  • 1. Data: 2023-10-19 09:07:23
    Temat: Jaka drukarka atramentowa?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Musi być atramentowa.
    Tak będzie mało drukować
    Tak Musi mieć głowice w kartridżach żeby nie zasychała i zdychała
    Musi być podajnik górny aby papier o grubości 260g był jak najmniej zaginany
    Chyba HP ale dawno nie kupowałem drukarki

    Miło gdyby miała skaner
    Miło gdyby mnie nie zrujnowała finansowo (500 zł)

    Jest taka? ;)

  • 2. Data: 2023-10-19 18:08:52
    Temat: Re: Jaka drukarka atramentowa?
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 19.10.2023 09:07, _Master_ wrote:
> [...]
    > Chyba HP ale dawno nie kupowałem drukarki
    >
    > Miło gdyby miała skaner
    > Miło gdyby mnie nie zrujnowała finansowo (500 zł)

    Nie ma

    --
    szopen

  • 3. Data: 2023-10-20 19:00:57
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 19.10.2023 o 09:07, _Master_ pisze:
> [...]
    > Chyba HP ale dawno nie kupowałem drukarki
    >
    > Miło gdyby miała skaner
    > Miło gdyby mnie nie zrujnowała finansowo (500 zł)

    Chyba jednak nie HP. Oryginalne kartridże wprawdzie nie zasychają ale są
    koszmarnie drogie, a napełniane zamienniki zasychają (o ile już przy
    zakupie nie są zaschnięte).

  • 4. Data: 2023-10-20 19:54:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Chyba będzie HP DeskJet 2720e
    20 letni skaner działa tylko na XP więc się przyda nowy
    a cenę oryginalnych tuszy będę musiał przełknąć.
    Będę drukował 5 stron na tydzień ;)
    Mam jeszcze laser 1010. Ważne że HP NIE ZASYCHA ;-)

  • 5. Data: 2023-10-22 11:28:14
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 20.10.2023 o 19:54, _Master_ pisze:
> [...]
    > a cenę oryginalnych tuszy będę musiał przełknąć.
    > Będę drukował 5 stron na tydzień ;)
    > Mam jeszcze laser 1010. Ważne że HP NIE ZASYCHA ;-)

    Jeśli 5 stron na tydzień, to i zamienniki ,,wyrobią" i wybór drukarki nie
    jest krytyczny. U mnie drukarka czasem przez 2 tygodnie nie wydrukuje
    ani jednej strony (jak zapomnę że powinna) i wtedy problemy z
    zasychaniem robią się poważne.

  • 6. Data: 2023-10-22 15:11:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Oct 2023 11:28:14 +0200, mirekc napisał(a):

> [...]
    > jest krytyczny. U mnie drukarka czasem przez 2 tygodnie nie wydrukuje
    > ani jednej strony (jak zapomnę że powinna) i wtedy problemy z

    A laserówkę wyjmie się z kartonu po 20 latach, włącza do prądu i drukuje.
    Ech, po co komu jeszcze potrzebne atramentówki - oczywiście poza
    specjalnymi zastosowaniami, jak np. wydruki foto na specjalnym papierze
    albo wydruki UV.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2023-10-22 15:48:44
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-22 o 15:11, Adam pisze:
> [...]
    > drukuje. Ech, po co komu jeszcze potrzebne atramentówki - oczywiście
    > poza specjalnymi zastosowaniami, jak np. wydruki foto na specjalnym

    Mój papier syntetyczny 260g nie może być GRZANY bo się "fałduje".
    2 przeloty czy próby prostowania/prasowania/przygniatania nie dają
    zadowalającego efektu ;-)

  • 8. Data: 2023-10-22 22:33:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Oct 2023 15:48:44 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Mój papier syntetyczny 260g nie może być GRZANY bo się "fałduje".
    > 2 przeloty czy próby prostowania/prasowania/przygniatania nie dają
    > zadowalającego efektu ;-)

    Ok, i to jest ten wyjątek, o którym pisałem.
    Wcześniej pisałeś o papierze, ale nie pisałeś, że to jakiś nietypowy.

    Były dawniej drukarki kredkowe o jakości jeszcze lepszej od atramentówek,
    stosowane do wydruków foto lub preprintów. One też mogły dowolnie długo
    stać, podobnie jak lasrówki, ale chyba już ich nie ma w handlu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2023-10-23 08:03:56
    Od: mirekc <m...@i...pl>

> [...]
    > a cenę oryginalnych tuszy będę musiał przełknąć.
    > Będę drukował 5 stron na tydzień ;)
    > Mam jeszcze laser 1010. Ważne że HP NIE ZASYCHA ;-)

    A może skoro będzie 5 stron na tydzień i zasychanie dysz raczej nie
    grozi, to zrezygnować z wymogu integracji głowicy z kartidżem i wybrać
    coś z ciągłym podawaniem atramentu, np.:
    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/hp-smart-tank-n
    owa-linia-drukarek-hp-dane-i-ceny.html
    Albo w ogóle innej firmy, np. Brother albo Epson?
    Eksploatacja będzie tańsza.

  • 10. Data: 2023-10-23 08:40:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-23, mirekc <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > https://www.benchmark.pl/aktualnosci/hp-smart-tank-n
    owa-linia-drukarek-hp-dane-i-ceny.html
    > Albo w ogóle innej firmy, np. Brother albo Epson?

    Mam DCP-T510W i mimo duzo bardziej sporadycznego drukowania nie zasycha.
    Ale to nie jest sprzęt za 500zł, a bardziej za 2x 500zł.

    --
    Marcin