  • 1. Data: 2017-01-17 18:25:24
    Temat: zagadnienie
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jak przegrać plik między zdrowym a zawirusowanym komputerem?

  • 2. Data: 2017-01-17 18:40:27
    Temat: Re: zagadnienie
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 18:25, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > jak przegrać plik między zdrowym a zawirusowanym komputerem?

    Ze zdrowego na zawirusowany przecież nie ma problemu.
    Nagrać na płytę CD (DVD) i przenieść do drugiego.

  • 3. Data: 2017-01-17 20:00:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 18:25, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > jak przegrać plik między zdrowym a zawirusowanym komputerem?

    FDD/CD/DVD/BD/USB-FDD/USB-HDD/USB-CD(DVD/BR)/HDD/Blu
    etooth/IrDA/FTP/TFTP/HyperTerminal/FileSerwer/Mail/.
    ..

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2017-01-17 20:22:46
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Irokez napisał w wtorek, 17 stycznia 2017 20:00:

    > FDD/CD/DVD/BD/USB-FDD/USB-HDD/USB-
    CD(DVD/BR)/HDD/Bluetooth/IrDA/FTP/TFTP/HyperTerminal
    /FileSerwer/Mail/...

    Po kolei, oczywiście. A między zawirusowanym a zdrowym tak
    samo, tylko w odwrotnej kolejności.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 5. Data: 2017-01-17 22:07:30
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 17 stycznia 2017 18:25:29 użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    napisał:

    > Nagrać na płytę CD (DVD) i przenieść do drugiego.

    Jeżeli "zdrowy" komp nie posiada nagrywarki, to można użyć pendrajwa. Wcześniej
    należy wszystkie ważne i cenne pliki z tego pendrajwa gdzieś zachować/skopiować,
    bo zostaną utracone i ponowne odzyskanie ich będzie: raz - utrudnione, dwa - mo-
    że zarazić wirusem "zdrowego" kompa.

    1. Kopiujemy plik na pendrajwa ze "zdrowego".
    2. Odkopiowujemy z pendrajwa na "chorego".
    3. Zakładając, że na "chorym" jest Windows - co najmniej XP - używając programu
    DiskPart kasujemy - jak to mawiają Rosjanie, a może jacyś inni - "na wsjakij
    słuczaj" wszystkie partycje na pendrajwie. Najczęściej będzie to tylko partycja
    Primary.
    4. Na "zdrowym" kompie ponownie formatujemy pendrajwa.

    Uniknięcie przeniesienia wirusa szacuję na 99.99% - sposób z płytą CD/DVD daje
    gwarancję 100%.

  • 6. Data: 2017-01-17 22:59:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > 3. Zakładając, że na "chorym" jest Windows - co najmniej XP -
    Założenie graniczące z pewnością. jakby nie było windowsa - nie powstał
    by problem
    ToMasz

  • 7. Data: 2017-01-18 00:55:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-17 o 20:22, Jan Stożek pisze:

    > CD(DVD/BR)/HDD/Bluetooth/IrDA/FTP/TFTP/HyperTerminal
    /FileSerwer/Mail/...

    > Po kolei, oczywiście. A między zawirusowanym a zdrowym tak
    > samo, tylko w odwrotnej kolejności.

    Zapomnieliście, że trzeba jeszcze spakować ZIPem, to opakować RARem,
    dobić LHA i przygnieść TARem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2017-01-18 12:02:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    /FileSerwer/Mail/...
    > Zapomnieliście, że trzeba jeszcze spakować ZIPem, to opakować RARem,
    > dobić LHA
    LHA? Kolega dawno widzę zaczynał przygodę z komputerami :)
    A tak przy okazji. przydałoby się zrobić (moze ktoś już zrobił)
    zestawienei ile trwałoby przegranie, skopiowanie do ramu filmu(700mega)
    z płyty CD (razy jeden) z dysku(caviar850mega) blutoothem(v1.0) irdą itd

    ToMasz

  • 9. Data: 2017-01-18 19:51:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-18 o 12:02, ToMasz pisze:
    > LHA? Kolega dawno widzę zaczynał przygodę z komputerami :)

    Pamiętam, jak specjalnym programikiem kompresowałem EXE'ki aby mniej na
    dysku 420MB miejsca zajmowały :)
    Ja LHarc mało używałem, RAR głównie, fajny "interfejs" i spora kompresja
    była.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2017-01-18 22:12:33
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-17 o 22:59, ToMasz pisze:
    > Założenie graniczące z pewnością. jakby nie było windowsa - nie powstał
    > by problem
    Co Ty nie powiesz, bo wirusy są tylko na Windowsy?
    I zaczęło się od Windowsów?
    Wiesz gdzie zwykle siedzi problem? Miedzy ekranem, a klawiaturą.
    User, który ma wszystko legalne na kompie (nie ściąga kracków, torentów
    etc) i nie klika jak ostatni baran w załączniki i we wszystko co się
    nawinie oraz jest świadomy w co klikać, nie potrzebuje antywirusa, nawet
    na tym Windowsie.
    Ale że autorem pytania jest... to wszystko jasne.