  • 11. Data: 2020-03-20 05:54:33
    Temat: Re: Jak tam smog.
    Od: j...@j...org

    On Friday, March 20, 2020 at 1:57:57 AM UTC+9, Shrek wrote:

    > No to skoro nie ma znaczenia czy stoją pod domem czy jeżdzą do pracy, to
    > ograniczenia nie mają sensu - szach mat;)

    Czyli wychodzi na to, że samochody oczyszczają powietrze.

  • 12. Data: 2020-03-20 06:44:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2020 o 20:59, Budzik pisze:

    > Nie wiem jak u was wyglada z tymi samochodami ale w Poznaniu na miescie
    > ruch o wiele mniejszy niz zwykle - taki jak zwykle na miescie jest w
    > sobote. Jezdzi sie wygodnie, nigdzie nie widac korków.

    DC pusto.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-03-20 06:45:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2020 o 05:54, j...@j...org pisze:

    > Czyli wychodzi na to, że samochody oczyszczają powietrze.

    Np przecież - więcej CO2> cieplej> mniej janusze kotłują w piecech >
    czystsze powietrze;) I spróbuj zaprzeczyć:P

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-03-20 07:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Np przecież - więcej CO2> cieplej> mniej janusze kotłują w piecech >
    > czystsze powietrze;) I spróbuj zaprzeczyć:P

    Ty sobie robisz jaja a za chwile ktos uwierzy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 15. Data: 2020-03-20 09:17:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ty sobie robisz jaja a za chwile ktos uwierzy...

    Jakie jaja, przecież to prawda jest.
    W tym roku w kaflowym tylko
    dwa razy było palone a dieslem jeździłem :-)

  • 16. Data: 2020-03-20 15:12:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2020 o 07:59, Budzik pisze:

    > Ty sobie robisz jaja a za chwile ktos uwierzy...

    Kiedy to wcale nie są jaja (przynajmniej nie do końca). Smog pochodzi z
    niskiej emisji. PM w niskiej emisji to głównie z kominów od ogrzewania.
    Im cieplej, tym czyściej:>

    Tak na poważnie, to oczywiście z przymrużeniem oka, ale wcale bym się
    nie zdziwił, gdyby tak właśnie wyszło jakby ktoś to uczciwie zbadał:P

    --
    Shrek