    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak zachowac sie na autostrradzie?...
    Date: Fri, 27 Apr 2018 11:11:19 +0200

    W dniu 27.04.2018 o 09:55, miumiu pisze:
    > Dlaczego roszczeniowo? Drogi sa publiczne. A ja chce przestrzegac na nich
    > przepisow... tylko nie wiem jak to robic widzac taki znak. Interesowala by
    > mnie mnie oficjalna odpowiedz na takie pytania zadane np policji. I nie
    > odpowiedz typu "tak aby bylo bezpiecznie". Tylko konkretnie.
    Nie wymagaj konkretów ani od policji ani od prawodawcy.
    Obywatel nie po to jest, żeby mu państwo pomagało. To obywatel ma
    państwu pomagać, podatki płacić i nie grymasić.
    Jakbyś (czego nie życzę) przeżył jakiś wypadek, to zobaczysz, że po
    fakcie wszyscy są mądrzy z wyjątkiem tego nieszczęsnika, któremu się
    trafiło.
    Jacek