  • 1. Data: 2010-10-11 11:08:56
    Temat: Jaka Vmax na drodze 2-pasowej przedzielonej ?
    Od: "KrzysB" <...@...pl>

    Chodzi mi o drogę Katowice-Bielsko Biała (i inne podobne). Są 2 pasy w tą, 2 pasy w
    przciwną. Nie ma znaku że to droga expresowa,
    ale kierunki ruchu są rozdzielone barierkami. Co chwilę jest oczywiście skrzyżowanie
    i ograniczenie do 70, ale..

    no właśnie jaka jest dopuszczalna prędkość na odcinkach gdzie nie ma dodaktowego
    znaku ? 90 czy 100 ? Myślałem że 90 (jak poza
    obszarem zabudowanym), ale kolega twiedzi że jeśli kierunki ruchu są przedzielone
    barierkami i po 2 pasy w jedną stronę, to jest to
    100km/h. Ważne wiedzieć ile jest Vmax, bo fotoradar tam co kawałek.. KrisB

  • 2. Data: 2010-10-11 11:30:00
    Temat: Re: Jaka Vmax na drodze 2-pasowej przedzielonej ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.10.2010 KrzysB <...@...pl> napisał/a:
> [...]
    barierkami i po 2 pasy w jedną stronę, to jest to
    > 100km/h. Ważne wiedzieć ile jest Vmax, bo fotoradar tam co kawałek.. KrisB

    Sto. I pamiętajcie: w Goczałkowicach przy fotoradarze NIE HAMUJEMY i
    jedziemy setką!
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2010-10-11 11:39:13
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    .
> [...]
    barierkami i po 2 pasy w jedną stronę, to jest

    > Sto. I pamiętajcie: w Goczałkowicach przy fotoradarze NIE HAMUJEMY i

    To miła wiadomość:) Ale macie może jakiś link do przepisu najlepiej na stronie
    sejmowej ?...

  • 4. Data: 2010-10-11 11:40:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl>

    Wstyd ... nie potrafic odszukac informacji wstyd :-P

    > Sto. I pamiętajcie: w Goczałkowicach przy fotoradarze NIE
    > HAMUJEMY i
    > jedziemy setką!

    Tzn hamujemy do setki :-) Czy do 50, skoro jednak Goczalkowice ?
    :-)

    Bo jak znam zycie to chyba na 100 nie stawiali FR, bo i po co ?

    J.

  • 5. Data: 2010-10-11 11:40:57
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Sto. I pamiętajcie: w Goczałkowicach przy fotoradarze NIE HAMUJEMY i
    > jedziemy setką!

    a co tamtejsza gmina potrzebuje kasy i trzeba ją dofinansować?
    pytam bo zwalniałem tam wczoraj ;-)

    brat

  • 6. Data: 2010-10-11 11:42:35
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik KrisB napisał:

    > To miła wiadomość:) Ale macie może jakiś link do przepisu najlepiej na
    > stronie sejmowej ?...
    sejm.gov.pl i szukaj leniu :-)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_dwujezdniowa a na dole str. masz podstawe prawna
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-10-11 12:31:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 11:40:57 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

    > a co tamtejsza gmina potrzebuje kasy i trzeba ją dofinansować?
    > pytam bo zwalniałem tam wczoraj ;-)

    Tam jest fotoradar na odcinku gdzie można jechać 100 km/h a większość
    zwalnia do 70 km/h

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2010-10-11 12:35:49
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Tam jest fotoradar na odcinku gdzie można jechać 100 km/h a większość
    > zwalnia do 70 km/h

    a to pewnie nie o tym miejscu myślałem,
    zresztą ja zwalniam do prędkości ograniczenie + 10...15 km/h ;-)

    brat

  • 9. Data: 2010-10-11 13:41:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-11 11:40, J.F. wrote:

    > Bo jak znam zycie to chyba na 100 nie stawiali FR, bo i po co ?

    Na Gierkowce gdzies chyba w rejonie Mszczonowa jak najbardziej taki
    (chyba jeszcze) stoi. Co i rusz ktos depcze w konsternacji,
    zastanawiajac sie jakie to ograniczenie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-10-11 13:46:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 11:40:00 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tzn hamujemy do setki :-) Czy do 50, skoro jednak Goczalkowice ?
    > :-)

    Chyba cała DK81 Wisła-Katowice jest poza obszarem zabudowanym.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138