  • 1. Data: 2010-10-11 14:36:16
    Temat: Toyota pompka spryskiwacza tył
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Jak jest to zrobione w Toyotach '99 (moje auto to Picnic)
    Czy spryskiwacz tylnej szyby ma osobną pompkę, czy to jest ta sama
    pompka co na przód ale przełączają się jakieś zaworki?
    Bo słabo działało pryskanie, a teraz nic nie leci.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2010-10-12 15:43:16
    Temat: Re: Toyota pompka spryskiwacza tył
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-11, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
> [...]
    > pompka co na przód ale przełączają się jakieś zaworki?
    > Bo słabo działało pryskanie, a teraz nic nie leci.

    Nie wiem jak to jest w toyotach, ale wygląda na typowy objaw zapchania
    wężyków.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski
    (acz fakt, że sprawdzanie zacząłbym od pompki)

  • 3. Data: 2010-10-12 21:33:01
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Nie wiem jak to jest w toyotach, ale wygląda na typowy objaw zapchania
    > wężyków.

    ew samej dyszy,

    brat

  • 4. Data: 2010-10-15 09:42:40
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > On 2010-10-11, Lagod<niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    > (acz fakt, że sprawdzanie zacząłbym od pompki)

    Ale nie słychać w ogóle pracy tej pompki, a przednią słychać.
    A może nie słychać, bo zapchane...