  • 1. Data: 2012-11-24 11:57:11
    Temat: Jaka firma montuje po 8 Xeonów na 1 płytę w 1 serwer ?
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    Pomijając cenę tego rozwiązania, to o najwyższych Xeonach (ark.intel.com
    baza procków) można wyczytać, że można je montować max po 8 na płytę.
    Pytanie:wie ktoś może jaka firma produkuje taką konfigurację ????Bo
    oglądałem DELL-a, a on montuje max po 4....
    Łukasz

  • 2. Data: 2012-11-25 15:03:30
    Od: Michal Kozlowski <s...@p...edu.pl>

    Oracle Exadata. Na 7 stronie masz specyfikację.
    http://www.oracle.com/us/products/database/exadata-d
    b-machine-x3-8-1851252.pdf

  • 3. Data: 2012-11-26 11:43:44
    Od: Peter <k...@w...pl>

    Użytkownik Michal Kozlowski napisał:
    > Oracle Exadata. Na 7 stronie masz specyfikację.
    > http://www.oracle.com/us/products/database/exadata-d
    b-machine-x3-8-1851252.pdf

    hm,...
    8 x Ten-Core Intel(R) Xeon(R) E7-8870Processors (2.40 GHz) ( 1 szt 14000)
    160 CPU
    2 TB Memory
    Maximum power usage 15.0 kW

    To rakieta ;) ale chyba nie o tym w pytaniu chodziło

    --
    peter

  • 4. Data: 2012-11-26 11:53:00
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-24, o godz. 11:57:11
    Łukkasz <f...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > po 8 na płytę. Pytanie:wie ktoś może jaka firma produkuje taką
    > konfigurację ????Bo oglądałem DELL-a, a on montuje max po 4....

    No ale po co tak upakowywać? Nie lepiej kilka blade-ów? Łatwiej dobrać
    potrezbne parametry a jak zapotrzebowanie wzrośnie to dołozyć kolejne.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2012-12-08 20:28:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Nov 2012, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > No ale po co tak upakowywać? Nie lepiej kilka blade-ów? Łatwiej dobrać
    > potrezbne parametry a jak zapotrzebowanie wzrośnie to dołozyć kolejne.

    Patrzysz z p. widzenia zastosowania dla którego taka płyta to jest
    "max sumy zastosowań". No, może kiedyś będzie potrzebne półtorej ;)
    A jak rozważasz 64 procki lub więcej, to właśnie upakowanie może
    być plusem.

    pzdr, Gotfryd