy.

  • 500. Data: 2020-03-24 10:25:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-03-2020 o 09:56, J.F. pisze:

> [...]
    > mlodych, silnych, powracajacych z Wloch.
    >
    > No i wychodzi im duza ilosc zarazonych, ale dla nich wirus malo

    Dokładnie tak.
    Nie zdziwiłbym się, gdyby śmiertelność w % mieli na poziomie Włoch, tyle
    że we Włoszech z testami tak ja u nas - nie ma testów powszechnych, więc
    robi się je tylko ciężkim przypadkom, co im mocno fałszuje statystyki
    śmiertelności.
    A faktyczna liczba zarażonych jest u nich dużo większa.