  • 31. Data: 2016-02-08 13:02:20
    Temat: Re: Jak wyłączyć dysk?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-08 12:17, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > W ten sposób znaczy w jaki? Start-stop?
    Nie. Dysk jest usypiany gdy przez jakiś czas nic do niego się nie
    odwołuje. No i dziennie przeżywa z 1-2 cykle usypianie-budzenie.

  • 32. Data: 2016-02-08 13:15:30
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-08 10:58, AlexY wrote:
    > 500MB to troszkę za mało na buforowanie kilku sekund materiału HD + linux
    Spojrzałem na filmik HD o wdzięcznym tytule ,,Hedgehog Hotel". O hotelu
    dla jeży. Ponad 46 minutowy plik HD zajmuje jakieś 1,2 GiB. Myślę, że
    kilka sekund tego pliku spokojnie zmieści się w 500MiB, zwłaszcza, że
    boksy to chyba skompresowanego transport streama zapisują, czyli
    takiego, jakiego dostaną z tunera.

  • 33. Data: 2016-02-08 13:24:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JDX,

    > Nie. Dysk jest usypiany gdy przez jakiś czas nic do niego się nie
    > odwołuje. No i dziennie przeżywa z 1-2 cykle usypianie-budzenie.

    Czyli praktycznie nie pracuje...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2016-02-08 13:25:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JDX,

> [...]
    > kilka sekund tego pliku spokojnie zmieści się w 500MiB, zwłaszcza, że
    > boksy to chyba skompresowanego transport streama zapisują, czyli

    Ale time shifting to dwie godziny a nie kilka sekund.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2016-02-08 14:14:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:3218053640$20160208132554@squadack.com...

    > Ale time shifting to dwie godziny a nie kilka sekund.

    UPC MediaBox (Cisco), to nominalnie 150 minut, choć udawało mi się uzyskać
    do 303 minut przesuwu. Dysk chyba 320 giga. Miejsce na programy zapełnione
    całkowicie, więc tylko time-shifting - i ten działa.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 36. Data: 2016-02-08 15:21:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-08 13:25, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    > Ale time shifting to dwie godziny a nie kilka sekund.
    Ale potrzebne jest tylko kilka sekund w ciągu których ma się uruchomić HDD.

  • 37. Data: 2016-02-08 15:50:34
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JDX pisze:
    > Spojrzałem na filmik HD o wdzięcznym tytule ,,Hedgehog Hotel". O hotelu
    > dla jeży. Ponad 46 minutowy plik HD zajmuje jakieś 1,2 GiB. Myślę, że

    No jednak tego się nie robi, być może czas potrzebny do zrzucenia bufora
    na dysk z jednoczesnym buforowaniem kolejnych klatek trwa zbyt długo.
    Nie wiem, nie wnikam.

    > kilka sekund tego pliku spokojnie zmieści się w 500MiB, zwłaszcza, że
    > boksy to chyba skompresowanego transport streama zapisują, czyli
    > takiego, jakiego dostaną z tunera.

    Dane są zapisywane na żywca tak jak są odebrane.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 38. Data: 2016-02-08 15:59:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JDX,

    > On 2016-02-08 13:25, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > [...]
    > Ale potrzebne jest tylko kilka sekund w ciągu których ma się uruchomić HDD.

    Zapis time shifting jest zapisem ciągłym - nie ma kiedy wyłączyć
    dysku, żeby można go było włączać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2016-02-08 16:26:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Feb 2016 15:21:59 +0100, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Ale potrzebne jest tylko kilka sekund w ciągu których ma się
    uruchomić HDD.

    Ale po co? Co kogo obchodzi, że zgubi kilka sek na początku?
    Przecież motto naszej cywilizacji technicznej to "proszę czekać" a
    jej symbol to klepsydra lub kręcioła. Dla typowego konsumenta to
    niestety już normalne, że coś się nie dzieje natychmiast.

    --
    Marek

  • 40. Data: 2016-02-08 16:46:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Feb 2016 15:59:27 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Zapis time shifting jest zapisem ciągłym - nie ma kiedy wyłączyć
    dysku, żeby można go było włączać.

    A kto mówi o wyłączaniu podczas aktywnego zapisu? Dysk ma być
    wyłączony gdy tuner jest wyłączony, wydawało by się, że to taka
    prosta zasada.....

    --
    Marek