  • 11. Data: 2017-01-09 20:33:12
    Temat: Re: Jak zamocować projektor do sufitu. Kto się zna na budowie projektorów?
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > obudowę. wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy
    > element B i "klik" - już się trzyma

    Rzep?

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2017-01-09 21:14:39
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Budyń pisze:
    [..]
    > u mnie głupi switch nie chciał pracowac w polu magnesu neodymowego, tez chcialem
    tak go przczepic :)

    Ale tam masz transformatory na każdym porcie.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2017-01-09 21:49:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 08.01.2017 22:03, ToMasz pisze:

    > Ewentualnie czy są moze jakieś uchwyty, które nie będą wystawały poza obudowę.
    > wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy element B i "klik" - już
    > się trzyma

    Takie wymagania spełnia uchwyt Vogels EPC 6545.

  • 14. Data: 2017-01-10 00:10:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz wytlumaczyc co Cie sklonilo do polecenia uchwytu dwa razy wiekszego od
    projektora?

  • 15. Data: 2017-01-10 10:00:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Jan 2017 10:12:27 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > A przynajmniej mądrzejsza przyczyna chwilowo nie przychodzi mi do
    głowy:)

    A trafa na portach eth??

    --
    Marek

  • 16. Data: 2017-01-10 13:59:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mozesz wytlumaczyc co Cie sklonilo do polecenia uchwytu dwa razy wiekszego od
    projektora?

    daj spokój. jak nic nie znajdę, to właśnie sobie taki uchwyt zrobię.
    znaczy otwór w kształcie koniczynki w suficie, plus stopa koniczynka
    wystajca z projektora. wetknę, przekręce i spokój

    ToMasz