  • 61. Data: 2009-01-07 13:45:53
    Temat: Re: Jak sie robi portable
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Da się, a zmiany pojawią się w katalogu thinstall.

    ale zazwyczaj jak plugin instalujesz to musisz wskazac katalog plugins w
    PS...
    Marx

  • 62. Data: 2009-01-07 14:16:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 14:12:28 +0100, Winetoo napisał(a):

    > Rozumiesz różnicę pomiędzy montuje a używa. Nie chodzi o to kto produkuje
    > komputery z AMD tylko o duże firmy które takich komputerów używają.

    Sugerujesz, że IBM nie używa komputerów?

    > I co zyskałeś?

    Szybki i bezproblemowy komputer.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 63. Data: 2009-01-07 14:46:27
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    wiadomości news:15m626acq5ldy$.1s7uetlkohmfy.dlg@40tude.net...

    > Sugerujesz, że IBM nie używa komputerów?

    Ja nic nie sugeruję staram się zrozumieć co piszesz ale Twój styl mi to
    utrudnia. Jeśli piszesz, że te firmy używają komputerów z prockami AMD to
    gratuluję. Widziałeś kawał świata. Ja tego szczęścia nie miałem. Nie byłem w
    siedzibie IBM, ani HP w USA, ale byłem w ich polskim
    oddziałach/przedstawicielach (nie wiem, co to formalnie jest) i używali
    laptompów z procesorami Intela. HP używa też serwerów opartych na prockach
    Intela. Ani tu, ani tam nie widziałem ani śladu AMD. Może teraz coś się
    zmieniło, ale tak wyglądała sytuacja jeszcze 2-4 lata temu, gdy miałem z
    nimi styczność.

    > Szybki i bezproblemowy komputer.

    Gratuluję

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 64. Data: 2009-01-07 16:43:41
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Taaak, i tak ma firefox, płatnik i notatnik :)
    > Nikt praktycznie nie przejmuje się kompilacją pod sprzęt podczas
    > instalacji. Wszystko sprowadza się do zrobienia kupy w rejestrze i
    > rozpakowania plików. Nawet fotoszop ma to w tyle, do dziś nie potrafi
    > wykorzystać zasobów grafiki.

    Windows prawda. Photoszop choć się nie chwali to jednak wykorzystuje
    sprzęt do maksimum jego możliwości, oczywiście na tyle, na ile potrafi.
    Co do grafiki to tak różowo to nie ma, będzie to możliwe i rozsądne
    dopiero, gdy w końcu ktoś z graficiarzy zrobi odpowiednie wsparcie do
    tego. Dzisiaj przeliczać na grafice różne rzeczy się da, ale jest
    problem z wyprowadzeniem wyników. Możesz sobie wypluć je na ekran, ale
    już odczytać to tak szybko to znów nie jest. Znajomy temat bardzo mocno
    prześwietla, jemu trzeba prostą rzecz - mnożenie macieży 3x3 i 4x4,
    czyli rzecz, którą ma każda grafika dziś. Analiza tego nie jest tak
    prosta, ale łatwo siedzieć sobie w domu i narzekać: nie używa, do kitu
    jest! :)

    > Oo startuje mi cztery sekundy. Z portabla. Szop osiem. Oczywiście za
    > pierwszym razem, po włączeniu komputera - później szybciej.
    > No i gdzie ten spadek wydajności? :)

    A widzisz, tylko OO jest portablem takim z zasady, tak jak firefox czy
    thunderbird. Innymi słowy robią go tak, żeby był uniwersalny i działał
    pod każdym systemem, przy czym pod konkretny system dodatkowo jeszcze są
    pewne rozszerzenia, które cośtam poprawiają (np ładowanie dll do pamięci).
    Jak jednak porównasz to do byle worda, to OO zostaje daleko w tyle,
    jeśli OO się ładuje 4 sekundy to word będzie ładował się w pół. Ale word
    ma prościej - może sobie być optymalny tylko dla windowsa.

