  • 1. Data: 2017-01-18 03:50:49
    Temat: SSD używany - warto?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Hejka. Mam możliwość nabycia drogą kupna dysku SSD po okazyjnej cenie -
    Crucial model CT240BX200SSD1, czyli BX200 z 240GB Flash RAM. Sprzedający
    zaprezentował stan zużycia tego dysku, który wygląda następująco
    (przepraszam za jakość obrazka) -
    <http://i64.tinypic.com/zujwis.jpg>

    Suma odczytów hosta: 858 GB
    Suma zapisów hosta: 507 GB
    Suma zapisów NAND: 816
    Włączenia dysku: 292 razy
    Czas pracy: 61 godzin

    Warto? Nie warto? Nie jest to zajechany dysk?

    Pozdrawiam

    Krystian

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2017-01-18 06:57:41
    Temat: Re: SSD używany - warto?
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 18 stycznia 2017 użytkownik Krystek napisał:

    > Crucial model CT240BX200SSD1, czyli BX200 z 240GB Flash RAM.
    > Suma zapisów hosta: 507 GB
    > Czas pracy: 61 godzin
    >
    > Warto? Nie warto? Nie jest to zajechany dysk?

    Na tzw. "zdrowy rozsądek" cała, nazwijmy to, "powierzchnia" dysku została zapisana
    raptem dwukrotnie.
    Czas pracy to kilkadziesiąt godzin. Więc nie tylko nie jest to zajechany dysk, ale
    wręcz "nówka nieśmigana".

  • 3. Data: 2017-01-18 09:00:51
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle TurboPascal napisał w środa, 18 stycznia 2017
    06:57:

    A ile byłoby "dużo"?

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 4. Data: 2017-01-18 09:02:47
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/01/2017 05:57, TurboPascal wrote:

> [...]
    raptem dwukrotnie.
    > Czas pracy to kilkadziesiąt godzin. Więc nie tylko nie jest to zajechany dysk, ale

    Za pol ceny, oczywiscie ze warto.

  • 5. Data: 2017-01-18 09:05:11
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 18.01.2017 o 09:00, Jan Stożek pisze:
    > A ile byłoby "dużo"?

    Ja już mam dwa lata i dobrze chodzi; gdybym chciał teraz sprzedać, to
    powiedzmy że była by "zajechana" ale nie mająca kilkadziesiąt godzin.

  • 6. Data: 2017-01-18 09:21:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2017 03:50:49 +0100, Krystek napisał(a):

    > Warto? Nie warto?

    Technicznie, jest OK. Jak zawsze, cena rządzi. Dałbym góra 200zł.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2017-01-18 09:28:27
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 18.01.2017 o 09:05, Borneq pisze:

    > Ja już mam dwa lata i dobrze chodzi; gdybym chciał teraz sprzedać, to
    > powiedzmy że była by "zajechana" ale nie mająca kilkadziesiąt godzin.

    Ja dla odmiany mam 1009 razy włączeń dysku i chodził 10408 godzin,
    niestety CrystalDiskInfo nie podaje informacji jeśli chodzi o ilość
    terabajtów zapisanych na niej informacji.

  • 8. Data: 2017-01-18 09:43:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mój 3 tys. włączeń, 9 tys. godzin, 6,7 TB zapisanych danych, 'Timed Workload-Media
    Wear'=43 tys. (cokolwiek by to miało znaczyć), 'Re-allocated Sector Count'=4,
    sprawność 100% (wg Intel SSD Toolbox).

    -----

  • 9. Data: 2017-01-18 11:25:14
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 18/01/2017 08:43, ąćęłńóśźż wrote:
    > 'Re-allocated Sector Count'=4, sprawność 100% (wg Intel SSD Toolbox).

    Widzę, że Intel wyznacza nowe standardy bo to pierwsze wyklucza drugie. ;D
    --

  • 10. Data: 2017-01-18 12:06:07
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Jeśli nie ma wad ukrytych to warto :).