  • 11. Data: 2010-10-11 14:00:48
    Temat: Re: Jaka Vmax na drodze 2-pasowej przedzielonej ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-> napisał
    > Na Gierkowce gdzies chyba w rejonie Mszczonowa jak najbardziej
    > taki (chyba jeszcze) stoi.

    Nie bardzo kojarze, ale wrazenie mam takie ze od Piotrkowa do
    Warszawy to FR stoja tam gdzie trzeba - na skrzyzowaniach, a tam
    obowiazuje 70.

    J.

  • 12. Data: 2010-10-11 14:08:44
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    >
    > Nie bardzo kojarze, ale wrazenie mam takie ze od Piotrkowa do Warszawy to
    > FR stoja tam gdzie trzeba - na skrzyzowaniach, a tam obowiazuje 70.

    jest conajmniej jeden jadąc od Piotrkowa i conajmniej dwa jadąc od Warszawy
    w miejscach gdzie nie ma ograniczenia do 70

  • 13. Data: 2010-10-11 16:20:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Oct 2010 12:31:38 +0200, w
    <1u56xlhb843b8$.11cl652effirl.dlg@40tude.net>, huri_khan <s...@s...pl>
    napisał(-a):

    > Tam jest fotoradar na odcinku gdzie można jechać 100 km/h a większość
    > zwalnia do 70 km/h

    Taki sam FR jest gdzieś na DK3/S3 na moście. Obowiązuje 100kph, wszyscy tyle
    jadą, ale przed FR hamowanie do 70-80 i korek... :].

  • 14. Data: 2010-10-11 16:54:27
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    .

    > To miła wiadomość:) Ale macie może jakiś link do przepisu najlepiej na
    > stronie sejmowej ?...

    Jak zdałeś egzamin na PJ, jak nie znasz podstaw podstaw?

    A.

  • 15. Data: 2010-10-11 18:41:25
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-11 14:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-> napisał
    >
    > Nie bardzo kojarze, ale wrazenie mam takie ze od Piotrkowa do Warszawy
    > to FR stoja tam gdzie trzeba - na skrzyzowaniach, a tam obowiazuje 70.

    No właśnie tak... tylko, że są dwa miejsca, w których jednak nie ma
    70, a jest teren zabudowany. Teraz zgadnijcie gdzie stoją miśki. :]

    PS. Kiedyś wracając z Gdańska złapałem mandat, bo byłem przekonany,
    że jest do 70, a nie było. Gdzieś w okolicy Elbląga. Potem do samej
    Warszawy patrzyłem i przy każdej tabliczce z terenem zabudowanym
    stała 70, wcześniej chyba też tak było. No cóż, typowa zagrywka
    psychologiczna :]

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 16. Data: 2010-10-11 18:53:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 18:41, Rychu pisze:
    > W dniu 2010-10-11 14:00, J.F. pisze:
    (...)

    > No właśnie tak... tylko, że są dwa miejsca, w których jednak nie ma
    > 70, a jest teren zabudowany. Teraz zgadnijcie gdzie stoją miśki. :]

    A gdzie mieliby stać? Swoją ścieżką niechcący udowadniacie, że
    z ograniczeniami prędkości wcale nie jest tak źle, jak to wielu
    tutaj opowiada. Inna sprawa, ze miśki wcale nie siedzą w miejscach
    sugerowanych przez Ciebie.

> [...]
    > Warszawy patrzyłem i przy każdej tabliczce z terenem zabudowanym
    > stała 70, wcześniej chyba też tak było. No cóż, typowa zagrywka

    Jaka zagrywka psychologiczna? W jednych miejscach jest prędkość
    podniesiona, w innych nie. Proste.

  • 17. Data: 2010-10-11 21:49:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2010 11:40:00 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo jak znam zycie to chyba na 100 nie stawiali FR, bo i po co ?

    A owszem, są takie. Między Jankami a Radziejowicami na DK8 aż 3
    sztuki. Dalej (do Piotrkowa) są jeszcze dwa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2010-10-11 21:50:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2010 18:41:25 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    >No właśnie tak... tylko, że są dwa miejsca, w których jednak nie ma
    >70, a jest teren zabudowany. Teraz zgadnijcie gdzie stoją miśki. :]

    Gdzie jest teren zabudowany między Piotrkowem a Jankami?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-10-11 23:20:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-11 18:41, Rychu wrote:

    > No właśnie tak... tylko, że są dwa miejsca, w których jednak nie ma
    > 70, a jest teren zabudowany. Teraz zgadnijcie gdzie stoją miśki. :]

    Tam nie ma ani jednego zabudowanego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 20. Data: 2010-10-12 00:09:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.10.2010 MadMan <m...@n...wp.pl> napisał/a:

    > Chyba cała DK81 Wisła-Katowice jest poza obszarem zabudowanym.

    To nie ta droga.

    A tam jest 100, to nie jest teren zabudowany.
    --
    Samotnik