    > Jakoś chyba nikt Ci nie uwierzy. Bo potem przychodzą upgrady systemu,
    > antywirusów, firewalli itd - w sumie robi się tego z pół godziny ze
    > dwoma resetami.
    > Chyba, że jesteś kozak bez upgradów i bez zabezpieczeń :)

    Czemu zakładasz, że potem tych image i jego odtwarzania będzie jakaś
    kosmiczna masa? jak ktoś rozsądnie korzysta z komputera, to system mu
    nie odlatuje z byle powodu.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 65. Data: 2009-01-07 17:42:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > Windows prawda. Photoszop choć się nie chwali to jednak wykorzystuje
    > sprzęt do maksimum jego możliwości, oczywiście na tyle, na ile potrafi.

    Tak, zwłaszcza zakładając, że przyda mi się help w języku hebrajskim :)
    Pogrzeb sobie kiedyś w plikach to się zdziwisz.

> [...]
    > dopiero, gdy w końcu ktoś z graficiarzy zrobi odpowiednie wsparcie do
    > tego. Dzisiaj przeliczać na grafice różne rzeczy się da, ale jest

    Od wersji 0.1 czekam na interpolację wyświetlanego obrazu niebędącą
    1/2^n rozmiaru oryginału. To nawet internet explorer potrafi.

> [...]
    > Jak jednak porównasz to do byle worda, to OO zostaje daleko w tyle,
    > jeśli OO się ładuje 4 sekundy to word będzie ładował się w pół.

    Będzie może kiedyś :)

    > Czemu zakładasz, że potem tych image i jego odtwarzania będzie jakaś
    > kosmiczna masa? jak ktoś rozsądnie korzysta z komputera, to system mu
    > nie odlatuje z byle powodu.

    Robili takie zawody - zostawiali otwarty system i czekali, jak długo
    będzie czysty :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 66. Data: 2009-01-07 17:45:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:
    > ale zazwyczaj jak plugin instalujesz to musisz wskazac katalog plugins w
    > PS...

    Wskazujesz takowy, jest w thinstall... za długa ścieżka, trzeba wyszukać
    po prostu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /umiera się tylko raz/

  • 67. Data: 2009-01-07 17:46:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Czy mi sie wydaje, ze oba nie maja funkcjonalnosci jaka
    > pokazal Janko - tzn. nie mozna przy ich pomocy zainstalowac
    > samodzielnie programu jako portable, a tylko uzywac gotowych?

    Trzeba będzie to rozgryźć.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /90% ludzi nie powie nigdy nikomu tego, o czym myśli przez 90% czasu/

  • 68. Data: 2009-01-07 18:32:57
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Wed, 07 Jan 2009 18:46:09 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl>
    pisze:

    >Trzeba będzie to rozgryźć.

    Tak na oko, te portable to aplikacje napisane lub zmodyfikowane do
    pracy bez zaśmiecania systemu. Nie jest to wirtualizacja aplikacji ani
    nie ma izolacji aplikacji od systemu.

    Chyba najbardziej realną do prywatnego użycia wirtualizacją aplikacji
    będzie darmowe MojoPac:
    http://www.mojopac.com/

    Niestety pracuje tylko z Windows XP.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 69. Data: 2009-01-07 20:11:34
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2009 10:21:09 +0100, Washi napisał(a):

    > To nie tak do konca. Czesc rozwiazan jest jak najbardziej dostepnych dla
    > malych firm.

    Sadze ze Grzegorz odnosil sie do serwerow blade a nie do samej
    wirtualizacji.

    Kyniu

  • 70. Data: 2009-01-07 20:19:57
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 17:43:41 +0100, dominik napisał(a):

> [...]
    > prześwietla, jemu trzeba prostą rzecz - mnożenie macieży 3x3 i 4x4,
    > czyli rzecz, którą ma każda grafika dziś.

    Ech, szkoda nawet komentowac.

    http://www.nvidia.pl/page/tesla_computing_solutions.
    html

    http://osnews.pl/nvidia-tesla-juz-w-sprzedazy-niech-