  • 1. Data: 2017-01-20 01:04:07
    Temat: Jaka karta zamiast gtx 560?
    Od: m...@g...com

    Dzień dobry wszystkim. To mój pierwszy post na grupie od wielu lat - i z googla bo
    coś z UPC nie mogę wejść jak kiedyś na task czy atmana. Proszę o poradę. Muszę
    zmienić kartę na nowszą bo potrzebne mi wyjście DP i sprzętowe dekodowanie 4K. Granie
    na ostatnim miejscu, jeśli już to starsze CoD, MoH itp. Do wydania ok. 500+ (+ to
    sprzedaż gtx560) czyli razem jakieś 650 zł. Nowa lub używana. Myślę o GTX 760 (400zł)
    lub nowej GTX 1050 (650zł) ale może jest korzystniejsza opcja między tymi cenami?
    Monitor ma rozdz. 2560x1440, procesor to Phenom II X4 840, pamięć 8GB DDR3. Jeszcze w
    kwestii grafiki - jestem z obozu zielonych.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2017-01-27 15:23:58
    Temat: Re: Jaka karta zamiast gtx 560?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    1050 będzie mniej obciążać zasilacz. 760 może i ciut szybsza ale też pobiera
    dużo więcej prądu. Moim zdaniem lepiej wziąć nową kartę bo mamy gwarancję.
    Jak nie zamierzasz grać w najnowsze tytuły na full wypasie to AMD RX 460
    wydaje się ciekawą alternatywą.

  • 3. Data: 2017-01-27 15:55:56
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 27.01.2017 o 15:23, Doxent pisze:
> [...]
    > gwarancję. Jak nie zamierzasz grać w najnowsze tytuły na full wypasie to
    > AMD RX 460 wydaje się ciekawą alternatywą.

    A jakie są prędkości gtx 1050 i AMD RX 460 ?

  • 4. Data: 2017-01-27 16:01:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 15:55, Borneq pisze:

    > A jakie są prędkości gtx 1050 i AMD RX 460 ?

    Wentylatora ?

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl