  • 11. Data: 2009-07-06 16:36:48
    Temat: Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    No raczej wątpię czy gwarancja tu coś pomoże to nie jest wina
    producenta że weszły ci tam robaki :)

  • 12. Data: 2009-07-06 16:38:50
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    No raczej wątpię czy gwarancja tu coś pomoże to nie jest wina
    producenta że weszły ci tam robaki :)

    no gdyby nie było wejścia to by nie wlazły, pytanie tylko czy matryca z
    założenia jest robaczkoodporna ;)

  • 13. Data: 2009-07-06 17:10:10
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    venioo wrote:
    > Mi juz 2 padly i nie mam jak ich wytrzasnac :(

    W moim pierwszym LCD (obecnie uzywanym od swieta) w ciagu ostatnich lat
    zebralo sie ich juz grubo ponad 20... :) O ile jeden nie przeszkadzal, to
    przy takiej ich ilosci mozna dostac oczoplasu.

    k,

  • 14. Data: 2009-07-06 18:47:03
    Od: "koment" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gargamel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
    > Serio pytam.
    > Wlazł pod ekran monitora LCD taki mały ruchomy "przecinek" i zasuwa se tam i
    > z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
    > Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

    Witam
    Mam ten sam problem - monitor LG 19" - ostatnio łaziło 5 przecinków w środku pod
    warstwą doprowadzając mnie do nerwicy - i nijak tego nie szło zabić - 2 zdechły
    i na ekranie mam teraz ozdoby. Rok temu jeden zdechł i pozostała niewielka
    plamka.
    Okleiłem taśmą izolacyjną wszelkie możliwe szpary - ale człowieka krew zalewa :/

    pozdrawiam
    Koment

  • 15. Data: 2009-07-07 05:45:17
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Gargamel pisze:

    > No to już całkiem niezła próbka statystyczna (btw, kondolencje).
    > Ale - ile trwało ich łażenie, zanim padły????????

    Nie wiem, czy to te same ciagle byly, bo na poczatku chodzil sobie 1,
    na nastepny dzien mialem juz 3, kolejnego dnia mialem ich 5.
    Czwartego dnia po przyjsciu z pracy i odpaleniu kompa juz tylko te dwa
    trupy zostaly, reszta gdzies wylazla.

    --
    venioo

  • 16. Data: 2009-07-07 07:53:50
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    A może czas posprzątać w domu :P

    Kurde, mam już drugi monitor LCD i jak żyje robaczków nie widziałem :)

  • 17. Data: 2009-07-07 08:22:31
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    >A może czas posprzątać w domu :P
    >
    > Kurde, mam już drugi monitor LCD i jak żyje robaczków nie widziałem :)

    Może w mieszkaniu co jakis czas sprzątasz ? Bo IMHO to taki robalek musi sie
    miec gdzie ulęgnąć.....

  • 18. Data: 2009-07-07 09:39:15
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Paweł Ubysz <p...@W...pl> w wiadomości
    <news:h2v0k8$772$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

    > Może w mieszkaniu co jakis czas sprzątasz ? Bo IMHO to taki robalek musi sie
    > miec gdzie ulęgnąć.....

    Tak, geniusze :P, pewnie musi - np. w którymś z dwóch sąsiednich ogrodów;
    bardzo podobny jest tutaj inny robaczek - tak bardzo, że to pewnie to samo,
    tylko wersja latająca.
    U nas na wsi nawet w blokach, ale tych sąsiadujących bezpośrednio z polami,
    są dodatkowi "lokatorzy" - nawet wtedy, jak lokator próbuje zasrać się na
    śmierć ze sprzątania (co widać w całym mieszkaniu)...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"

  • 19. Data: 2009-07-07 09:40:33
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    koment <p...@p...onet.pl> w wiadomości
    <news:h2theu$uu$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

> [...]
    > plamka.
    > Okleiłem taśmą izolacyjną wszelkie możliwe szpary - ale człowieka krew zalewa :/

    i co - pomogło?

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 20. Data: 2009-07-07 09:44:51
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Zenon Zygzak <z...@g...com> w wiadomości
    > napisał/a:

    > No raczej wątpię czy gwarancja tu coś pomoże to nie jest wina
    > producenta że weszły ci tam robaki :)

    CHYBA SE KPISZ? :P
    A NIBY CZYJA? Użytkownika, czy TANDECIARZA-producenta, który zrobił aż do
    tego stopnia nieszczelną obudowę (i wcale bym się nie ździwił, gdyby się
    okazało, że celowo, no bo robaki to "nie jego wina", tiaaa)...? :P!

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    "Biada wam, wykształciuchy i szanowani obywatele, obłudnicy! Bo podobni
    jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz